Home Forums اعمال زیبایی پوست و مو آپا پاکسازی پوست برای صورت مفید است؟

نمایش 0 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته‌ها
    • #18538
      الهام ادیب
      مشارکت کننده

      برای داشتن پوستی درخشان و طبیعی باید به طور مرتب آن را تمیز کنیم. با توجه به اینکه صورت و پوست ما همیشه در معرض آلودگی مواد آرایشی و آلودگی شهرها قرار دارد. از این رو می تواند به پوست آسیب برساند.

      یکی از مزایای پاکسازی پوست این است که به از بین بردن لایه های مرده پوست کمک می کند و پوست شما را نرم و درخشان می کند. در اینجا چند مرحله ساده وجود دارد که می توانید برای شروع فرآیند آماده سازی میانجیگری انجام دهید. پس به ما بپیوندید

       از شوینده مناسب استفاده کنید

      اولین و بهترین قدمی که می توانید برای پاکسازی پوست خود بردارید این است که صورت خود را کاملا بشویید و هر شب قبل از خواب آن را با یک پاک کننده ملایم تمیز کنید. هرگز نباید با آرایش بخوابید زیرا آسیب زیادی به پوست شما وارد می کند. بهتر است صورت خود را با آب گرم بشویید، زیرا آب داغ به بافت پوست آسیب می رساند.

      تمیز کردن پوست به درستی به درخشندگی و درخشندگی پوست کمک می کند و پس از شستن می توان آن را با یک حوله نرم خشک کرد. کارشناسان سلامت پوست بر این باورند که شستن پوست با آب داغ باعث می شود پوست شما بیش از حد خشک شود. استفاده از نمک حمام در شیک مانیکور یا پدیکور می تواند به شما کمک کند تا پوست خود را بیشتر نرم کنید.

      با خرید این نمک ها در قیمت ها و حجم های مختلف می توانید پوست خود را به آرامی لایه برداری کنید. نمک حمام به دلیل خواص درمانی خود به رشد سلول های جدید پوست کمک می کند.

      قدم بعدی در پاکسازی پوست استفاده از بخار آب است. بخار برای پوست صورت حدود ۵ دقیقه مناسب است و برای پاکسازی پوست های چرب بسیار مناسب است. همچنین می توانید بعد از بخور دادن صورت خود را با یک تکه یخ به صورت دایره ای ماساژ دهید تا منافذ پوست بسته شود و دمای پوست به حالت عادی برگردد.

      از طرف دیگر، می‌توانید حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه پوست خود را کندر کنید، یا اگر با هم سازگار نیستید، مقداری آب را در ظرفی گرم کنید و در کنار آن بایستید و صورت خود را دقیقاً بالای ظرف قرار دهید. برای بهترین نتیجه، صورت خود را با حوله بپوشانید. سپس می توانید از یک حوله یا حوله نرم برای حذف بخار استفاده کنید.

       از ماسک صورت استفاده کنید

      پوست ما بعد از پاکسازی نیاز به تغذیه دارد. بنابراین، می توانید از ماسک صورت و بدن استفاده کنید که علاوه بر پاکسازی، از بروز آکنه نیز جلوگیری می کند. با خرید بهترین انواع ماسک صورت موجود در بازار می توانید از خواص مرطوب کنندگی، تسکین دهنده و پاک کنندگی پوست از آکنه و منافذ باز پوست بهره مند شوید. قیمت ماسک های لمینت یا ماسک نیز بسته به سایز و برند آنها متفاوت خواهد بود. روش دیگر، ماسک ها را می توان در خانه با استفاده از میوه های تازه تهیه کرد.ماسک به سفت شدن پوست و بازگرداندن درخشندگی و نرمی آن کمک می کند.

نمایش 0 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.