بادی جت چگونه انجام می شود ؟

پیکرتراشی با بادی‌جت یک پروسه کم تهاجمی است که با استفاده از قدرت آب به چربی‌زدایی از نواحی مورد نظر می‌پردازد. افرادی که در برابر رژیم‌های غذایی و ورزش کم می‌آورند، می‌توانند از پیکرتراشی با بادی‌جت که با کمک فشار آب انجام می‌گیرد، برای خلاص شدن از شر چربی‌های اضافی استفاده کنند. این پروسه باعث کبودی و تورم نمی‌شود و در مقایسه با روش‌های سنتی، دوره از کار افتادگی ندارد. در این روش، سلول‌های چربی به طور دائم برداشته شده و بدن فرم بهتری به خود می‌گیرد.

عوارضی که ممکن است بادی جت داشته باشد :

عفونت

از دست دادن خون

کم شدن آب بدن

ادم ریه

آسیب بافت

مزایای بادی جت

مدت زمان انجام بادی جت بسیار کوتاه است و به همین دلیل فرد کمتر استرس خواهد داشت .
درد و کبودی در روش بادی جت کمتر دیده خواهد شد .
در این روش در زمان خارج سازی چربی ها به بافت چربی آسیبی وارد نمی شود.
چون جداسازی چربی ها توسط آب انجام می گیرد دیگر پستی و بلندی های روش های دیگر دیده نخواهد شد .
تزریق چربی و حجم دهی اندام ها با بادی جت

از پیکرتراشی با بادی‌جت چه انتظاراتی داریم؟

از آنجایی که پیکرتراشی با بادی‌جت یک عمل ملایم و کم تهاجمی است، معمولا به صورت سرپایی و تحت بی حسی موضعی انجام می‌گیرد. این عمل به طور متوسط بین ۴۵ تا ۶۰ دقیقه به طول می‌انجامد. بیمارانی که تحت عمل پیکرتراشی با بادی‌جت قرار می‌گیرند، بلافاصله پس از عمل فعالیت‌های عادی خود را از سر می‌گیرند.
برعکس بقیه دستگاه های لیپولیز که باعث از بین رفتن چربی خروجی می شوند و چربی ساکشن شده زنده نیست و باید دور ریخته شود،  چربی بدست آمده در روش بادی جت زنده می باشد و قابل تزریق مجدد در بدن می باشد و تا حدود زیادی درصد چربی تزریق شده در بدن باقی می ماند و پیوند چربی می گیرد.