کلینیک لیزر و زیبایی بهتین

کلینیک لیزر و زیبایی بهتین، یکى از بهترین و مجهزترین مراکز لیزر مو های زائد و زیبایى و تناسب اندام درغرب تهران (خیابان ستارخان ) مى باشد،در این مرکز ، عرضه خدمات تخصصى لیزر مو، زیبایى و همینطور خدمات لاغرى وتناسب اندام با بالاترین سطح کیفیت به هموطنان عزیز عرضه مى شود؛ ما با وجود محدودیت هاى فراوان، تلاش کرده ایم تا همگام با کشورهاى پیشرفته اروپایى و آمریکایی، جدیدترین دستاوردهاى دانش و فناورى روز دنیا در زمینه دستگاه ها و تجهیزات پزشکى را در این مرکز گردآورى نماییم و اعتقاد قلبى خود را که “ایرانى شایسته بهترین هاست” در عمل نیز به اثبات برسانیم.

منشور اخلاقی لیزر مو و لاغری بهتین

ما کارکنان لیزر مو و لاغری بهتین به منظور تکریم ارباب رجوع و دستیابی به اهداف والای مرکز بهتین که ارائه خدمات مطلوب  و درخور شأن مراجعین محترم می باشد، خود را متعهد به اجرای منشور اخلاقی زیر می دانیم:

۱- در محیط کار خود از پوشش مناسب، تمیز و سازگار با فرهنگ غنی ایرانی استفاده کرده و در جهت ایجاد فضایی دلپذیر، تمیز، آرامش بخش و مناسب با شئونات انسانی تلاش خواهیم کرد.
۲- در انجام وظایف محوله جدیت ،صداقت ،دقت و پشتکارداشته، وقت شناس بوده و همیشه در محل کار به موقع حاضر خواهیم بود و با مراجعین و همکاران با نهایت ادب و احترام برخورد خواهیم کرد.
۳- ما تلاش خواهیم کرد که در جلب رضایت مراجعین بهترین باشیم و در برخورد با مراجعین ، خوشرو، مهربان ، خویشتن دار، انتقادپذیر وهمچنین شنونده ای دقیق ،صبور و پاسخگو باشیم.
۴- از اعمال نظر شخصی در حین انجام کار پرهیز نموده و امین اسرار مراجعین و کارفرما خواهیم بود.
۵- ما تلاش خواهیم کرد در استفاده از اموال مرکز بهتین ، نهایت دقت و امانتداری را اعمال نماییم.
۶- با شرکت در کلاسهای آموزشی ،مطالعه و تحقیق سطح دانش و مهارتهای خود را روز به روز بالاتر خواهیم برد.
۷- ما خود را موظف به کمک ، راهنمایی و ارائه صادقانه اطلاعات مورد نیاز مراجعین محترم میدانیم .
۸- ارتقای کیفیت کار، رعایت اصول ایمنی و بهداشت محیط کار را همواره مدنظر قرار خواهیم داد.


کلینیک لیزر مو :لیزر موهای زائد بدن و از بین بردن آن ها ،از زمان قدیم مورد استفاده ی عموم مردم بوده و می باشد. امروزه لیزر مو های زائد یکی از صدر نشین های رتبه بندی جراحی های زیبایی در کلینیک های زیبایی و جوانسازی می باشد .

1- لطفاً متقاضیان لیزر مو نواحی که تصمیم به لیزر را دارند ۲۴ ساعت قبل از لیزر با تیغ کاملاً اصلاح کرده و روی پوست کاملا تمیز باشد .
۲- اگر روی پوست هر نوع پماد یا کرمی هست،لحظه قبل از لیزر مو کاملا شسته و تمیز شود.
۳- تا ۵ ساعت بعد از لیزر مو ، ناحیه ای که لیزر شده نباید در معرض نور آفتاب ، خارش یا آب باشد .
۴- چنانچه بین جلسات لیزر فاصله بیش از حد افتاده شود یا محل لیزر تغییر کند یا جلسات لیزر مو تا پایان ادامه داده نشود ،تاثیر لیزر مو از بین خواهد رفت. (فقط در زمانی فاصله بین جلسات میتواند بیش از یکماه باشد که ناحیه لیزر شده بعد از گذشت یک ماه هنوز هیچ مویی برای اصلاح نداشته باشد).
۵- تعداد جلسات لیزر مو با دستگاه S.H.R یا IPL حدود ۸ جلسه ، با دستگاه دایود حدود ۷ جلسه و با دستگاه Alex حدود ۶ جلسه میباشد که در همه افراد یکسان نخواهد بود و بستگی به نوع پوست یا نوع مو دارد . که بعد از تمام شدن این جلسات متقاضیان تقریبا هر ۱۸ ماه یک جلسه نیاز به لیزر مو خواهند داشت .
۶- در طول مدت جلسات چند مرحله موها با لیزر نابود میشود و بعد از مدتی مجدداً رشد خواهد کرد تا دیگر پیاز مویی برای رشد باقی نماند.
۷- متقاضیان عزیز باید بیماری و نام هر دارویی که مصرف میکنند روی برگه مربوطه نوشته و قبل از دریافت خدمات اعلام کنند در غیر این صورت خود مسئول مشکلات و عوارض احتمالی خواهند بود .
۸- بهتر است بعد از لیزر مو به ناحیه لیزر شده پماد زینک اکساید زده شود و تا زمان عادی شدن پوست پماد زینک روی پوست بماند.
۹- اگر برای شخصی بیش از حد معمول شات یا پالس مصرف شود ، هزینه شاتهای اضافه جداگانه گرفته خواهد شد .
۱۰- متقاضی لیزر مو نباید ۲ ماه قبل از شروع دوره لیزر و در طول مدت جلسات لیزر ،حمام آفتاب یا سولار بگیرد .
۱۱- معمولا انرژی لیزر روی موهای سفید تاثیری ندارد و روی مو های کرکی و کم رنگ تاثیر کمتری دارد .
۱۲- لیزر مو برای خانمهای باردار ، بیماران مبتلا به سرطان های ناحیه لیزر شده و بیماری های پوستی عفونی پیشنهاد نمیشود.
۱۳- از تمام مراجعه کنندگان عزیز تقاضا میشود در جهت حفظ سکوت و آرامش مطب از آوردن کودکان خوداری نمایند .
۱۴- از تمام مراجعه کنندگان عزیز تقاضا می شود درجهت بالا بردن کیفیت خدمات ،پیشنهادات و یا انتقادات خود را به مدیریت منتقل کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با متخصصین ما در کلینیک لیزر بهتین تماس بگیرید.تصاویر کلینیک بهتینhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2017/11/behtinclinic-450×450.jpgارسال پیام به کلینیک بهتین

    شماره تماس کلینیک بهتین :

    ۶۶۴۳۸۳۱۹ – ۶۶۹۲۰۱۶۲

    ۰۹۱۲۳۰۰۴۰۹۲

    : [email protected]

    کانال تلگرام بهتین

    https://t.me/behtin

    صفحه اینستاگرام بهتین

    https://instagram.com/behtin.ir