عمل بزرگ کردن سینه در ایران – پروتز پکسی

معمولا خانم هایی که سینه های شل، افتادگی یا کوچکی دارند به دنبال راه حل هایی برای افزایش سایز و سفت کردن سینه های خود هستند. روش های مختلفی برای بزرگ کردن سینه در ایران وجود دارد که شامل لیفت سینه و پروتز همزمان می شود.

ترکیب این دو جراحی در عین حال نتیجه فوق العاده ای را به جا می گذارد، بزرگ کردن سینه در ایران که در ادامه توضیحات بیشتری در مورد آن خواهیم داد.

این جراحی معمولاً گران ترین عمل جراحی سینه است

این عمل ترکیبی از جراحی لیفت سینه و جراحی پروتز سینه است

برای انجام جراحی پروستوپکسی، جراح باید مهارت بالایی داشته باشد تا نتایج مطلوب باشد.

معمولا هزینه جراحی پروتز پکسی در ایران بین 2500 تا 4000 دلار است. البته اگر تابعیت کشور ایران را داشته باشید هزینه بزرگ کردن سینه در ایران تا 40 درصد کاهش پیدا می کند

برای این جراحی باید 10 روز در ایران بمانید

هزینه عمل بزرگ کردن سینه در ایران

هزینه جراحی پروتز پکسی در ایران شامل موارد زیر می باشد
دستمزد جراح بین 2500 تا 4000 دلار
هزینه بیمارستان و اتاق عمل
هزینه خرید پروتز
هزینه آزمایشات قبل از جراحی حدود 50 دلار
هزینه دارو
هزینه اقامت 10 روزه در ایران به طور متوسط 350 دلار
هزینه ی حمل و نقل اختیاری
هزینه مراقبت بعد از جراحی اختیاری
هزینه گن مخصوص بعد از جراحی بین 50 تا 70 دلار
هزینه پکیج جراحی پروتپکسی در ایران (بدون هزینه پرواز) بین 3000 تا 4500 دلار ( برای افراد با تابعیت ایران 40 درصد کاهش دارد )

لیست قیمت تمام شده جراحی لیفت و پروتز همزمان در ایران

ویزیت جراح پلاستیک

معمولا اولین ویزیت روز بعد از عمل انجام می شود

3 یا 4 روز بعد از عمل معمولاً درن ها توسط جراح خارج می شد

8 الی 9 روز بعد، جراح بخیه ها را می کشد و با صلاحدید جراح می توانید از ایران خارج شوید.

بزرگ کردن سینه در ایران ترکیبی از دو روش مختلف است: لیفت سینه (ماستوپکسی) و بزرگ کردن سینه با ایمپلنت.

این روش‌ها معمولاً با هم انجام می‌شوند و گاهی اوقات به عمل جراحی به‌عنوان «پروتز پکسی» یا «ماستوپکسی تقویت‌کننده» نیز گفته می‌شود.

جراحی لیفت سینه شامل برداشتن پوست اضافی و تغییر شکل بافت سینه برای بلند کردن سینه‌ها و ایجاد ظاهری جوان‌تر و جذاب‌تر است. این روش می‌تواند افتادگی سینه‌ها را که ممکن است ناشی از افزایش سن، بارداری، شیردهی یا کاهش وزن باشد، برطرف کند.

از طرف دیگر، پروتز سینه در ایران شامل قرار دادن ایمپلنت در زیر بافت سینه یا عضله سینه برای افزایش سایز و بهبود فرم سینه ها است. پروتز های سینه انواع و مدل های محتلقی دارد و در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف متناسب با اولویت‌های فردی وجود داشت.

هنگامی که این روش ها با هم ترکیب می شوند، جراح ابتدا قسمت لیفت سینه را برای رفع افتادگی یا افتادگی سینه ها انجام می دهد. سپس، ایمپلنت ها را برای افزایش حجم و بهبود شکل کلی سینه ها قرار می دهند.

مانند هر جراحی دیگری، خطرات و عوارض احتمالی مرتبط با لیفت و بزرگ کردن سینه وجود دارد. مهم است که در مورد این خطرات با جراح خود صحبت کنید و قبل از تصمیم گیری برای انجام هر گونه عمل جراحی، همه گزینه های خود را به دقت بررسی کنید.

برای انجام بزرگ کردن سینه در ایران از چه روشی استفاده می شود؟

معمولاً برای تعیین روش مورد استفاده ابتدا میزان افتادگی سینه ها مشخص می شود. اگر افتادگی سینه ها کمتر باشد، برش های کوچکتری برای سینه ها ایجاد می شود. معمولا این برش در قسمتی ایجاد می شود که با لباس پوشیده شده و دیده نمی شود.

به طور کلی می توان گفت چه زمانی عمل پروتز سینه همزمان با لیفت سینه انجام می شود. پزشک از برش ایجاد شده برای لیفت سینه برای قرار دادن پروتزها استفاده می کند و هیچ برشی جداگانه برای قرار دادن پروتزها ایجاد نمی شود.

برای انجام لیفت سینه دو نوع برش وجود دارد که هر یک از این برش ها با توجه به شرایط بیمار ایجاد می شود.

برش پری آرئولار که دقیقا روی خط هاله تیره قفسه سینه و قسمت روشن ایجاد می شود. این برش پنهان است و پس از بهبودی کامل قابل مشاهده نیست.

برش عمودی که در این زمان از پایین ناحیه تیره اطراف نوک پستان تا پایین سینه ایجاد می شود، این برش پس از اتمام کار به راحتی قابل مشاهده است.

