Home Forums اعمال زیبایی خدمات کراتینه مو

نمایش 1 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته‌ها
    • #17105
      parniahair
      مشارکت کننده

      خدمات کراتینه مو، پیشنهادی مناسب برای افرادی است که موهای وز و آسیب دیده دارند. این روش باعث زیبایی و سلامت هر مویی می شود. کراتین، پروتئینی است که باعث درخشندگی و صافی مو می شود. برای ترمیم موهای آسیب دیده نیز از کراتین استفاده می شود. در ادامه ی این مطلب به ارائه ی اطلاعات بیشتری درباره کراتینه مو و خدمات کراتینه مو و ویژگی های آن می پردازیم.

      داشتن مویی زیبا و درخشان تاثیر زیادی بر جذابیت چهره ی افراد دارد. کسانی که دوست دارند در موقعیت های مختلف تاثیرگذار باشند، اهمیت زیادی برای پوشش و ظاهر خود قائلند. مو یکی از مهمترین اجزای چهره است که نیاز به رسیدگی زیاد دارد. خوشبختانه امروزه روش های مختلفی برای رسیدگی  مو  وجود دارد، که یکی از مدرن ترین و بهترین این روش ها، کراتینه مو است.  این روش برای انواع موهای آسیب دیده، وز، فر و … مناسب است.

      • این موضوع 3 سال، 5 ماه پیش توسط admin اصلاح شده است.
    • #17106
      parniahair
      مشارکت کننده

      خدمات رنگ و مش، تاثیر زیادی در جذابیت فرد دارد. مو یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده در ظاهر یک فرد است و با تغییر رنگ و حالت آن چهره تغییر زیادی می کند. هنگام انتخاب رنگ مو باید به تناسب رنگ با رنگ پوست و چهره فرد توجه کرد. در ویکی پدیا آمده است : رنگ کردن مو عملی در انسان است که باعث تغییر رنگ مصنوعی موها می‌شود. دلایل اصلی رنگ کردن مو برای پوشاندن موهای سفید یا برای آرایش و زینت است. در ادامه ی این مطلب به ارائه ی اطلاعات بیشتری درباره ی خدمات رنگ و مش و مدل های جدیدی که مورد توجه بانوان قرار می گیرد می پردازیم.

      گذشته ی رنگ مو
      مصریان که دارای یکی از بزرگ ترین تمدن های باستان بودند، برای پوشاندن موهای خاکستری خود از رنگ موی طبیعی مانند حنا استفاده می کردند. سال ها بعد، یونانی ها و رومی ها نیز از عصاره های گیاهی برای رنگ مو خود استفاده می کردند.

      در دهه ۱۸۰۰ زویلیام هنری پرکین، شیمی دان انگلیسی به صورت تصادفی کشف کرد که رنگ مو را برای همیشه می توان تغییر داد. پرکینز اولین رنگ را در سال ۱۸۶۳ ایجاد کرد، این رنگ مو مات بود.

نمایش 1 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.