دکتر آتوسا ضیغمی

دوره عمومی پزشکی خود را در سال ۱۳۷۴ در دانشگاه شهید بهشتی فارغ التحصیل شده اند.

در سال ۱۳۷۹ بورد تخصصی گوش ، حلق و بینی ،جراحی سر و گردن را از دانشگاه شهید بهشتی دریافت کردند.

 

یکی از دغدغه های اشخاصی که بینی گوشتی دارند در خصوص بازگشت بینی گوشتی ویا افتادگی بینی گوشتی است که بسیاری از اشخاص نگران این مسئله هستند .

بهترین جراح بینی گوشتی باید با استفاده از تکنیک های روز دنیا جراحی بینی گوشتی را به گونه ای انجام دهد که بینی گوشتی پس از مدتی دچار افتادگی نشود ، هم چنین بهترین جراح بینی گوشتی باید با ساختار بینی گوشتی آشنا باشد به گونه ای که پس از مدتی بینی های گوشتی باز نگردد ، البته این تصور اشتباه است که بینی های گوشتی پس از مدتی باز می گردد.

دکتر ضیغمی جراح بینی گوشتی ، از طرف بیماران رضایت بسیار زیادی را دارد ، زیرا ایشان با آخرین تکنیک های روز دنیا جراحی بینی گوشتی را انجام می دهد به گونه ای که اشخاص پس از جراحی به هیچ عنوان دچار افتادگی بینی گوشتی نمی شوند .

بهترین جراح بینی گوشتی باید دقت نماید اگر بینی گوشتی پس از جراحی بینی دارای تورم بیش از حد است و یا روند بهبودی بینی گوشتی به کندی در حال انجام است به بینی گوشتی تزریق آمپول را انجام دهد تا تورم بینی گوشتی سریع تر بهبود یابد .

“عضو انجمن علمی راینولوژی ایران
عضو جامعه جراحان گوش ، حلق و بینی ، سر و گردن ایران هستند.

جراحی های درمانی وزیبایی انجام شده توسط دکتر آتوسا ضیغمی

  • جراحی زیبایی بینی(رینوپلاستی)
  • جراحی زیبایی پلک(بلفاروپلاستی)
  • جراحی زیبایی گوش(اتوپلاستی)
  • عمل جراحی اندوسکوپی سینوس
  • جراحی پروتز چانه

 

جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی بینی استخوانی

جراحی غبغب

جراحی چانه

جراحی گوشتلفن : ۰۲۱۲۲۵۵۹۶۹۹

وب سایت : http://www.dr-zeighami.comنمونه قبل و بعد جراحی بینی دکتر آتوسا ضیغمیhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2017/05/عمل-بینی-استخوانی.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2017/05/13248719_497157740473026_307375204_n.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2017/05/عمل-بینی-غضروفی.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2017/05/photo_2017-07-24_04-45-17.jpgارسال پیام به دکتر آتوسا ضیغمی