Home Forums اعمال زیبایی صورت (پلاستیک) برای رفع سیاهی قوزک پا چه باید کرد؟

برچسب ها: 

نمایش 0 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته‌ها
    • #18574
      الهام ادیب
      مشارکت کننده

      رفع تیرگی آرنج، زانو و مچ پا در خانه!

      از آنجایی که پوست آرنج، زانو و مچ پا نازک‌تر از بقیه قسمت‌های بدن است، گاهی اوقات ممکن است خشک و تیره شود که می‌تواند بسیار خجالت‌آور و حتی خسته‌کننده باشد. اما با درمان های خانگی زیر می توانید به راحتی از شر آنها خلاص شوید:

      پوست آرنج، زانو و مچ پا نازک‌تر از سایر قسمت‌های بدن است و گاهی اوقات خشک و تیره می‌شود که می‌تواند بسیار خجالت‌آور باشد، اما با درمان‌های خانگی می‌توانید به راحتی از شر آنها خلاص شوید!
      ۱- آبلیمو
      لیمو با خاصیت قابض، ضد عفونی کنندگی و روشن کنندگی به عنوان بهترین سفید کننده طبیعی شناخته می شود و می تواند به رفع سیاهی قوزک پا ، آرنج، زانو و مچ پا کمک کند. فقط آب یک لیموی تازه را بگیرید و مستقیماً روی آرنج، زانو و مچ پا بمالید. حتی می توانید یک تکه لیمو را برای چند دقیقه روی این نواحی تیره بمالید.

      بگذارید نیم ساعت بماند و سپس با آب ولرم بشویید. از این روشن کننده طبیعی دو بار در روز برای روشن شدن پوست در یک هفته استفاده کنید. با افزودن ماست، آرد نخودچی و زردچوبه می توانید خاصیت سفید کنندگی آب لیمو را تقویت کنید.

      شیر و آرد برنج
      شیر به دلیل داشتن خاصیت پاک کنندگی، مرطوب کنندگی و روشن کنندگی می تواند در درمان و رفع تیرگی آرنج، زانو و مچ پا بسیار موثر باشد. به خصوص اگر با آرد برنج ترکیب شود خواص آن چند برابر می شود. بنابراین ۳ قاشق غذاخوری شیر خام تازه را با ۱ قاشق غذاخوری آرد برنج مخلوط کنید تا یکدست و خمیری شود. هر روز به مدت ۱۰ دقیقه زانوها، آرنج و مچ پا را با این مخلوط به آرامی ماساژ دهید و پس از خشک شدن با آب سرد بشویید.
      آب سیب زمینی
      سیب زمینی حاوی یک آنزیم پروتئینی به نام کاتکولیز است که در صورت استفاده منظم می تواند پوست تیره زانو و سایر قسمت های بدن را روشن کند. فقط یک سیب زمینی را رنده کنید و آب آن را بگیرید. این آب را مستقیماً روی نواحی تیره بدن بمالید و بگذارید ۱۵ دقیقه روی پوست بماند. به محض خشک شدن با آب ولرم بشویید. برای اثربخشی بیشتر می توانید چند قطره آب لیمو به آن اضافه کنید.
      .

نمایش 0 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.