Home Forums اعمال زیبایی صورت (پلاستیک) تزریق چربی به صورت دانستی های ضروری تزریق چربی

برچسب ها: 

نمایش 1 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته‌ها
    • #15871
      narges
      مشارکت کننده

      تزریق چربی
      با گذشت زمان و بالا رفتن سن تغییراتی در بدن افراد رخ می دهد، یکی از این تغییرات کاهش حجم چربی در لایه‌های زیرین پوست بدن است و پوست بدن به خصوص پوست صورت، گردن و پشت دست حالت چروکیده و نازک پیدا می‌کند.
      تزریق چربی که به آن لیپو اینجکشن گفته می شود، از روش های شناخته شده در جراحی های زیبایی است که به منظور افزایش حجم چربی زیر پوستی و بهبود ظاهر پوست انجام می شود. در این نوع جراحی، سلول های چربی را از نقطه ای از بدن که محل تجمع بافت چربی است برداشت کرده و به نقطه ی مورد نظر تزریق می شود. شایع ترین نواحی که چربی از آن برداشت می شود در افراد مختلف متناسب با تجمع چربی در اندامها متفاوت است، اما به طور معمول برداشت چربی از شکم، کمر و ران ها برداشت می شود.</p>
      چه زمانی می توان تزریق چربی انجام داد؟

      اگر ناحیه ای در صورت شما چروکیده و فرورفته است.
      اگر بخواهید تاثیر دائمی بیشتری در مقایسه با پرکننده های موقت داشته باشید.
      اگر بخواهید چین و چروک یا جای زخم را از بین ببرید ، فرورفتگی های بدنتان را پر کنید و صورت و دستتان را جوانتر کنید.
      برای بازسازی سینه ها، پر کردن چروک های آن یا مخفی کردن جای ایمپلنت های سینه

      مراحل تزریق چربی

      عمل تزریق چربی، دارای چند مرحله است:

      ابتدا چربی مورد نیاز برداشته می شود.

      در مرحله اول از عمل تزریق کردن چربی، ابتدا پس از مشخص شدن اندامی که از آن چربی خارج خواهد شد، چربی مورد نیاز توسط یک سوزن کوچک زیر پوستی برداشته می شود. (روش لیپوساکشن) این مرحله با دقت زیادی انجام می گیرد چون بافت و سلول های چربی به هیچ وجه نباید آسیب ببینند. همچنین هنگام استفاده از سوزن، پزشک متخصص این عمل را با نهایت دقت انجام می دهد که بافت چربی آسیب نبیند. همچنین باید بدانید که مقدار چربی خارج شده از بدن فرد، بسیار کم می باشد. بعضی ها تصور می کنند که پس از خروج چربی از بدن، آنها به مقدار قابل توجهی لاغر خواهند شد در صورتیکه این تصور درست نیست.

      سپس چربی خارج شده جدا می شود.

      برای عمل تزریق چربی، فقط به سلول های چربی نیاز است و نه موادی که به آنها چسبیده اند. بنابراین باید چربی را از مایعات و موادی که در کنار چربی هستند جدا کرد. برای این کار از دستگاه سانتریفیوژ استفاده می شود. سانتریفیوژ با تولید سرعتی بسیار زیاد، سبب به وجود آمدن نیروی گریز از مرکز می شود و به همین خاطر می تواند چربی را جدا و خالص سازی کند.

      عمل تزریق چربی آغاز می شود.

      پس از این که چربی خالص سازی شد، تزریق چربی به اندام هدف آغاز خواهد شد. در این مرحله، پزشک متخصص شما، با یک نوع سرنگ مخصوص، چربی را به اندام های مشخص شده تزریق می کند تا بتوان به نتایج خوب و دلخواه رسید.

      مراقبت قبل از تزریق چربی

      در صورت ابتلا به بیماری های خاص مثل فشار خون بالا، دیابت و مصرف دارو حتما پزشک را در جریان بگذارید.
      در صورت بارداری و شیردهی، پزشک را از وضعیت خود آگاه کنید.
      لازم است بیمار سابقه هر گونه پروتز یا تزریق ژل و سایر فیلرها را حتما به پزشک خود اطلاع بدهد.
      تا دو هفته قبل از انتقال چربی، از مصرف آسپرین، ژلوفن و غیره (داروهای رقیق کننده خون) و ویتامین E خودداری کنید.
      تا چند روز قبل از انتقال چربی، سیگار و قلیان نکشید و الکل هم مصرف نکنید.

