Home Forums اعمال زیبایی صورت (پلاستیک) تزریق ژل و فیلر به گونه

برچسب ها: 

  • این موضوع خالی است.
نمایش 0 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته‌ها
    • #22539
      mahyarnj
      مشارکت کننده

      تزریق به گونه یکی از محبوب ‌ترین انواع تزریق فیلر است. این روش در جوانی باعث برجسته ‌تر شدن و زیباتر شدن چهره شما شده و در سنین بالاتر حالت افتادگی و علائم پیری را در چهره شما از بین خواهد برد. عوامل مختلفی می ‌توانند در تغییر حالت و شکل گونه ‌های شما موثر باشند که تزریق فیلر به گونه می ‌تواند مانعی مقاوم در برابر همه این عوامل ایجاد کند.

      بسیاری از افراد تصور می‌ کنند که تزریق ژل به گونه یا دیگر اجزای صورت در دراز مدت به بافت‌ های پوستی آن‌ ها آسیب خواهد رساند. به علاوه این افراد معتقدند که استفاده از این شیوه تنها نتایجی کوتاه مدت داشته و پس از مدتی باعث تشدید آسیب‌ ها نیز خواهد شد. برخی دیگر تصور می ‌کنند که فیلر‌ های استفاده شده در این روش پس از مدتی استفاده خود شل شده و فرم صورت را تغییر می ‌دهند.

      برای افراد جوان زیبایی صورت و برجسته سازی گونه‌ ها یکی از اصلی‌ ترین دلایل تزریق فیلر به گونه است. این کار باعث افزایش حجم گونه ‌ها شده و تاثیر زیادی در زیبایی چهره آن‌ ها خواهد داشت. در افراد مسن ‌تر که افزایش سن باعث بروز چین و چروک‌ ها و از بین رفتن سطوح چربی شده است نیز این روش طرفداران زیادی دارد. این افراد از تزریق ژل به گونه برای حفظ حالت گونه‌ ها و جلوگیری از تغییر حالت چهره استفاده می ‌کنند. به همین دلیل می ‌توان گفت استفاده از این روش برای زیبایی در همه سنین مناسب است.

      شما میتوانید با خیالی آسوده در کلینیک دکتر خلیلی این عمل سرپایی را جهت فرم دهی بهتر به گونه هاتون انجام بدید واقعا نتیجه اش دیدنیه.

نمایش 0 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.