Home Forums اعمال زیبایی پوست و مو کاشت مو بعد از انجام کاشت مو چه کارهایی انجام دهیم؟

نمایش 5 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته‌ها
    • #15890
      narges
      مشارکت کننده

      مراقبت بعد از کاشت مو

      برای مراقبت از مو های کاشت شده شما به وسایلی نیاز خواهید داشتو هم چنین باید بدانید چه مشکلاتی طبیعی هستند و در مقابل آن ها باید به چه صورت عمل کنید. در این پست به چند مورد از مهم ترین مراقبت های پس از درمان اشاره میکنیم.

      شامپوی مناسب: پزشک شامپوی مناسب را در اختیارتان قرار می دهد.ابتدا باید مو ها را با اسپری استریل خیس کنید( به مدت پنج روز) و سپس با آب معدنی ( شش تا دوازده روز) و دو تا سه قطره شامپو روی محل کاشت بریزید و به سرعت با آب های مخصوص ان را بشویید. و مطمئن شوید همه شامپو را شسته اید. با ایستادن زیر پنکه برای یک دقیقه اجازه دهید مو ها در دمای اتاق خشک شوند.می تواندی آب آن را با گاز استریل بگیرید. و آماده مرحله بعد شوید.

      اسپری ضد عفونی: مطمئن شوید مو کاملا خشک شده است زیرا روی موی خیس اثرش کاهش می یابد.اسپری را به طور عمودی بگیرید و دقیقا سر آن را به سمت منطقه کشت بگیرید. احتمالا به بیشتر از یک پاف برای منطقه نیاز خواهید داشت.نیم متر اسپری با سرتان فاصله داشته باشدو چشمتان بسته باشد و آن را با حوله بپوشانید و بعد از اسپری می توانید حوله را باز کنید.

      آب الوئه ورا: دستتان را با صابون بشویید و تکان دهید تا خشک شود ضد عفونی کننده را روی دستتان بمالید و تا خشک شدنش صبر کنید سپس یک لایه نازک از آب آلوئه ورا را روی منطقه کشت بمالید . این کار را با پارچه یا گاز انجام ندهید. اجازه دهید خشک شود و سپس می توانید یک کلاه بگذارید و سر کار بروید.

      سربند یا کلاه: بهتر است کلاه یا سربند مناسب برای مراقبت استفاده نمایید. فقط برای فعالیت های بیرون از خانه از ان ها استفاده کنیدو برای شش ماه از کلاه های پشمی استفاده نکنید.مطمئن شوید کلاه بالای ابرو وزنش را وارد کند و به ناحیه کاشت فشار وارد نشود.

      کف یا فوم: ابتدا مویتان با با آب معدنی خیس نمایید پس از شامپوو قبل از خشک شدن با یک لایه نازک کف پوست سر را بپوشانید. می توانید مو های معمولی و ناحیه اهدا را نیز با فوم بپوشانید. با آب معدنی آن را بعد از دو دقیقه بشویید. سپس با یک گاز آب آن را بگیرید و بگذارید در هوای اتاق خشک شود.

      جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک های زیر مراجعه کنید.

      کلینیک پوست و مو و زیبایی و لیزر دکتر مسعود جعفری

      • این موضوع 4 سال، 6 ماه پیش توسط admin اصلاح شده است.
    • #16500
      nedahaghi
      مشارکت کننده

      برای اکستنشن یا کراتینه کردن موهاتون هم پیشنهاد من مرکز تهران کراتینه هست.
      برای کراتینه و اکستنشن مو در تهران این مرکز جز بهتریناست…
      شماره تماس: ۰۹۱۲۷۷۹۷۸۲۷

    • #16726
      negar
      مشارکت کننده

      مراقبت‌های بعد از کاشت مو معمولا شامل یک دوره یک تا دو هفته‌ای و یک دوره یک ساله خواهد شد. در دو هفته نخست باید به شدت روی شست و شو، ضدعفونی کردن مو، داروها، تغذیه و فعالیت بدنی خود حساس باشید و تمامی توصیه‌های پزشک خود را مو به مو عمل کنید.

      من این مطالب رو به صورت کامل توی سایت دکتر نجف بیگی برای کاشت مو خوندم

    • #17891
      دکتر سبا نوروزی
      مشارکت کننده

      بعد از کاشت مو صابون بهتر است یا شامپو؟

      در گذشته زمانی که صحبت از شستشوی موی انسان می‌شد تنها گزینه‌ای که وجود داشت صابون‌ها بودند. در صورتی که طبق تحقیقات مشخص شده است صابون‌ها هرچقدر ساختار مناسبی داشته باشند اما در آب‌های سخت کف نمی‌کنند. اگر تابه‌حال از صابون جهت شستن مو استفاده کرده باشید متوجه می‌شوید که یک لایه ناخوشایند بر روی مو ایجاد می‌شود که ظاهری بی جان و بی روح را منتقل می‌کند.
      به یاد داشته باشید که با کاشت مو تنها نیمی از راه را طی کرده‌اید و حال برای ادامه راه می‌بایست مراقبت‌های ویژه را رعایت کنید. نکته‌ای که در انتخاب شامپو بعد از کاشت مو وجود دارد آن است که هر شخصی می‌بایست متناسب با موهای خود شامپوی موردنظر را انتخاب کند. فرض کنید یک نفر موهای چرب دارد و دیگری موهای خشک و وز، بنابراین شامپوی مصرفی بعد از کاشت برای هر دو متفاوت است.
      در بیشتر اوقات شامپوی مورد استفاده توسط پزشک تجویز می‌شود و دیگر نیازی به بررسی‌های زیاد نخواهید داشت. در غیر این صورت شامپو کتوکنازول جز شامپوهای ضد قارچ و حساسیت است که می‌تواند بعد از کاشت مو مورد استفاده قرار بگیرد.

