دکتر شاپوری

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی(صورت، بینی،شکم، گوش و سینه) و همچنین عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران می باشند. ایشان با علم و تجربه وافر و با انجام تعداد بیشماری جراحی زیبایی و پلاستیک از جمله پزشکان مسلط و شناخته شده در این مقوله می باشند.

دکتر شاپوری با راه اندازی وب سایت شخصی خود سعی بر بیان صادقانه نکات مثبت و موردنظر بیماران در کنار بیان عوارض منفی احتمالی داشته، تا بیماران محترم ضمن درک روشن قضایا با تدبرکافی نسبت به اعمال جراحی زیبایی و پلاستیک اقدام نموده و با تمام جنبه های آن آشنا گردند.”

دکتر شاپوری

البته لازم به ذکر است که روش ها و راه های مختلفی در جراحی های بیان شده وجود دارند که با آگاهی از بهترین و جدیدترین تکنیکها در کنار تجربه عملهای بیشمار و مشابه ، موفقیت آمیزترین روش جهت حصول نتیجه مطلوب انتخاب و در جراحی و درمان مورد استفاده قرار می گیرد.
طبیعی است با توجه به عدم امکان بیان تمام جزئیات، توضیح و مشاوره حضوری جهت دریافت اطلاعات تکمیلی ضروری بوده که با مراجعه به قسمت ارتباط با پزشک می توانید به صورت تلفنی یا با ارسال پیام الکترونیک نسبت به درخواست ملاقات حضوری اقدام فرمائید.

 

رینوپلاستی (تغییر شکل بینی)، این عمل برای زیباتر کردن شکل بینی، و ایجاد هارمونی بین بینی و سایر اعضای صورت، ضمن حفظ عملکرد اصلی بینی بکار می رود. از آنجائیکه بینی برجسته ترین عضو صورت می باشد، اندازه و شکل بینی تأثیر زیادی روی ظاهر افراد دارد.

برخی بیماران می خواهند که بینی شان کشیده باشد. عده ای دیگر می خواهند که سوراخ های بینی را باریکتر کنند، برخی دیگر می گویند که نوک بینی شان با صورتشان فاصله دارد. از آنجائیکه نوک بینی با افزایش سن حالت اصلی خود را از دست می دهد، اکثر بیماران می خواهند بدانند که رینوپلاستی چگونه می تواند به فرد ظاهری جوانگونه بدهد. ممکن است اینگونه تصور شود که یک جراحی پلاستیک تنها توسط خانمهامورد استفاده قرار می گیرد، ولی مردها در فضای رقابتی بصورت فزاینده ای تقاضای انجام عمل های جوان سازی را دارند چرا که ظاهر جوانتر نشان دهنده انرژی درونی بیشتر است. بحث و گفتگو راجع به رینوپلاستی با نگاه کردن به عکس های قبل و بعد از عمل جراحی شروع می شود، به این ترتیب بیمار بوسیله عکس ها متوجه می شود که بعد از عمل چه تغییری خواهد کرد. همانطور که در عکس ها نیز دیده می شود، بیماران می خواهند که یک رینوپلاستی را با جراحی کشیدن ابرو ادغام کنند تا خطوط اخم بین چشم ها از بین برود یابا بلفاروپلاستی بصورت همزمان انجام دهند تا کیسه های زیر چشم ها درمان شوند. بزرگ کردن چانه، گونه، اتوپلاستی، جراحی لب و کشیدن صورت را نیز می توان با این عمل انجام داد. اغلب بیماران به دنبال اطلاعاتی پیرامون صاف کردن چروک های سطحی پوست از طریق پیل شیمیایی، جراحی لیزری یا روش های صاف سازی مشابهی می باشند.

یک جراح پلاستیک معتبر و مجرب صورت که منحصرا جراحی چهره و گردن انجام می دهد، می داند که وظیفه وی تنها اصلاح و ترمیم نواحی موردنظر بیمار نمی باشد، بلکه وی باید به انگیزه در پس این تقاضا نیز پاسخ دهد. صراحتا عرض می کنیم که یک جراحی پلاستیک نمی تواند از فروپاشی یک ازدواج جلوگیری کند. برخی افراد که آمادگی انجام جراحی زیبایی را ندارند، روش های محافظه کارانه تری نظیر بوتاکس برای رفع چروک ها و خطوط چهره یا کلاژن برای ترمیم crowfeet را ترجیح می دهند.بیمارانی که خود درباره روش های تجدید جوانی آگاهی دارند، می دانند که چه زمانی برای انجام جراحی مناسب است.

در جلسه مشاوره اول شما، ما ساختمان استخوانی و بافت نرم بینی شما را از نظر فرم و عملکرد بررسی و معاینه می کنیم. ارزیابی بینی، اصولی را برای آنچه که می توان از یک عمل رینوپلاستی توقع داشت، ارائه می دهد. نوع پوست، نژاد، سن به همراه درجه اختلال و نوع کارکرد از جمله فاکتورهای مهم و موثر در بروز نتیجه نهایی جراحی می باشد.

نظیر سایر جراحی های پلاستیک، معاینه سلامت کلی و داشتن توقعات معقول لازم است. آگاهی شما از روشها و روندها در نتیجه گیری موفق نهایی ضروری است. در جلسه مشاوره، ما راهنمایی های لازم را به شما می دهیم.