      مراقبت بعد از تزریق چربی

      بعد از انتقال چربی می توانید از کیسه یخ استفاده کنید.
      تا ۳ ساعت بعد از تزریق، دراز نکشید. بیمار می تواند بنشیند و یا راه برود.
      از فعالیت های شدید فیزیکی به مدت ۲۴ الی ۴۸ ساعت پرهیز کنید.
      قسمتی که چربی تزریق کرده اید را از حرارت بالا و فشار دور نگه دارید.
      همیشه به این نکته توجه کنید که وجود مقدار کمی کبودی، ورم و قرمزی در محل تزریق شده طبیعی ست و نباید زیاد نگران آن باشید.
      بیمار می تواند تا ۲۴ ساعت بعد از پیوند چربی، پانسمانش را بردارد و قسمت هایی که چربی تزریق کرده است را با آب ولرم و شامپو بشورد. شامپو بچه یکی از شامپوهای مناسب برای شستشو است.

      نتایج عمل چقدر ماندگاری دارد؟

      شما می توانید انتظار داشته باشید در ناحیه ای که پیوند چربی انجام داده اید نرم تر و کامل تر باشد و ظاهر تازه و جوان تری داشته باشد. ممکن است حتی متوجه بهبودی در بافت پوست شوید.

      • ماندگاری تزریق به توانایی پزشک بستگی دارد.

      • عملی که به اسم پیوند میکروگرفت شناخته میشود. گرچه کار پیشرفته ای است اما بهترین روش برای اطمینان از این است که بیشترین مقدار بافت پیوند شده است.

      • وقتی این کار با موفقیت انجام شود، بافت چربی تزریق شده جریان خون تازه ای را از بدن دریافت می کند و از آن تغدیه ی خود را انجام میدهد. وقتی این کار اتفاق می افتد، نتایج میتوانند حتی دائمی باشند. هر چند ممکن است مقداری چربی جذب نشود، و مجبور به تکرار عمل شوید.

      مزایای تزریق چربی

      چربی مشتق از خود بدن برخلاف پرکننده‌های پوستی جایگزین «مشابه با مشابه» می‌شود و احتمال واکنش‌های آلرژی‌زا به مواد خارجی را کاهش می‌دهد.

      نتایج انتقال چربی به صورت طبیعی، ماندگار و ایمن می‌باشند.

      انتقال چربی یک روش غیرتهاجمی برای حصول جوان‌سازی صورت است.

      عوارض تزریق چربی

      آماده‌سازی بافت چربی قبل از انتقال آن امری زمان‌بر در مقایسه با پرکننده‌های پوستی است که از قبل بسته‌بندی شده‌اند.

      در پاسخ به این سوال که آیا تزریق چربی دائمی است یا نه، با وجود اینکه انتقال چربی ماندگاری طولانی‌تری نسبت به پرکننده‌های پوستی دارد با این حال هزینه بیشتری دارد.

      برای اضافه‌سازی، شما ممکن است به چند جلسه نیاز داشته باشید تا اندازه سینه یا کفل مطلوب خود را بدست آورید.

      اینها سه مزایا و سه معایب اصلی هستند که باید هنگام انتقال چربی در نظر گرفته شوند. اگر تمایل دارید بر آنچه که منحصربفرد به شماست تمرکز کنید، لطفا با جراح پلاستیک زیبایی خود مشاوره کنید.

       

      • این موضوع 4 سال، 7 ماه پیش توسط admin اصلاح شده است.
    • #17892
      دکتر سبا نوروزی
      مشارکت کننده

      جوان‌سازی دست با تزریق چربی به دست
      یکی از بهترین روش‌ها برای جوان‌سازی پشت دست استفاده از تزریق چربی است که امروزه بسیار رایج شده است. این ترفند از مزیت‌هایی زیادی برخوردار است به همین دلیل مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته. یکی از این مزیت‌ها آن است که تزریق چربی از دیگر روش‌ها از ماندگاری بالایی برخوردار است و از طرفی به دلیل تأمین چربی مورد نیاز از بدن شخص مشکلات آلرژی پیش نمی‌آورد. با استفاده از تزریق چربی می‌توان دست‌هایی صاف با ظاهر طبیعی را برای خود ایجاد کنید. خوشبختانه استفاده از این روش نیاز به زمان زیادی ندارد و لازم نیست که به فرد بی هوشی عمومی تزریق شود.
      برخی از افراد در زمان انجام عمل‌های زیبایی نگران تزریق بی هوشی عمومی هستند که خوشبختانه در این روش وجود ندارد و افراد می‌توانند با خیال راحت نسبت به جوان‌سازی پوشت خود اقدام کنند. از طرفی نه تنها می‌شود از این روش برای از بین بردن چروک‌های دست استفاده کرد بلکه برای پوست صورت و چهره نیز مورد استقبال قرار گرفته است. به همین دلیل دکتر شما می‌تواند به طور هم‌زمان علاوه بر تزریق به پشت دست به‌، صورت شما هم تزریق چربی داشته باشد.

نمایش 1 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.