Home Forums اعمال زیبایی پوست و مو برای خدمات پوستی به کجا مراجعه کنیم؟

برچسب ها: 

نمایش 0 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته‌ها
    • #18569
      الهام ادیب
      مشارکت کننده

      لیزر پوست بدن و صورت، رفع موهای زائد از دیرباز یکی از دغدغه های خانم ها بوده است.

      امروزه با پیشرفت علم پزشکی استفاده از لیزر در رابطه با زیبایی بسیار رایج شده است. این روش در بین افراد و کلینیک زیبایی جامعه بسیار محبوب است. یکی از دلایل آن پایین بودن میزان خطای لیزر است.

      استفاده از لیزر باعث می شود افراد از شر لک های پوستی بسیار خالدار و لک های آزار دهنده راحت تر خلاص شوند. دستگاه های پیشرفته در این زمینه رفع این مشکلات را در مدت زمان کوتاهی ممکن ساخته است.
      یکی دیگر از خدمات پرطرفدار در زمینه پوست، مو و زیبایی، عملیات جوانسازی پوست است. داشتن پوستی عالی و زیبا علاوه بر تاثیر در زیبایی باعث افزایش اعتماد به نفس می شود. در حال حاضر روش های زیادی برای جوانسازی پوست وجود دارد که با نوع و مشکل پوستی افراد سازگار است.

      انواع روش های جوانسازی به شرح زیر است: لیزر لایه برداری، تزریق بوتاکس، روش پی آر پی، تزریق ژل یا فیلر، لیفت صورت، هیدرودرم ابریژن، میکرودرم ابریژن، میکرونیدلینگ، لایه برداری شیمیایی،
      افراد می توانند از این روش ها برای به دست آوردن نتیجه دلخواه به روش صحیح و در مکان های مناسب استفاده کنند. هنگام مراجعه به کلینیک های تخصصی باید توسط متخصص پوست، آرایشگری و زیبایی ویزیت شوید، این موضوع را فراموش نکنید. اگر برخی از این روش های زیبایی را بدون مشورت با پزشک خود امتحان کنید، ممکن است نتایج جبران ناپذیری به جا بگذارید.
      متخصصان زیبایی بر این باورند که ۵۰ درصد از زیبایی یک فرد به موهای زیباست. برخی از افراد به طور ژنتیکی یا خارجی شروع به ریزش موهای خود می کنند. ریزش مو فقط به پوست سر محدود نمی شود، بلکه گاهی اوقات روی ابروها و مژه ها نیز تاثیر می گذارد.

      با پیشرفت علم روش های موثری در زمینه کاشت و درمان مو وجود دارد. اما بهترین و موثرترین روش ها در زیبایی مو کدامند؟

      کاشت مو
      یکی از موثرترین و پرطرفدارترین خدمات پوست، مو و زیبایی کاشت مو است. در این عمل زیبایی، نواحی دارای ریزش مو شناسایی شده و در دو مرحله موهای جدید کاشته می شود. تاریخچه این عمل زیبایی به دهه ۱۹۵۰ در آمریکا برمی گردد، اما با گذشت زمان، روش های درمانی بهبود یافته است. امروزه این جراحی به صورت سرپایی انجام می شود.

      به این ترتیب که زیر نظر پزشک متخصص ابتدا نقاط مشخص شده پاکسازی شده و پس از بی حسی موضعی پیوند انجام می شود.
      اهمیت پوست، مو و زیبایی به حدی است که برخی افراد ریسک جراحی زیبایی را می کنند و تسلیم تیغ می شوند.

      آیا می دانستید که ایران یکی از کشورهای برتر دنیا در انجام عمل های زیبایی است؟ مشتریان این عمل های زیبایی معمولا خانم ها هستند. گزارش های اخیر نشان می دهد که زنان اغلب به تزریق، لیفت، جراحی پلک، کوچک کردن یا بزرگ کردن سینه، لیپوساکشن، لابیاپلاستی و بلفاروپلاستی برای رفع چین و چروک علاقه داشته اند.

      از طرفی آقایان به جراحی های زیبایی مانند جراحی بینی، لیفت سینه، جراحی پلک، زیباسازی گوش، لیپوساکشن و جراحی های موضعی برای از بین بردن چربی علاقه دارند.

      رتبه بندی جراحی های پرطرفدار در جهان به تشخیص جراحی بزرگ کردن سینه و در ایران جراحی زیبایی و کوچک کردن بینی می باشد.جالب است بدانید ایران از نظر جراحی پوست در رتبه پنجم جهان قرار دارد که با توجه به جمعیت ۸۰ میلیونی ایران، آمار بسیار قابل توجهی است.

      شایع ترین عوارض جراحی های پوست، مو و زیبایی چیست؟
      افرادی که تصمیم به جراحی زیبایی دارند ابتدا باید خود را در مورد عوارض پوست، مو و جراحی های زیبایی آموزش دهند.

      شایع ترین عارضه در این مورد بازگشت ریزش مو است. اما در مورد عمل های دیگر، تشکیل هماتوم است. همانطور که در بالا ذکر شد، رایج ترین جراحی زیبایی در جهان، جراحی سینه است. یکی از شایع ترین عوارض این جراحی، تشکیل کیسه ای دردناک و خونی است که به هماتوم معروف است. نکته مهم این است که تشکیل هماتوم در اکثر جراحی ها وجود دارد. برای رفع این عارضه گاهی نیاز به جراحی است.

      گاهی بعد از جراحی های زیبایی، اعصاب افراد آسیب می بیند و با عوارضی مانند کمردرد و گزگز مواجه می شوند، عوارضی که بیشتر خانم ها بعد از جراحی پروتز با آن مواجه می شوند.

نمایش 0 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.