کلینیک کاشت مو نگین ایران دارای تیم تخصصی پیوند مو، در راس آن متخصصین پوست، مو و زیبایی هستند که سال ها در زمینه کاشت مو فعالیت دارند. افتخار دارد بنیانگذار کاشت موی طببیعی به روش فولیکولار یونیت یا همان FIT در ایران باشد.
این کلینیک با تجربه چندین ساله خود یعنی از سال ۱۳۷۹ تاکنون دارای بالاترین رکورد تعداد افرادی است که تحت عمل پیوند موی طبیعی قرارگرفته اند.
گروه نگین ایران تمام توان خود را در مدت زمان بالغ بر ۲۰ سال در زمینه یادگیری و آموزش جدیدترین راهکارها و متدهای جهانی این عرصه با سفر به نقاط مختلف جهان، تحقیق، مصاحبه و حضور در جلسات کاشت مو بکارگرفته، تا بتواند طبیعی ترین نتیجه پیوند و رضایت خاطر مراجعه کنندگان در کوتاهترین زمان ممکن را فراهم آورد.

اعضای این کلینیک صبورانه و متعهدانه با تاکیدی دال بر تخصص و تبحر، مهارت و علاقه مندی خود را با این حرفه به نمایش گذاشته اند و همین امر، یکی از وجوه تمایز این کلینیک تخصصی با سایر فعالان این عرصه می باشد.

از جمله افتخارات کلینیک موی نگین ایران ، معرفی بیشترین افراد مراجعه کننده، از طرف مراجعین قبلی، نسبت به کارهای انجام شده است. لذا همواره افراد با شناخت و بررسی خود این مرکز انتخاب کرد ه اند، نه صرفا از طریق تبلیغات.

کلینیک تخصصی پوست و مو نگین ایران همیشه سعی در جلب رضایت حداکثری مراجعه کنندگان را داشته و خواهد داشت. یکی از نقاط قوت کلینیک نگین ایران وجود واحد مشتری مداری و رسیدگی به شکایات احتمالی این کلینیک می باشد. افتخار ما این است با وجود بیش از ۱۸ سال سابقه کاشت مو هیچگونه شکایت مرتبط با خدمات کلینیک وجود نداشته و کمترین و به صورت بهتر باید گفت هیچ پرونده پزشکی از طرف استفاده کنندگان از خدمات ما وجود ندارد.

اصول مشتری مداری و نقاط قوت کلینیک نگین ایران
احترام پرسنل ما به بیماران و مراجعه کنندگان
کیفیت بالای خدمات ارائه شده در کلینیک نگین ایران
سرعت و دقت بالای متخصصین کاشت مو در نگین ایران
قیمت مناسب خدمات ما به توجه به سطح بالای کیفیت خدمات ارائه شده
مجهز بودن کلینیک ما به مهمانسرای اختصاصی جهت رفاه حال مراجعه کنندگان شهرستانی و خارج از کشور

نمونه قبل و بعد جراحی کلینیک نگین ایران

ارسال پیام به کلینیک ایران

شماره تماس کلینیک ایران :

تلفن : ۲۰۰۰ ۱۰ ۸۸ – ۰۲۱

تلفن : ۱۷۱۷ ۰۵ ۶۶ – ۰۲۱

همراه : ۶۹۶۳ ۲۱۵ ۰۹۱۲

اینستاگرام کلینیک ایران :