Home Forums اعمال زیبایی صورت (پلاستیک) جراحی ترمیمی صورت جراحی ترمیمی صورت چیست

  • این موضوع 1 پاسخ، 2 کاربر را دارد و آخرین بار در 1 سال، 8 ماه پیش بدست admin به‌روزرسانی شده است.
نمایش 1 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته‌ها
    • #4664
      آرش
      میهمان

      جراحی ترمیمی زمانی مورد نیاز می باشد که می بایست شکل ظاهری و یا کارکرد اعضای بدن بازسازی گردد. این نوع بازسازی شکل ظاهری و یا کارکرد اندام ها معمولا پس از جراحات ناشی از تصادفات/ بیماری های سرطانی و یا نارسایی های مادرزادی مورد نیاز می باشند که شامل ترمیم و بازسازی ‍‍پوست. بافت نرم. ماهیچه ها. تاندونها و اعصاب محیطی می باشد.

      همچنین جراح پلاستیک و ترمیمی قادر به بازسازی کارکرد اندامهای فوقانی و تحتانی و میمیک صورت و پیوند مجدد اعضای قطع شده بدن نیز می باشد. با کمک گیری از میکروسکوپ و ابزارجراحی بسیارکوچک جراح پلاستیک و ترمیمی حتی قادر به ترمیم پارگی فازهای عصبی بسیار کوچک و از این طریق درمان فلجی های ناشی از این نوع جراحات می باشد.

      یکی دیگر از توانائی های جراحی پلاستیک و ترمیمی درمان زخمهای مزمن و عفونی مانند زخم بسترو یا زخمهای ناشی ازتصادفات یا عمل های جراحی به ویژه در بیماران سالخورده می باشد که توسط انتقال بافت سالم یا فلپ محیطی از اطراف و یا فلپ آزاد با آناستموز عروقی از دیگر نواحی بدن انجام می پذیرد.

      درمان نخستین سوختگی های حاد و درجه بالا نیازمند مراجعت بیمار به مراکز و بیمارستانهای سوانح و سوختگی و مراقبت توسط یک گروه پزشکی ویژه می باشند. پس از کمک های حیاطی اولیه و اطمینان حاصل از رفع هر گونه خطر برای بیمار قدم بعدی ترمیم بافت های آسیب دیده و اسکارهای بازدارنده حرکات مفاصل وبهبود شکل ظاهری می باشد که بسته به شرایط روحی و جسمی بیمارپس از مشاوره جامع بیمار توسط جراح متخصص پلاستیک و ترمیم برنامه ریزی و اجرا می گردد.

      روش های جراحی متداول در این زمینه عمدتا شامل پیوند گرفت های پوستی. استفاده از بافت گسترها (تیشیواکسپاندر) واستفاده از فلپ های محیطی و آزاد و تزریق چربی و روش های بدون نیاز به عمل جراحی برای نمومه شامل لیزر تراپی و میکرونیدلینگ می باشند.

    • #19755
      admin
      مدیرکل
نمایش 1 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.