معرفی بیمارستان نگاه

در بیمارستان نگاه ما به چشم پزشکی به عنوان یک هنر نگاه می کنیم و به جراحان زبر دستمان به چشم هنرمندانی که با دستان توانگر خود صنعتگر هنرهای بی نظیر هستند.

بسیاری از چشم پزشکان نگاه استادانی هستند که طی سالیان متمادی بار آموزش حرفه ای چشم پزشکی را به نسلهای پیاپی بر دوش کشیده اند.

آنان برخویش فرض دانستند که همواره همراه جلوداران عرصه علم و فن آوری چشم پزشکی جهان به پیش روند و رفتند.

بسیاری از این عزیزان در عرصه علم ودانش نوین مرزهای کشور را در نوردیده، با ارائه مقالات ارزشمند تحقیقاتی و پژوهشی خدمات ارزشمندی را به جامعه جهانی چشم پزشکی ارائه کرده اند. شاهد این مدعا ده ها مقاله ارزشمند است که در ژورنالهای علمی معتبر جهان چاپ شده و یا در معتبرترین کنفرانسهای علمی جهان ارائه شده اند.

این بزرگان در کنار جمعی از جوانان نخبه چشم پزشکی کشور در بیمارستان نگاه گرد آمده اند تا بهترین خدمات تشخیصی و درمانی را به شما مردم شایسته میهنمان تقدیم کنند.

امید ما همه آن است که همانگونه که طی سالیان پیش بوده در عرصه چشم پزشکی نه تنها در منطقه که در جهان سربلند باشیم


به بیمارستان نگاه خوش آمدید

از طرف مدیریت و کلیه اعضاء هیئت مدیره مقدم شما را به بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی نگاه گرامی میداریم وبه شما خوش آمد میگوئیم. مایلیم به شما اطمینان دهیم که کلیه دست اندرکاران، پزشکان و متخصصین بیمارستان تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا روند معاینه، تشخیص ، درمان و اقامت شما در بهترین و شایسته ترین شرایط انجام گردد.

پیشاپیش از هرگونه انتظار درنوبت که ممکن است به علت تراکم مراجعین پیش آید پوزش می طلبیم و به شما اطمینان می دهیم که تمامی پرسنل و پزشکان به صورت مداوم در جهت ارائه خدمت به شما مراجعین محترم مشغول تلاش و فعالیت می باشند. مطمئن باشید برای انجام مراحل معاینه ودرمان شما نیز به هرمیزان که لازم باشد وقت و تلاش اختصاص داده خواهد شد.

نوآوری و نگاه به آینده

جهان امروز دنیای گذر به مراحل پیشرفته ای از دستیابی به خواسته هائی است که روزی دست نیافتنی به نظر می رسیدند. دانش وفن آوری امروزه با گامهائی بلند در مسیر ترقی و پیشرفت به پیش می تازند ودر این میان شاید کمتر رشته ای ازرشته های پزشکی همانند چشم پزشکی علاوه بردانش نوین تا حدود بسیار وابسته به تکنولوژی مدرن باشد.

در بیمارستان نگاه رسالت ما همواره بر این اصل استوار بوده که با تحمل همه سختی ها با پیشرفت قافله جهانی علم وفن اوری همراه و همگام باشیم و با تلاشی خستگی ناپذیر برآنیم تا هرگز از آخرین دست آوردهای علم و فن آوری نوین وا نمانیم. دیدگاه ما در نگاه همواره این بوده و هست که باید آخرین خدمات نوین در حیطه چشم پزشکی را در دسترس هموطنان عزیزمان قرار دهیم.

در عرصه فضای فیزیکی نیز همین دیدگاه وجود دارد به طوری که اکنون که در بیمارستان بزرگ نگاه جوابگوئی به انبوه مراجعین محترم ما را با دشواری هائی روبرو کرده بر آنیم تا با گسترش فضای درمانی در این راه نیز گامهای بزرگی برداریم به آن امید که بتوانیم در بهترین شرایط وامکانات پاسخگوی تمامی عزیزانی باشیم که برای بهره گیری از آخرین دست آوردهای علم و تکنولوژی نگاه را برای درمان بیماری های چشمی انتخاب می کنند.تصاویر بیمارستان نگاهhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2017/11/04.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2017/11/03.jpgارسال پیام به بیمارستان نگاه

    شماره تماس بیمارستان نگاه :

    کد پستی: ۱۵۴۴۹۱۴۵۹۹
    شماره تلفن : ۲۳۵۵۵(۰۲۱)
    شماره فکس : ۲۲۹۰۴۳۴۷(۰۲۱)
    پست الکترونیک : [email protected]