Home Forums اعمال زیبایی صورت (پلاستیک) جراحی زیبایی پلک نقش جراحی زیبایی پلک در زیبایی صورت

نمایش 0 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته‌ها
    • #4188
      ونوس رضایی
      مشارکت کننده

      چشم‌ها از اساسی‌ترین اجزای صورت می‌باشند که نشان‌دهنده حالات هیجانی و منعکس‌کننده سن وسال هر فردی هستند و نقش اساسی در روابط اجتماعی ما ایفا می کنند. معمولا ظاهر چشم های افراد تأثیر زیادی در قضاوت اولیه دیگران نسبت به فرد و همچنین اعتماد به نفس خود فرد دارد.
      وقتی که سن بالا می‌رود، پوست صورت دست‌خوش تغییرات می‌شود و رفته رفته چین و چروک‌ها نمایان می‌شوند. در این میان متاسفانه چشم ها و پلک ها زودتر از سایر اجزای بدن، علائم پیری را نشان می دهند و موجب می شوند فرد ظاهری سالخورده و خسته پیدا کند.
      این تغییرات در پلک‌ها می‌توان به طرق مختلف در صورت نمایان شود:
      ۱- ایجاد چروک در اطراف پلک‌ها
      ۲- افتادگی و شل شدن عضلات پلک‌ها
      ۳- جمع شدن چربی در قسمت پایینی پلک‌ها
      ۴- آویزان شدن پوست لبه‌ی پلک‌ها
      ۵- کش آمدن پلک‌ها بر روی چشم
      ۶- بواسطه‌ی افتادگی پلک‌ها ممکن است ابروها از حد استاندارد پایین‌تر بیایند
      ۷- پف آلود بودن پلک بالایی
      ۸- و …
      درواقع این تغییرات ایجاد شده در پلک‌ها موجب می‌شود شادابی صورت تا حد زیادی از دست برود و فرد سن بالا و پیر به نظر بیاید.
      مشکلات بوجود آمده برای پلک‌ها، نیاز به جراحی‌های جوان سازی در اطراف چشم را مطرح می‌کند. هر روز افراد بسیاری با بهره‌مندی از جراحی زیبایی پلک، اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده و از جوانی و شادابی صورت خود لذت بیشتری می برند و منظره چشم را چندین سال جوان‌تر می‌کنند.
      می‌توان عمل جراحی زیبایی پلک را یکی از اعمال جراحی کم خطر و کم عارضه نامید که ماهرت، تجربه و علم پزشک جراح نقش اساسی در آن ایفا می‌کند.
      در این جراحی چربی‌ها، پوست و عضلات اضافی پلک‌های بالا و پایین متناسب با نیاز هر فرد برداشته می‌شود و در صورت نیاز موقعیت پلک‌ها اصلاح می‌شوند که به موجب آن حالت خستگی و پیری صورت مرتفع می‌شود.

نمایش 0 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.