Home Forums اعمال زیبایی پوست و مو کاشت مو مزایای کاشت مو fit چیست ؟

برچسب ها: 

نمایش 1 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته‌ها
    • #18207
      دکتر سبا نوروزی
      مشارکت کننده

      مزایای کاشت مو fit

      کاشت مو یک روش ترمیم و رایج در درمان طاسی و آلوپسی (ریزش مو) است. بسیاری از افراد در مراحل مختلف زندگی دچار ریزش مو می‌شوند. قدیمی‌ترین کاشت مو در سال ۱۹۳۰ توسط یک دانشمند ژاپنی انجام شده است. کاشت مو به روش FIT یا FUE یکی از بهترین روش‌های ایمپلنت مو است که در کلینیک‌های زیبایی به منظور انجام عملیات کاشت طبیعی مو مورد استفاده قرار می‌گیرد چرا که روشی جدید و مدرن برای پیوند مو محسوب می‌شود.

      اساس کار به این صورت است که فولیکول‌های مو از بانک مو به صورت تار به تار استخراج شده و بعد از انجام آماده‌سازی‌های لازم، در ناحیه طاسی مو قرار می‌گیرند. در نتیجه عوارض جانبی مثل جای زخم و خونریزی شدید در آن مشاهده نمی‌شود و بیمار می‌تواند بلافاصله بعد از آن به زندگی عادی خود برگردد. کاشت مو به روش FIT اولین بار در سال‌های ۱۹۹۰ معرفی شد و از همان زمان به دلیل مزایای قابل توجهی که داشت توانست مورد پسند اکثر داوطلبان کاشت مو و پزشکان قرار گیرد. هم اکنون شما می‌توانید در کلینیک کاشت مو و ابرو هلیا از خدمات پیوند مو به روش FIT که به صورت انحصاری توسط دکتر خراسانی انجام می‌شود بهر­ه‌مند شوید. مراحل کار به شرح زیر است:

      ابتدا باید پوست سر در محل بانک مو و محل پیوند، تراشیده، استریل و سپس بی­‌حس شود.
      استخراج گرافت به کمک پانچ­‌های کوچک انجام می‌شود که بعد از چند روز، جای سوراخ‌­ها ترمیم خواهند شد. در واقع با این روش، خطر تشکیل اسکار وجود ندارد.
      سپس در محل پیوند، شکاف­‌هایی با استفاده از تیغ‌­های مخصوص ایجاد شده و فولیکول­‌ها درون این شیارها قرار می­‌گیرند. متخصص باید در تنظیم عمق و زاویه کاشت دقت زیادی داشته باشد تا بعد از رشد، مو فرم طبیعی داشته باشد.

      از آنجایی که در این روش فولیکول‌ها جداگانه منتقل می‌شوند، مدت زمان درمان از روش FUT بیشتر است ولی در عوض محل برداشت موها که زخم شده خوب می‌شود و بهترین گزینه برای موهای کوتاه است. این کار معمولا یک روزه انجام می‌شود. اما در برخی مراکز و با صلاح دید پزشک متخصص می‌توان در سه یا چهار جلسه نیز عملیات کاشت مو به روش FIT را انجام داد. در این روش در هر جلسه به طور حداکثر ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ تار مو پیوند داده خواهد شد. البته افرادی که به تراکم مو بیشتری نیاز دارند می‌توانند عملیات کاشت مو را در چندین جلسه انجام دهند تا تعداد تارهای مو بیشتری را در محل مورد نظر پیوند دهند.

       

    • #18367
      bayeriranian241
      مشارکت کننده

      کاشت مو میکروگرافت کلینیک هلیا https://heliaclinic.com/hair-transplantation/ کم ترین عوارض رو داره و نتایج عالی رو هم بهمراه داره

نمایش 1 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.