گروه پزشکان متخصص مهر و ماه با سابقه چندین ساله آماده ارائه انواع خدمات درمانی پوست و مو به شما عزیزان میباشد . این مرکز تخصصی با محیطی استاندارد و با دارا بودن از مجهزترین و بروز ترین دستگاه های لیزر و با بهره گیری از متخصصین پوست و متخصصان جراحی پلاستیک آماده انواع خدمات پوست و مو در خدمت شما عزیزان می گذارد.

مجموعه زیبایی مهر و ماه

عمل های زیبایی
پوست و مو
رژیم درمانی
برنامه ورزشی

با ما بیشتر اشنا شوید

اینجانب محمد حسن باقرزاده در طی حدود ۲۰ سال سابقه طبابت و انجام پروسیجرهای مختلف و انجام جراحی ها و عمل های پلاستیک و دسدن و مشاهده ینتایج متفاوت و شناخت پزشکان حازق و متبهر در هر بخش برآن شده اند که با گرد اوری این پزشکان تحول جدید را در این عرصه بنیان گذارند تا بهترین نتایج برای مراجعین حاصل شوند.

تیم جراحان و پزشکان متخصص و فوق متخصص مهر و ماه بر اساس همین تفکر تشکیل شده است تا بهترین و هنرمندانه ترین نتایج در عمل های زیبایی حاصل شود.

روال کار در این روش خلاقانه ایجاد کردن یک تیم جراحی قوی برای عمل های زیبایی به جای انجام عمل توسط تنها یک پزشک می باشد.

در این روش خلاقانه پس از ویزیت افراد خواهان عمل های زیبایی تیم پزشکان متخصص و فوق متخصص پس از همفکری و مشورت بهترین عمل وبهترین پزشکان و بهترین کادر اتاق عمل متناسب با نوع عمل انتخاب شده برای فرد را انتخاب میکند.

با انجام این کار خطای فردی که امر ناگزیر در عمل های جراحی انجام میشود به سطح حداقل ممکن کاهش می یابد.

تیم پزشکی تشکیل شده به سرپرستی جراح انتخاب شده توسط تیم پزشکان مهر و ماه وارد عمل شده و تا پایان عمل حضور داردتا خطای فردی به حداقل ممکن برسد و با کار تیمی نتیجه ی حاصل شده در بالاترین درجه ی کیفیت و نظارت انجام شود.

لازم به ذکر است که جراحی هایی که به صورت فردی انجام می شود گاها به خاطر خستگی جراح و طولانی بودن عمل درصد خطای انسانی بالا رفته و نتایج حاصله هنرمندانه و مطلوب برای فرد متقاضی نیست.

با این تکنیک خلاقانه تیم پزشکان مهر و ماه نتایج متبحرانه و هنرمندانه ای را در طول سوابق کاری خود به عنوان رزومه کاری در ویترین افتخارات خود ثبت کرده است که قابل ملاحضه است.

تصاویر کلینیک مهر و ماه

ارسال پیام به کلینیک مهر و ماه

شماره تماس کلینیک مهر و ماه : ۸۸۶۷۰۷۸۱ – ۸۸۶۷۰۷۸۲ – ۸۶۰۸۰۱۲۲ – ۸۶۰۸۰۱۴۶