Home Forums اعمال زیبایی اندام کوچک کردن سینه‌ها تزریق چربی به پیشانی چگونه است؟

برچسب ها: 

نمایش 0 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته‌ها
    • #18206
      دکتر سبا نوروزی
      مشارکت کننده

      تزریق چربی به پیشانی چگونه است؟
      با گذشت سن و بالا رفتن آن اولین قسمتی از صورت که چین و چروک در آن ظاهر می شود و حالت پیری به چهره ی فرد می بخشد، پیشانی او است. افراد به ویژه زنان از پیری دوری می کنند و تمایل دارند که چهره ی جوان و شادابی داشته باشند به همین دلیل به سراغ انواع و اقسام جراحی ها و عمل های زیبایی می روند. تزریق چربی در کنار عمل های زیبایی یکی دیگر از راه های جوان سازی پوست است که در این مقاله قصد داریم درباره ی تزریق چربی به پیشانی بحث کنیم و شما را با آن بیشتر آشنا خواهیم کرد. از تزریق چربی برای بالا کشیدن پوست پیشانی نیز استفاده می شود.

      استفاده کردن از چربی بدن فرد

      برای از بین بردن چین و چروک های پیشانی یکی از راه ها، تزریق چربی گرفته شده از سایر قسمت های بدن می باشد که در این صورت ماندگاری بیشتری خواهد داشت. برای این که پیشانی گرد تر و حجیم تر شود و چین و چروک آن از بین برود، مقدار دقیقی از سلول های جوان و سالم چربی را به پیشانی تزریق می کنند. در این روش چربی های اضافی قسمت های دیگر بدن بیمار را می گیرند و آن را در محیطی سرد مانند یخچال نگه می دارند و در زمانی که می خواهند چربی بیرون آمده را به پیشانی تزریق کنند، آن چربی را از محفظه بیرون می آورند و بلافاصله به محل مورد نظر تزریق می کنند.

      تزریق چربی به پیشانی و شقیقه

      برای از بین بردن چین و چروک پیشانی و شقیقه راه های مختلفی مانند تزریق بوتاکس، بالا کشیدن یا لیفت پیشانی، لایه برداری شیمیایی، پروتز های زیبایی صورت، تزریق چربی، تزریق پر کننده ها، لایه برداری و جوان سازی با لیزر و اصلاح عضلات پیشانی وجود دارد که در این بخش در مورد انجام این عمل در قسمت شقیقه بحث خواهیم کرد. هر فردی با توجه به نوع مشکلی که دارد، یکی از روش های بالا برایش بهترین روش است و باید با پزشک مورد نظر خود تمام مسائل را در میان بگذارد تا او بهترین راهنمایی را به مراجعه کننده ابلاغ کند.

      تزریق چربی به پیشانی و مخصوصا شقیقه از اهمیت بالایی برخوردار است و باید با دقت بسیاری انجام بشود. پیشانی جدا از قسمت شقیقه، از دو قسمت تشکیل شده است و این تقسیم بندی از لحاظ آناتومیک می باشد. قسمت اول پیشانی ناحیه ی فوقانی و نوار سوپراوربیتال  است که با بینی زاویه ی بین بینی و پیشانی را تشکیل می دهد و این ناحیه بسیار مهم می باشد. قسمت دوم شامل سه گانه، ناحیه ابرو میان و ریشه بینی یا رادیکس هستند که در جراحی زیبایی بینی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. در کنار این دو قسمت پیشانی شقیقه قرار دارد که در دو طرف پیشانی می باشد. شقیقه دیر تر از پیشانی دچار چین و چروک می شود، اما با این حال زیبایی و صافی و بدون چین و چروکی آن بسیار در زیبایی و جوان سازی پوست فرد مهم است. همچنین در مورد ابرو مقاله بالا کشیدن ابرو را بخوانید.

      https://mehrzadclinic.com/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%b4%d9%82%db%8c%d9%82%d9%87/

نمایش 0 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.