چه کسانی کاندیدای مناسب برای عمل بزرگ کردن سینه در ایران هستند؟

  • خانم هایی که می خواهند حجم سینه های خود را افزایش دهند نیز سینه ها را به سمت بالا می کشند.
  • خانم هایی که سینه هایشان افتاده است اما دوست دارند سینه های بزرگتری داشته باشند.
  • زنانی که بعد از جراحی یا کاهش وزن، اندازه سینه های خود را تغییر داده اند.
  • خانم هایی که نیاز به پروتز سینه دارند اما سینه هایشان به قدری افتاده است که پروتز به تنهایی نمی تواند آن را درست کند.
  • زنانی که دچار اختلال سینه سفت هستند.

نکات مهمی که برای پروتز پکسی در ایران باید بدانید

معمولاً بیماران فکر می کنند که پروتز سینه باعث درمان افتادگی سینه می شود. می توان گفت که این عمل تا حدودی افتادگی سینه ها را برطرف می کند.

اما در واقع عمل کاملی برای این مشکل نیست و زمانی که افتادگی سینه ها شدید باشد باید از روش های دیگری برای درمان استفاده کرد و بهترین درمان برای افتادگی سینه جراحی لیفت است.

برخی از جراحان ممکن است از پروتزهای بزرگ برای رفع افتادگی سینه ها استفاده کنند که نتیجه خوبی به همراه ندارد و معمولاً بیماران از عمل راضی نخواهند بود.

بهترین راه برای داشتن سینه های بزرگ و زیبا انجام پروتز سینه همزمان با لیفت سینه است که می توانید در جلسه مشاوره با پزشک در میان بگذارید.

بهترین نوع و سایز پروتز سینه مناسب برای شما – بررسی 4 مدل و نوع

مزایای جراحی لیفت و پروتز همزمان در ایران

  • افزایش اعتماد به نفس
  • صرفه جویی در زمان
  • جوانسازی و سایز سینه افزایش می یابد
  • تقارن سینه
  • زمان بهبودی کوتاه شده است

مراقبت های پس از عمل لیفت و پروتز همزمان در ایران

پس از انجام عمل جراحی پروتز سینه همزمان با لیفت سینه، پزشک برای بهبودی سریعتر مراقبت را به بیمار توصیه می کند که از بروز عوارض بعد از عمل جلوگیری می کند.

  • حدود 7 تا 14 روز طول می کشد تا بیمار دوره نقاهت را کامل کند و فعالیت های روزانه خود را شروع کند.
  • حداقل تا سه ماه پس از لیفت و پروتز از فعالیت های ورزشی خودداری کنید.
  • به مدت یک ماه از خوابیدن روی شکم خودداری کنید. و به پشت بخوابید تا پروتزها در جای مناسب قرار گیرند.
  • برای جلوگیری از التهاب و تورم، از کمپرس سرد روی بریدگی ها استفاده کنید.
    داروهای خود را به موقع مصرف کنید.
  • بهتر است هنگام مراجعه به بیمارستان و بعد از عمل یک همراه همراه داشته باشید.
  • به مدت یک ماه از سوتین های طبی استفاده کنید و فقط هنگام حمام آنها را باز کنید.
  • به مدت 14 روز فعالیت هایی که باعث فشار قفسه سینه می شود انجام ندهید.
  • زخم را به طور کامل تمیز کنید و برای جلوگیری از عفونت از آنتی بیوتیک استفاده کنید.

انواع برش در پروتز پکسی در ایران

بسته به وسعت لیفت سینه و نوع ایمپلنت در بزرگ کردن سینه در ایران می توان از برش های مختلفی استفاده کرد. رایج ترین انواع برش عبارتند از:

1. برش پری آرئول: این برش در اطراف لبه هاله، پوست تیره‌تر اطراف نوک پستان ایجاد می‌شود. این برش اغلب برای بیمارانی که نیاز به لیفت متوسط دارند و در حال کاشت ایمپلنت هستند استفاده می شود. همچنین برای بیمارانی که لیفت سینه بدون ایمپلنت انجام می دهند نیز قابل استفاده است.

2. برش زیر پستانی: این برش در امتداد چین زیر سینه، جایی که پستان به دیواره قفسه سینه می‌رسد، ایجاد می‌شود. این برش اغلب برای بیمارانی که نیاز به لیفت بزرگتر دارند و در حال کاشت ایمپلنت هستند استفاده می شود. این امکان دسترسی بهتر به بافت سینه را برای جراح فراهم می کند و امکان قرار دادن دقیق تر ایمپلنت را فراهم می کند.

3. برش ترانس آگزیلاری: این برش در زیر بغل ایجاد می شود و به طور معمول برای بیمارانی که ایمپلنت گذاشته می شود استفاده می شود. ایمپلنت از طریق این برش وارد می شود و سپس به جای خود در بافت پستان منتقل می شود.

4. برش ترانس ناف: این برش در ناف ایجاد می شود و برای بیمارانی که ایمپلنت های سالین قرار داده اند استفاده می شود. ایمپلنت از طریق این برش وارد می شود و پس از قرار دادن آن در بافت سینه با سیلیکون پر می شود.

انتخاب نوع برش به عوامل متعددی از جمله آناتومی بیمار، درجه لیفت مورد نیاز و نوع ایمپلنت بستگی دارد. جراح شما به شما کمک می کند تا بهترین نوع برش را برای مورد خاص خود تعیین کنید.

انواع برش در عمل بزرگ کردن سینه در ایران
انواع برش در عمل بزرگ کردن سینه در ایران

پروتز سینه در استانبول چگونه است – قیمت 2023