Home Forums اعمال زیبایی پوست و مو جوانسازی پوست روش های موثر در زیبایی پوست

نمایش 6 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته‌ها
    • #15873
      narges
      مشارکت کننده

      اهمیت پوست و تاثیر آن بر زیبایی بر کسی پوشیده نیست. در این پست به چند روش موثر در زیبایی اشاره می شود. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات جامع در این مورد می توانند به لینک های قرار داده شده در انتهای پست مراجعه کنند.

      راه های تقویت پوست صورت
      اگر شما جزو کسانی هستید که یکی از دغدغه ها و نگرانی های شما ظهور نشانه های پیری بر روی پوستتان است و یا شما از ضعیف شدن و شکسته شدن پوست صورتتان و ایجاد چین و چروک ها رنج می برید و دنبال راهکاری طبیعی و درمان های خانگی برای تقویت پوست صورت خود هستید توصیه میکنیم که خواندن مطالب این مقاله را از دست ندهید.

      امروزه استفاده از مواد طبیعی و همچنین ماسک‌هایی که از آنها برای تقویت پوست تهیه می‌شوند طرفداران بسیاری دارند. به این نکته نیز باید توجه کرد که این موضوع تنها محدود به خانم‌ها نیز نمی‌شود و بسیاری از مردان نیز ویژگی‌ها و فواید آن ها را پذیرفته و از آنها استفاده می کنند. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که برای زیبایی پوستتان به دنبال استفاده از این مواد طبیعی هستید؛ مطالب زیر را به دقت خوانده و با است

      فواید سیب زمینی برای پوست
      سیب زمینی علاوه بر این‌که به عنوان یک منبع غذایی استفاده می‌شود، می تواند  نقش مهمی در مراقبت از پوست نیز ایفا می‌کند. از آنجا که سیب زمینی غنی از ویتامین C است و حضور ویتامین C برای حفظ سلامت پوست حیاتی است، سیب زمینی می تواند به عنوان یک عامل زیبایی ضد پیری موثر به خصوص برای از بین بردن چین و چروک و تقویت پوست صورت در نظر گرفته ‌شود. برخی از فواید استفاده از سیب زمینی برای پوست به صورت زیر می باشد.

      استفاده‌ی منظم از آب سیب زمینی در رفع لک های صورت موثر بوده و به پوست شما روشن ساخته و به آن درخشش و سلامتی می‌دهد و همچنین کمک می‌کند که پوست‌تان نرم شده و چین و چروک کاهش یابد.
      سیب زمینی دارای تاثیری فوق‌العاده برای درمان آفتاب‌سوختگی است.
      استفاده از سیب زمینی له شده بروی پوست صورت و ماساژ با آن در رفع نقاط تیره موثر بوده  و حلقه‌های تیره‌ی دور چشم را نیز از بین می‌برد.
      اگر پوست‌تان خشک است، سیب زمینی به شما کمک می‌کند که در عرض چند دقیقه به پوستی نرم دست پیدا کنید.
      سیب زمینی می‌تواند سلول‌های مرده‌ی روی پوست صورت را از بین ببرد. انجام این کار به طور منظم، پوست شما را جوان و پرطراوت می‌کند.
      سیب زمینی پاک‌کننده‌ی طبیعی پوست به شمار می رود.
      به درمان چشم های پف کرده کمک می کند.

      فواید گلاب برای پوست
      امروزه در تمام دنیا خواص گلاب برای پوست صورت مورد توجه پزشکان و متخصصان زیبایی و سلامت قرار گرفته است. گلابی که از قرن ها  پیش مردم این سرزمین برای مراقبت از پوست خود استفاده می‌کرده اند. گلاب به دلیل داشتن خاصیت نرم کنندگی، آرام‌بخشی و جوان‌سازی، به صورت مجزا  وهمچنین در محصولات آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. گلاب برای انواع پوست ازجمله پوست‌های خیلی حساس هم مناسب است. از دیگر فواید گلاب می‌توان به قابلیت ضدعفونی کنندگی، درخشان کنندگی پوست و از بین بردن لک صورت اشاره کرد. گلاب می تواند به عنوان یک تونرصورت، پاک کننده طبیعی آرایش، جهت آب‌رسانی به پوست و تامین رطوبت آن جهت افزایش لطافت و نرمی استفاده شود.

       

       

      • این موضوع 4 سال، 7 ماه پیش توسط admin اصلاح شده است.
    • #18204
      saharrr
      مشارکت کننده

      روش های خونگی اصلا جواب نمیدن. من خودم پیش دکتر نیلفروش زاده با اندولیفت جوانسازی صورت انجام دادم واقعا راضی ام به نظرم ایشون بهترین متخصص پوست در تهران هستن

    • #18288
      hosseinaziz
      مشارکت کننده

      یکی از بهترین مکمل های زیبایی و جوانسازی پوست، قرص ایمدینه. من برای همسرم از فروشگاه درمارز خریدم. این مکمل خیلی موثر بوده

    • #18294
      شیرین شیرینی
      مشارکت کننده

      یکی دیگه از بهترین روشهای جوانسازی توجه به تغذیه است مخصوصا در خانم ها که دوران باردداری و یائسگی رو پشت سر می ذارن استفاده از انواع ویتامین و مولتی ویتامین می تونه مؤثر باشه. داروخانه آنلاین داروبوم انواع ویتامین های مخصوص بانوان رو داره.

    • #18392
      maryam523
      مشارکت کننده

      مصرف مکمل ها و کرم های باکیفیت و خارجی هم خیلی خوبه. من از سایت درمارز ایمدین خریدم و عااالیه

    • #18399
      maryam523
      مشارکت کننده

      به نظرم مکمل ایمدین عالیه من خودم از سایت درمارز خریدم و راضیم

    • #22540
      mahyarnj
      مشارکت کننده

       

      پوست من یکم شل شده به نظرتون برای جوانسازی

      میتونم از هایفوتراپی استفاده کنم؟ باعث لیفت صورت

      میشه؟

نمایش 6 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.