Home Forums اعمال زیبایی پوست و مو لیزر موهای زاید نکته های مهم قبل از لیزر موهای زائد

برچسب ها: 

  • این موضوع 0 پاسخ، 1 کاربر را دارد و آخرین بار در 4 سال، 8 ماه پیش بدست narges به‌روزرسانی شده است.
نمایش 0 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته‌ها
    • #15874
      narges
      مشارکت کننده

      نکات قبل از لیزر موهای زائد
      لیزر مو های زائد یک راه عالی برای رهایی از موهای زائد و ناخواسته بدن و صورت بدون سوختگی و قرمزی ناشی از اپیلاسیون است.لیزر مو های زائد به عنوان یک روش دائمی کم کردن مو است و هرچند مو ها را به طور کامل از بین نمی برد ولی به طرز قابل رویتی رشد مو و نیاز به اصلاح کردن را کاهش می دهد. استفاده از این روش برای بیشتر نواحی پوست ایمن است مانند پاها، دست، زیر بغل، ناحیه بیکینی، سینه، پشت و حتی صورت بجز چشم ها.لیزر مو های زائد کمی گران است و نیاز به جلسات متعدد دارد.اما راه هایی است که می توانید قبل از درمان با این روش انجام دهید تا نتایج آن را افزایش دهید. با این مقاله همراه باشید تا با همه ی نکات قبل از لیزرموهای زائد آشنا شوید. جهت کسب اطلاعات تکمیلی در این مورد به لینک های اشاره شده در انتهای متن مراجعه کنید.

      ۱-اطمینان حاصل کنید این روش برای شما مناسب است.
      لیزر موهای زائد به وسیله هدف قرار دادن ملانین که رنگدانه ای است که در مو وجود دارد عمل می کند. در این روش بهترین حالت زمانی است که با مو های تیره و ضخیم روبرو هستیم زیرا ملانین بیشتری دارند.در مقایسه با موهای تیره، مو های قرمز، بلوند، خاکستری یا سفید واکنش کمتری به لیزر نشان می دهند.هر چند امرزوه دستگاه هایی طراحی شده اند که بر انواع رنگ مو اثر می گذارند.

      لیزر موهای زائد برای زنان با سندرم پلی کیستیک یا مشکلات هورمونی دیگر مناسب نمی باشد.

      اگر داروی خاصی مصرف می کنید به خصوص دارو های جدید یا داروهای آنتی بیوتیک حتما با پزشکتان در میان بگذارید. بعضی دارو ها نوعی حساسیت به نور ایجاد می کنند که ممکن است باعث سوختگی پوست شود.

       

      ۲-برای مشاوره وقتی را اختصاص دهید.
      اگر اولین بار است که لیزرموهای زائد را امتحان می کنید خوب است یک جلسه با پزشک خود برای مشاوره برگزار کنید. در این جلسه پزشک از وضعیت سلامتی و نگرانی و هدف شما مطلع خواهد شد . ممکن است یک تست لیزر روی پوست شما انجام دهد تا از مناسب بودن نوع لیزر برای پوست و واکنش پوستتان به درمان مطلع شود.

      ۳-قبل از درمان از برنزه کردن خودداری کنید.
      اهمیت زیادی دارد که وقتی تصمیم به لیزرموهای زائد گرفتید از برنزه کردن و در معرض آفتاب بودن دوری کنید. بهتر است از شش هفته قبل از درمان از برنزه کردن دوری کنید تا دچار سوختگی نشوید. زیرا آفتاب گرفتن میزان ملانین پوست را زیاد می کند که مشابه رنگدانه موجود در مو می باشد.

      لیزرموهای زائد

      ۴-موها را از ریشه در نیاورید!
      در شش هفته قبل از درمان از موکن، وکس کردن یا اپیلاسیون، بند زدن و لوازم الکترولیز برای در آوردن مو های زائد استفاده نکنید. این کار عمل لیزر را بی اثر می کند.

      در بین جلسات می توانید با تیغ مو های اضافی را بتراشید تا مزاحم شما نشود و به فعالیت هایتان بدون مشکل رسیدگی کنید.

      ۵-بیست و چهار ساعت قبل از لیزرموهای زائد کافئین مصرف نکنید.
      در حالی که می خواهید در حین درمان آرام و خونسرد باشید کافئین فقط سبب افزایش اضطراب شما می شود و آرامش را از شما صلب می کند.

      جهت مطالعه ی جامع در این موضوع به لینک های زیر مراجعه کنید.

       

       

      • این موضوع 4 سال، 8 ماه پیش توسط admin اصلاح شده است.
نمایش 0 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.