دکتر صمد غیاثی

پس از اخذ مدرک دکتری پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز به عنوان رزیدنت تخصص جراحی گوش، حلق، بینی- سر و گردن در دانشگاه علوم پزشکی تبریز به تحصیلات خود ادامه داد. او همچنین پس از گذراندن فلوشیپ گوش (اتولوژی- نوراتولوژی) در دانشگاه علوم پزشکی تهران، اقدام به گذراندن دوره های تکمیلی گوش و جراحی پلاستیک صورت در دانشگاه هاروارد آمریکا، دوره تکمیلی گوش (اتولوژی- نوراتولوژی) در دانشگاههای زوریخ سوئیس و کالیفرنیای آمریکا و دوره تکمیلی جراحی پلاستیک صورت در دانشگاههای اژه ترکیه، چینی هنگ کنگ ،اینسوبریای ایتالیا و أمستردام هلند نمود.

“دکتر صمد غیاثی دانشیارگروه دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم اکنون به امر آموزش و تعلیم تکنیک های تخصصی جراحی گوش، حلق، بینی-سر وگردن و نیز جراحی پلاستیک و ترمیمی صورت به دانشجویان و رزیدنتهای گروهENT دانشگاه تبریز اشتغال دارد. او مقالات پزشکی متعددی در مورد جراحی گوش و جراحی ترمیمی و زیبایی به چاپ رسانیده است.

رینوپلاستی

اتوپلاستی

بلفاروپلاستی

پهن کردن لب

گونه گذاری

لیفت گردن

جراحی چانه

لیفت ابرو

شکاف کام

 

عمل جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی)

رینو پلاستی (جراحی تغییر شکل بینی)

 سپتوپلاستی (جراحی بینی جهت بهبود تنفس از راه بینی)

جراحی بازنگری (زمانی صورت می گیرد که جراحی زیبایی بینی قبلی نیاز به بازنگری و اصلاحات داشته باشد.

با داشتن محلی بسیار مرکزی و مهم در صورتتان، بینی شما اولین چیزی است که افراد در باره شما متوجه می شوند. با کمک جراحی پلاستیک بینی به شما کمک می شود تا بینی تان به شکلی که واقعاً می خواهید دیده شود.

شکل و سایز بینی افراد با یکدیگر کاملا متفاوت است و به هیچ وجه بینی کامل و بی عیب و نقصی وجود ندارد. آنچه مهم است تناسب بینی با صورت است. بینی که خیلی بزرگ، کج، خم، گرد یا غیره است می تواند از زیبایی چهره بکاهد. اگر حس می کنید بینیتان متناسب با صورتتان نیست جراحی پلاستیک بینی می تواند برای شما ضروری و مناسب باشد.

تلفن : ۰۴۱۳۳۲۹۰۸۸۱

وب سایت : http://samadghiasi.com