Home Forums اعمال زیبایی پوست و مو لیزر موهای زاید لیزر موهای زائد چیست؟

  • این موضوع 1 پاسخ، 2 کاربر را دارد و آخرین بار در 4 سال پیش بدست safa به‌روزرسانی شده است.
نمایش 1 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته‌ها
    • #15875
      narges
      مشارکت کننده

      لیزر مو های زائد
      داشتن موهای زائد تقریبا مشکل تمامی افراد است و راه رفع آن بسیار سخت و خسته کننده و اغلب دردناک است. یکی از بهترین روش های برای راحت شدن از موهای زائد لیز است. لیزر بین درمان های رایج دیگر در دهه اخیر محبوبیت بسزایی کسب کرده و با توجه به مدت اثر گذاری و جلسات محدود روش مناسبی به نظر می رسد.

      لیزر به این صورت عمل می کند که پیگمانت یا رنگدانه های موجود در مو اشعه لیزر را جذب می کنند و مو ها را در پیاز مو از بین می برند.لیزر یک روش غیر تهاجمی است و تنوع دستگاه ها این امکان را فراهم آورده که برای طیف وسیعی از افراد به عنوان درمان موقت یا دائمی موهای زائد استفاده شود.

      مزایای لیزر موهای زائد
      لیزر موهای زائد مزایا و فواید متنوعی دارد. در این قسمت به برخی از مزایای این روش اشاره می شود.

      لیزر می تواند موهای زائد و تیره رنگ را رفع کند. در حالی که به پوست آسیبی نرسد برعکس روش های معمول که ایجاد زخم و التهاب یا اسکار در محل می کنند.
      لیزر سرعت بسیار بیشتری نسبت به روش های دیگر دارد و برای افرادی که وقت کمی دارند و نمی توانند هر هفته ساعت ها صرف رفع موهای زائد کنند توصیه می شود.
      حتی اگر این روش سبب توقف کامل رشد موهای زائد نشود ولی رشد آن را به شدت کاهش می دهد . هم چنین حجم موهای زائد را کم می کند .مو را به صورت کرک در می آورد. نسبت به روش هایی که به طور مداوم استفاده می شوند مثل اپیلاسیون کم هزینه تر است و تا مدت ها شما را از این روش ها باز می دارد.
      یک روش غیر تهاجمی است و نیاز به جراحی یا ریکاوری طولانی ندارد . درد این روش نسبت به روش های دیگر کمتر است و عوارض کمی را به دنبال دارد که در چند روز از بین می روند.
      این روش اگر توسط پزشک صورت گیرد عوارض جدی ندارد.در این روش نیاز به استفاده از داروهای مختلف نیست و از ضد درد هایی مثل یخ استفاده می شود تا راحتی مراجعه کننده فراهم شود.
      مسلما کسانی که لیزر موی زائد انجام می‌دهند اصلاح با روش‌های دیگر را کنار خواهند گذاشت و آزردگی‌های پوستی آنها به حداقل خواهد رسید . احتمالا استفاده از اسپری‌ها و محلول‌های ضد تعریق را نیز کم خواهند کرد. بنابراین احتمال ابتلا به سرطان پستان هم ممکن است کاهش یابد.

      اقدامات لازم هنگام لیزر موهای زائد

      هنگام لیزر موهای زائد آنها را می تراشند تا اندازه ای حدود یک میلی متر داشته باشند و توسط دستگاه با توجه به رنگ و کلفتی و محل قرار گرفتن شناسایی شوند.

      در هنگام لیزر درمانی از عینک مخصوص استفاده می شود تا آسیبی به چشم وارد نشود.

      پوست باید بدون آرایش و تمیز باشد تا بیشترین اثر را شاهد باشید.اگر لازم باشد روی پوست بدن شما با تشخیص پزشک از ژل های خنک کننده استفاده می کنند.

      ابتدا در یک نقطه از محل مورد نظر این روش انجام میشود و چند دقیقه صبر می شود تا از عدم بروز حساسیت یا مشکل اطمینان حاصل گردد و سپس باقی ناحیه مورد نظر تحت درمان قرار می گیرد.هم چنین پس از درمان به شما یخ لوسیون یا آب یخ داده می شود تا ناراحتی در ناحیه لیزر شده بروز نکند و به شما توصیه های لازم برای بعد از لیزر گوشزد می شود.

       

      • این موضوع 4 سال، 8 ماه پیش توسط admin اصلاح شده است.
    • #16540
      safa
      مشارکت کننده

      تجربه من از خرید دستگاه لیزر دایود شرکت آرنا گستر

      سلام وقت بخیر دوستان

      حدودا چند سالی میشه که از لیزر های مختلفی برای رفع و لیزر موهای زائد بدن استفاده میکنم برای بیماران اما یکی از اصلی ترین مسائل و مشکلاتی که باهاش درگیر بودیم بحث کیفیت و پشتیبانی محصول بوده.

      شرکت های مختلفی رو بررسی و تجربه کردم که به جزئت میشه گفت نسبت به باقی شرکت ها، آرنا گستر کیفیت و خدماتی مناسب تری رو داره در شرایط سخت کنونی بازار ارائه میده. در این چند ماه اخیری که هم از دستگاه لیزر دایود آرنا گستر استفاده کردیم واقعا راضی بودیم.

      اگر شماهم تجربه ای دارید بنویسید. مرسی

نمایش 1 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.