کلینیک پریس

کامپوزیت‌های زیبایی
لامینیت‌های سرامیکی
تنظیم خط لثه
درمان ریشه دندان
انواع روکش
ایمپلنت‌های دندانی
سیلنت‌های دندانی
سفید کردن دندان‌ها
لیزر در دندان پزشکی
دندانپزشکی کودکان

طراحی لبخند

پزشکان

دکتر علیرضا مجدآبادی
دندانپزشک زیبایی

دکتر مهسا حلاج
دندانپزشک زیبایی

دکتر مازیار دولتشاهی
متخصص جراحی لثه

دکتر مهران آقاگلی
جراح فک و صورت

امیر قهرمانی
سرامیست – طراح لبخند

دکتر علیرضا مجد آبادی

دکتر علیرضا مجدآبادی در سال ۱۳۴۸ در شهر تهران متولد و پس از طی دوره متوسطه در سال ۱۳۶۶ در رشته دکترای دندانپزشکی دانشگاه پذیرفته شد. در سال ۱۳۷۲ از دانشگاه اصفهان فارغ التحصیل شده و بلافاصله فعالیت کلینیکی خود را آغاز نمود. تابستان ۱۳۹۲ بیست و یکمین سال فعالیت مشتاقانه ایشان در عرصه دندانپزشکی است.
در طی این مدت به اقتضای زمان و به جهت ارتقا دانش حرفه ای دوره های تخصصی متعددی از جمله دوره دندانپزشکی زیبایی از دانشگاه بوفالو و سانفرانسیسکو آمریکا، دوره ایمپلنت ازدانشگاه ژنو، دوره های دندانپزشکی مدرن و غیره را طی کرده و علاوه بر آن افزایش کاربری لیزر در دندانپزشکی موجب شد تا در زمینه لیزر دندانپزشکی، موفق به دریافت درجه مسترشیپ لیزر، از آخن آلمان شود.
علاقه شخصی ایشان در زمینه دندانپزشکی زیبایی و جوانسازی صورت از طریق اصلاح طرح لبخند، موجب شد تا با تمـرکز بر این موضوع بتواند بیش از هزاران مورد زیباسازی لبخند را در کارنامه حرفه ای خود ثبت نماید.
همچنین ایشان به دلیل خاطرات ناخوشایند شخصی خود از دندانپزشکی، همواره سعی کرده با بررسی دلایل ایجاد این حس، در جهت رفع آن برای بیماران تلاش نموده، تاکید بر “دندانپزشکی بدون درد” در فعالیت حرفه ای ایشان نیز، بر این اساس است.

دندانپزشکی زیبایی – دندانپزشکی زیبایی خوب – ونیر کامپوزیت – طراحی لبخند

طراحی لبخند

تصاویر کلینیک پریسhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2017/11/12_408175057.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2017/11/image-bimar-2_1157121134.jpgارسال پیام به کلینیک پریسشماره تماس کلینیک پریس :

۲۲۷۹۹۰۱۵ و ۲۲۵۷۴۳۲۱