Home Forums اعمال زیبایی صورت (پلاستیک) جراحی بینی ترمیمی جراحی ترمیمی بینی سخت تر و پیچیده تر از جراحی اولیه بینی می باشد

نمایش 1 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته‌ها
    • #4180
      ونوس رضایی
      مشارکت کننده

      جراحی ترمیمی بینی
      جراحی ترمیمی بینی به ری‌ویژن و یا عمل ثانویه بینی و یا عمل مجدد زیبایی بینی نیز معروف است. فردی که سابقا عمل بینی انجام داده و از نتیجه ی عمل خود راضی نیست و قصد دارد مجدد اقدام به عمل بینی کند تا نواقص باقی مانده بر روی بینی او برطرف شود.
      افراد به دلایل مختلفی عمل ترمیمی بینی انجام می‌دهند. فرد در ابتدا در انتخاب پزشک جراح بینی دچار اشتباه شده و دقت کافی را نداشته است، بنابراین نتیجه ی جراحی اول مطلوب او نبوده است. درواقع به آیتم‌هایی اعم از مهارت پزشک، تجربه و سابقه کار، سطح تحصیلات، نمونه جراحی‌های پزشک و … توجه کافی نداشته و دچار اشتباه شده است.
      همین مساله دلخواه نبودن نتیجه ی جراحی اول، فرد را به تحقیق بیشتر وادار می‌کند تا مشکلات باقی مانده بینی را در جراحی ترمیمی نزد پزشک جراح دیگر اصلاح و برطرف نماید.
      معمولا جراحی ترمیمی بینی (عمل مجدد زیبایی بینی) نسبت به عمل اولیه بینی سخت‌تر و پیچیده‌تر است و نیازمند صرف زمان بیشتر می‌باشد و همین‌طور مهارت و خبره بودن پزشک جراح تاثیر بسزایی دارد. بسیاری از پزشکان که تخصص و تجربه کافی در این زمینه را ندارند زیر بار جراحی ترمیمی بینی نمی‌روند.
      زمانی که باید از عمل اول بینی گذشته باشد تا بتوان عمل ثانویه را انجام داد دست کم یک سال است تا بینی به یک ثباتی رسیده باشد. اگرچه این ۱ سال انتظار ممکن است برای بیمار طولانی به نظر برسد، اما نباید اقدام عجولانه انجام داد چراکه با گذشت زمان و فروکش نمودن تورم امکان دارد اشکالات دیگری بروز نماید که قطعا در صورت ترمیم زود هنگام هنوز خود را نشان نداده است.
      فردی که بنا دارد برای اولین بار عمل بینی انجام دهد با رضایت و خواسته ی خود اقدام می‌کند اما در عمل ترمیمی بینی معمولا از روی نارضایتی از عمل اولیه و به اجبار برای برطرف کردن نواقص ایجاد شده بینی اقدام می‌کند، از این جهت اهمیت عمل ثانویه را دو چندان می‌کند.

    • #14527
      mandana.r
      مشارکت کننده

      سلام دوستان
      من یکم قبل تر در مورد شرکت tarahteb شنیدم
      رفتم تو سایتشون دور زدم
      یه سری مقاله و عکس داشتن
      مثل این :

      https://tarahteb.com/بهترین-روش-جراحی-زیبایی-بینی

      میخواستم بپرسم کسی آشنایی داره با این مجموعه ؟؟؟ چیزی که نوشته و کاری که میکنن به نظرم خیلی عجیبه … میخواستم از دوستان آگاه بپرسم واقعا امکان همچین کاری هست که با قالب کنترلی بشه عین اون چیزی که از قبل میخوای دماغت عمل بشه یا اینا فوتو شاپه ؟؟؟

      ممنون از کمکتون

نمایش 1 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.