دکتر بنفشه علایی

دکتر بنفشه علایی متولد سال ۱۳۵۱ شمسی پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال ۱۳۷۷ در مراکز مختلف درمانی مشغول به کار بوده است. در حال حاضر ایشان فعالیت خود را در مرکز جدیدی واقع در منطقه زعفرانیه تهران آغاز نموده است. هدف وی ارائه بهترین و برترین خدمات زیبایی و درمانی در زمینه پوست و مو میباشد. در این مرکز تلاش میشود که از جدیدترین روش ها و معتبرترین محصولات برای مراجعین محترم استفاده شود.
سابقه ۲۰ سال طبابت در بخش خصوصی
دارای مدرک لیزر از انستیتو لیزر روسیه
دارای مدرک مراقبت پوست و زیبایی از ایتالیا

شماره تماس کلینیک دکتر بنفشه علایی :۰۲۱۲۶۲۳۰۸۵۱

دکتر بنفشه علایی متولد ۱۳۵۱، فارغ التحصیل سال ۱۳۷۷ از دانشگاه علوم پزشکی تهران
سابقه ۲۰ سال طبابت در بخش خصوصی
دارای مدرک لیزر از انستیتو لیزر روسیه
مدرک مراقبت پوست و زیبایی از ایتالیا

امروزه تزریق ژل یکی از پرکاربردترین کارهایی است که برای جوان‌سازی پوست انجام می‌شود. شاید می‌توان گفت اکثر افراد برای یک‌بار هم که شده از این روش استفاده کرده‌اند. اما متاسفانه برخی افراد آن‌طور که باید از نتیجه کار خود راضی نیستند و ممکن است از خود بپرسند چرا تزریق ژل‌شان مانند برخی افراد دیگر طبیعی و باکیفیت نیست؟! همه ما می‌دانیم هر روشی که وارد دنیای پزشکی می‌شود یکسری بایدها و نبایدهایی دارد و بهتر است قبل از انجام هر کاری بررسی‌های لازم صورت گیرد. اولین نکته‌ای که باید درنظر گرفته شود، این است که ژل در محل مناسبی تزریق شود. به‌خصوص نواحی‌ای که بافت چربی خود را بر اثر افزایش سن یا کاهش و افزایش وزن از دست داده‌اند، می‌توان برای جبران از تزریق ژل و در برخی مواقع از تزریق چربی استفاده کرد.

ژل دو کاربرد دارد؛ یکی بحث جوان‌سازی و دیگری بحث حجم‌دهی است. امروزه برخی نواقص صورت می‌توانند با کمک تزریق ژل مناسب رفع شوند. به‌عنوان مثال برای فرم‌دهی چانه، اصلاح برخی نواقص بینی و… می‌توان از این روش کمک گرفت. اما غیر از بحث حجم‌دهی، جوان‌سازی هم نقش مهمی دارد.

کاربرد آن چیست؟

از کاربردهای تزریق ژل می‌توان به رفع خط اخم و خنده‌، درمان چین و چروک دور چشم‌، درمان افتادگی پوست صورت و گردن، درمان چین و چروک پوست صورت، برجسته‌سازی لب و گونه اشاره کرد.

ژل ترکیب هیالورونیک اسید است که باعث جوان‌سازی پوست می‌شود. حتی در بخش حجم‌دهی هم این مزیت وقتی از بین می‌رود، پوست نسبت به قبل از تزریق بهتر خواهد شد. اسیدهیالورونیک یک ماده طبیعى است که در همه موجودات زنده وجود دارد. غلظت‌هاى زیاد این ماده در بافت همبند و در مایع اطراف چشم وجود دارد. این ماده همچنین در غضروف، مایع مفصلی و در بافت همبند پوست یافت می‌شود. در بافت پوستى، اسیدهیالورونیک یک ماده ژله‌ای است که فضاى بین کلاژن و فیبرهاى الاستین را پر می‌کند. اسیدهیالورونیک در پوست سه نقش دارد:

ایجاد مکانیسم حمل مواد مغذى ضرورى از جریان خون به سلول‌هاى پوستى
آبرسانی به پوست با مکانیسم ترکیب شدن با ملکول‌های آب
به‌عنوان یک بالشتک در برابر آسیب‌های مکانیکى و شیمیایى
با گذر زمان، به‌دلیل پروسه طبیعى پیر شدن یا به‌دلیل تماس با عوامل محیطى از قبیل آلودگی هوا و تابش آفتاب، بخشی از ذخیره طبیعى اسیدهیالورونیک بدن تجزیه و تخریب می‌شود.نمونه قبل و بعد جراحی دکتر بنفشه علاییhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/17663487_265359393924310_8537612634680197120_n.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/16110314_1155918364525651_756231002229047296_n.jpgارسال پیام به دکتر بنفشه علایی

    موبایل: ۰۹۳۵۸۳۹۸۲۶۹