نمایش 4 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته‌ها
    • #15872
      narges
      مشارکت کننده

      تزریق ژل

      یکی از روش های زیبایی و جذاب شدن صورت و جوانسازی، تزریق ژل است. این روش درمان کاربردهای فراوانی از قبیل رفع چین و چروک صورت، زیبا و حجیم کردن لب، پر کردن چین و چاله های عمیق در پوست، رفع خطوط عمیق در ناحیه اخم دارد. همچنین این روش برای گونه گذاری افرادی که لاغری صورت نیز دارند مفید است. سوالات فراوانی در مورد تزریق ژل وجود دارد. از جمله اینکه مزایا و معایب این روش چیست؟ تزریق  برای  چه افرای مناسب است؟ چه افرادی می توانند تزریق ژل انجام دهند؟ و سایر سوالات از این قبیل. در این مقاله به همه ی سوالات شما در مورد تزریق چربی پاسخ داده خواهد شد. اگر شما نیز بدنبال تزریق ژل هستید و سوالات فراوانی در مورد تزریق ژل دارید حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

      تزریق ژل چیست؟
      پوست برای زیبا و جوان بودن به کلاژن و اسید هیالورونیک نیاز دارد. با افزایش سن، سطح کلاژن و نیز اسید هیالورونیک پوست کاهش می یابد. از اینرو با تزریق کلاژن و اسید هیالورنیک به پوست می توان مجدد جوانانی آن را بازگرداند. از اینرو با تزریق  میزان کلاژن و نیز اسیدهیالورونیک پوست افزایش می یابد. ژل از مواد طبیعی و یا مصنوعی ساخته می شود. مواد طبیعی مورد استفاده در ژل، کلاژن و اسید هیالورونیک می باشد که استفاده از هر دو مواد فوق مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا است.

      در برخی موارد مواد غیرطبیعی و مصنوعی مانند پلی متیل متاکریلات، سیلیکون مایع و یا کلسیم هیدوسکی لاپاتیت به ژل اضافه می کنند. این مواد با اسیدهیالورونیک ترکیب شده و سپس به ناحیه ی مورد نظر تزریق می شود.

      هنگام تزریق چربی، امکان جذب چربی افزوده شده توسط بدن وجود دارد. اما چون ماده ی اضافه شده در تزریق ژل از خود بدن نیست، در نتیجه امکان جذب آن توسط بدن وجود ندارد. این موضوع منجر به دائمی شدن اثرات تزریق فیلر می شود.

      نکته ی قابل توجه این است که نوع ژل انتخاب شده و ترکیبات آن وابسته به ناحیه ی کاربرد آن است. به عنوان مثال، ماده ی استفاده شده برای درمان در بافت صورت برای چین و چروک صورت و بینی با ماده ی استفاده شده برای تزریق ژ در لب متفاوت است. تشخیص مواد مناسب تزریق برای هر فرد بر عهده ی پزشک متخصص است.

       

      • این موضوع 4 سال، 7 ماه پیش توسط admin اصلاح شده است.
    • #15887
      [email protected]
      مشارکت کننده

      دکتر امیر دریانی جراح و متخصص پلاستیک بهترین پزشک برای درمان سلولیت ران ها و بازو و تزریق فیلر و چربی در باسن و سایر اندام ها

    • #15949
      [email protected]
      مشارکت کننده

      ۰۲۱۸۸۸۵۶۹۲۰

      ۰۹۳۸۰۳۵۳۵۲۵

      لیست خدماتی که دکتر امیر دریانی ارائه می دهند
      جراحی های زیبایی صورت : جراحی پلاستیک بینی – پروتز چانه – تزریق چربی – جراحی زیبایی پلک – جراحی زیبایی گوش – لیپوساکشن چانه و گردن – لیفت ابرو و پیشانی – لیفت لب – لیفت صورت – لیفت قسمت خارجی ابرو – لیفت و بزرگ کردن لب – جراحی زیبایی گونه – جراحی زیبایی فک
      زیبایی مو : کاشت مو – کاشت ابرو
      جراحی زیبایی تنه و اندام ها : جراحی زیبایی بازو یا براکیوپلاستی – جراحی زیبایی پایین تنه – جراحی زیبایی باسن – جراحی زیبایی شکم (آبدومینوپلاستی) – لیپوساکشن و لیزر لیپولیز بدن – جراحی زیبایی لیفت ران و مینی لیفت ران – لیپوماتیک
      جراحی زیبایی سینه : عمل پروتز سینه – جراحی اصلاح فرورفتگی نوک سینه – جراحی زیبایی کوچک کردن سینه – عمل جراحی کوچک کردن سینه مردان – لیفت سینه همراه با پروتز سینه – لیفت سینه
      جراحی های ترمیمی : بازسازی سینه – ترمیم جای زخم و اسکار – عمل اسکار – شکاف کام – شکاف لب
      روش های زیبایی : تزریق بوتاکس – تزریق ژل – تزریق چربی و فیلر
      سایر خدمات : جراحی و بازسازی سرطان پستان

    • #17889
      دکتر سبا نوروزی
      مشارکت کننده

      انواع مدل تزریق ژل لب

      تزریق ژل لب مدل عروسکی
      فرم لب ها با توجه به شکل صورت افراد متفاوت است و تزریق ژل لب مدل عروسکی نیز، با توجه به فرم خاصی که به لب ها می دهد بیشترین درخواست را در بین خانم ها دارد زیرا این روش علاوه به حجم دهی به لب ها مشکل نامتقارن بودن ان را نیز رفع می کند در واقع با این روش افراد رضایت بیشتری نسبت به فرم لب خود پیدا می کنند.

      تزریق ژل لب مدل روسی
      تزریق ژل لب یکی از روش های زیبایی است که بدون نیاز به جراحی و یا بی هوشی انجام می شود در میان مدل های مختلف تزریق ژل لب، تزریق ژل لب مدل روسی مورد استقبال زیادی قرار گرفته و خانم های بسیاری با این روش به دنبال فرم دهی به لب ها هستند.

      در این روش  بیشتر تغییرات بر قسمت لب بالایی است و همان طور که گفتیم در افرادی که به دنبال این نوع تزریق هستند تزریق ژل در ناحیه حاشیه بالای لب صورت می گیرد و به این ترتیب خط و گوشه بالای لب شکل برجسته تری پیدا می کند.

    • #18381
      dentaltehran
      مشارکت کننده

      در چه نقاطی از بدن می توان تزریق ژل انجام داد؟
      تزریق ژل در لب‌ها
      پروتز چانه
      پروتز دندان
      تزریق ژل برای از بین بردن خط اخم و لبخند
      تزریق فیلر برای از بین بردن افسردگی
      تزریق ژل برای رفع گرفتگی بینی بدون جراحی
      تزریق پرکننده برای درمان خطوط ایجاد شده در اطراف چشم‌ها
      تزریق ژل برای از بین بردن تیرگی زیر چشم
      تزریق ژل برای از بین بردن چین و چروک صورت
      تزریق فیلر برای از بین بردن خطوط ایجاد شده بر روی پوست گردن

      منبع https://iranmedicalhome.com/

نمایش 4 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.