      در ادامه می توانید اطلاعات کامل در خصوص شامپو بعد کاشت مو کسب کنید.

       

    • #18373
      bayeriranian241
      مشارکت کننده

      آموزش نحوه شستن موهای سر بعد از کاشت
      شست و شوی مو بعد از کاشت مو احتیاج به آموزش دارد که به احتمال زیاد بعد یا قبل از پیوند مو پزشک متخصص موارد لازم را به اطلاع شما عزیزان خواهد رساند. برای اینکه فولیکول‌های تازه کاشته شده فرصت رشد پیدا کنند و عملیات کاشت مو موفقیت‌آمیز باشد باید در یادگیری تمامی مراحل آموزش نحوه شست و شوی مو بعد از کاشت دقت بالایی داشته باشید. از جمله مهم‌ترین مواردی که در هر یک از مراحل کار باید در نظر بگیرید عبارتند از:

      مرحله اول
      مرحله اول در شست و شوی مو بعد از کاشت مو تنظیم دما و فشار آب است. هرگز قبل از تنظیم دما و فشار آب حمام زیر دوش قرار نگیرید. سعی کنید حتما دمای آب را کاملا ملایم کنید و فشار آب را تا حد ممکن کم کنید. آب داغ و فشار بالا می‌تواند تا حد زیادی به فولیکول‌های مو شما آسیب جدی وارد کند.

      مرحله دوم
      بعد از خیس شدن کامل و کافی موها و کف سر، باید از شامپوی مخصوص برای شست و شوی مو بعد از کاشت استفاده شود. شامپوی مناسب کاشت مو توسط متخصص کاشت مو تجویز می‌شود؛ شامپوها قبل از استفاده باید با میزان مشخصی آب رقیق شوند و سپس مورد استفاده قرار بگیرند. فرمولاسیون شامپوهای مخصوص کاشت مو با فرمولاسیون شامپوهای معمولی متفاوت هستند و در phهای متفاوتی تولید می‌شوند. همچنین این شامپوها، باعث کاهش خارش، کاهش التهاب و حساسیت پوست سر می‌شوند و از عفونت زخم‌های ایجاد شده نیز جلوگیری می‌کنند. این شامپوها از نظر مواد مغذی نیز متفاوت هستند و عصاره‌هایی که در آنها استفاده می‌شود خاصیت آندروژنی دارد و چربی پوست سر را نیز تنظیم می‌کند. ویژگی‌های این شامپوهای مخصوص باعث می‌شود تا نتایج کاشت مو مطلوب‌تر شود.

      مرحله سوم
      بعد از اینکه کف شامپوی مخصوص را روی موهای کاشته شده ریختید با نوک انگشتان بدون اعمال فشار زیاد شروع به شستن کنید. توجه داشته باشید که ناخن‌ها هرگز نباید به ریشه مو برخورد کند و باعث آسیب رسیدن به آن‌ها شود.

      مرحله چهارم
      بعد از اینکه شستن موها تمام شد نوبت به آب‌کشی آن می‌رسد. آب‌کشی موها باید همانند مرحله اول با آب ملایم و فشار پایین انجام شود. از اعمال هر گونه فشار به مو یا کندن زخم‌ها زیر آب جدا خودداری شود.

      مرحله پنجم
      آخرین مرحله مربوط به خشک کردن موها است. در این مرحله سعی کنید از حوله‌ی کاغذی یا حوله‌ی آشپزخانه بدون اعمال فشار به کف سر موهای خود را خشک کنید. اگر برایتان اهمیت چندانی ندارد بهتر است کمی حوصله به خرج دهید و اجازه دهید موها به حالت طبیعی خشک شوند. هرگز نباید از سشوار برای خشک کردن آن‌ها استفاده کنید. دقت داشته باشید که استفاده از سشوار، خصوصاً باد گرم آن حداقل به مدت ۲ هفته ممنوع است.

      مقداری خارش برای چند روز پس از کاشت مو معمول است. ناحیه‌­ای از بدن شما که فولیکول­‌ها برای کاشت از آن گرفته می‌­شود، در ابتدا به صورت نقاط ریز قرمز مشاهده می‌­شوند. این نقاط در محل بانک مو و کاشت مو پس از جراحی شروع به پوسته پوسته شدن می­‌کنند و باعث ایجاد خارش در سر می‌شوند؛ اگر این عارضه برای شما ناخوشایند بود؛ می‌توانید بعد از ۷ الی ۱۰ روز  مقداری نرم کننده به این منطقه بزنید و  به آرامی و با حرکت دورانی ماساژ دهید تا موجب جدا شدن پوسته­‌ها شوند. بعد از ریزش پوسته‌های اطراف ریشه‌های کاشته شده، می توانید موهای خود را با تایید پزشک رنگ، کوتاه  یا فر کنید.

       

      منبع سایت کلینیک رز

    • #18472
      maryam523
      مشارکت کننده

      قبل از کاشت مو و این حرفا به نظرم قرص هیرتامین رو استفاده کنید. من که خیلی راضیم. از سایت درمارز ۳ ماه پیش خریدم و حرف نداره

نمایش 5 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.