کلینیک زمرد زیبایی

لیزر الکساندریت درحال حاضر کم‌دردترین، کم خطرترین، سریعترین و موثرترین دستگاه حال حاضر دنیا برای ازبین بردن موهای زائد است .

بعد از استفاده از لیزر الکساندرایت برای از بین بردن موهای زائد سه مرحله رشد برای موهای زائد به وجود آید که در همه این مراحل احتیاج است که لیزر الکساندرایت به مو تابانده شود تا به صورت کامل موهای زائد از بین بروند.

بعد از انجـام لیزر الکساندریت تعداد موهای زائد کاهش می‌یابد اما چون موها زائد در فازهای متفاوتی از رشـد به سر می‌برد، تعدادی از آن‌ها طی عمل لیزر از بین  نمی‌روند و باقی می‌مانند پس بایــد این عمــل هر ۴ تا ۶ هفتــه یکبــار تکــرار شــود تــا موهــای زائد کامــلاً از بیــن برونــد.


لیپوماتیک درمان نوین چاقی موضعی
چاقی معضل دنیای امروز است . کم تحرکی در کنار مصرف غذاهای چرب عامل افزایش وزن و چاقی شده است . در موارد چاقی و اضافه وزن قابل توجه ، بهتر است در مرحله ی اول فرد به دنبال رعایت رژیم های غذایی کم کالری و برنامه ورزشی منظم باشد تا وزن کم کند. اما در مواردی که وزن فرد طبیعی است یا اضافه وزن مختصری وجود دارد می توان از روشهای مختلف لاغری موضعی برای برداشتن تجمعات موضعی و رفع بد شکلی تنه یا اندام استفاده نمود.لیپوماتیک می تواند برای رفع چاقی های موضعی یک روش بدون ضرر و بدون ریسک آمبولی محسوب شود.

روش ها و دستگاه های متفاوتی برای تخریب بافت چربی طی چند دهه اخیر ساخته و به تکامل رسیده اند. بکارگیری امواج ماوراء صوت ، امواج رادیو فرکانس ، کرایولیپولیز (استفاده از سرما در تخریب چربی) از جمله این تکنولوژی ها می باشد. روشهای دیگری همچون لیپوساکشن ، لیزر لیپولیز و لیپوماتیک به منظور بدست آوردن نتایج سریع تر و بدون بازگشت تکامل یافته اند . و در نهایت در موارد، آویزان بودن پوست و چربی شکم انجام جراحی ابدومینوپلاستی نتایج بهتری در پی دارد.

بهترین کاندیدهای لیپوماتیک چه کسانی هستند ؟
مردان و زنان بالای ۱۸ سال سن میتوانند این کار را انجام دهند اما ایده آل ترین موارد , زنان و مردان بدون اضافه وزن و یا با کمی اضافه وزن هستند که تجمع چربی مقاوم در مناطقی از بدن دارند . وزن فرد موقع عمل لیپوماتیک باید پایدار باشد. کسانی که قصد کاهش یا افزایش وزن دارند بهتر است پس از کاهش یا افزایش نهایی وزن مراجعه نمایند. بهتر است پوست بیمار قوام و قابلیت ارتجاعی مناسب را داشته باشد چرا که پس از انجام این کار پوست شروع به جمع شدن می کند. افراد مسنی که قوام پوست آنها از دست رفته است انتخاب های مناسبی نیستند ( خصوصا اگر حجم چربی بالایی بخواهیم خارج کنیم ) اما اگر قابلیت ارتجاعی پوست خوب باشد, محدودیت سنی وجود ندارد. در مورد زنان باردار بهتر است حد اقل ۳ ماه پس از زایمان مراجعه نمایند زمانی که پوست پس از زایمان جمع شده باشد .

آیا لیپوماتیک مانع بارداری می شود ؟

خیر، بسیاری از افراد بر این باور هستند که با انجام لیپوماتیک نمی توانند باردار شوند و یا شکم آن ها بعد از تخلیه چربی قابلیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و در زمان بارداری فرد را دچار مشکل می نماید .

البته لیپوماتیک دارای قابلیت لیفت پوست می باشد اما این بدان معنا نیست که این دستگاه باعث سفت شدن بیش از حد پوست و مانع از کشیدگی آن می شود ، یک فرد که جراحی لیپوماتیک را انجام داده است، به راحتی می تواند باردار شود و زایمان طبیعی داشته باشد، لیپوماتیک یک روش جراحی بدون برش است که به هیچ عنوان نیازی به جراحی بزرگ و یا بخیه های طولی ندارد .این دستگاه تنها از طریق یک شکاف بسیار کوچک وارد بدن می شود و با ایجاد لرزش و ارتعاش چربی هایی که در اثر تحرکات سریع خورد شده اند را به مخازن چربی هدایت می کند . کاهش سایز چربی در لیپوماتیک درست مثل گرفتن رژیم لاغری و یا ورزش های چربی سوزی است که تعداد سلول های چربی را کاهش می دهد. مکانیزم لیپوماتیک بدون ضرر و آسیب است و ممانعتی برای بارداری یا جراحی های دیگر ایجاد نمی کند .تصاویر مرکز زیبایی زمرد پاسدارانhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/26068643_540226933004583_6076923105119305728_n.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/25008042_747352105463279_2397664505149521920_n.jpgارسال پیام به مرکز زیبایی زمرد پاسدارانشماره تماس مرکز زیبایی زمرد پاسداران :

تماس: ۷-۲۲۸۹۲۲۹۶ ,٠٩٣۶۴٠٨٠١٨۵