دکتر روزینا بشارتی زاده

جراح و متخصص گوش ، حلق و بینی ، پلاستیک بینی و صورت
رتبه سوم بورد تخصصی کشور

 

شماره تماس کلینیک دکتر روزیتا بشارتی زاده : ۰۲۱۸۸۷۹۷۳۷۵

آدرس مطب دکتر روزیتا بشارتی زاده : تهران – خیابان آفریقا(جردن) – بین چهارراه جهان کودک و پل میرداماد – برج نگین آفریقا – طبقه ۴ – واحد ۴۰۳
آدرس سایت دکتر روزیتا بشارتی زاده : www.dr-besharatizadeh.ir
آدرس اینستاگرام دکتر روزیتا بشارتی زاده : drbesharatizadeh

 

امروزه در کشور ما جراحی بینی از رایج ترین عمل های جراحی می باشد.چرا که افراد از همه اقشار جامعه به ظاهر و زیبایی بینی و در نهایت زیبایی چهره خود توجه دارند. که درصد انجام این جراحی در کشور ما به نسبت سایر جوانع به میزان چشمگیری بالاتر است و زیبایی طلبی مردم کشور ما را نمایان میسازد.

جراح بینی ، نوع بینی شما را ( نیاز به جراحی بینی گوشتی ، جراحی بینی استخوانی و …) در زمان مشاوره آنالیز و بررسی خواهد کرد به علاوه برای داشتن بینی زیبا و ایده آل بررسی مشخصه های دیگر همچون میزان ضخامت پوست بینی ، غضروف بینی و… در نتیجه جراحی بینی موثر است آنالیز تمام این موارد در زمان مشاوره، شما را از نتیجه جراحی آگاه میکند.

 

“به این نکته مهم توجه داشته باشید با انتخاب جراح بینی متبحر و با مهارت و تجربه کافی علاوه بر حفظ زیبایی بینی از پیامدهای احتمالی و عوارض جراحی همچون مشکلات تنفسی ، برگشت پذیری بینی ، افتادگی نوک بینی و … دور بمانید چرا که به وجود آمدن یکی از این عوارض ، زندگی شما را از دید هزینه و زمان و… به مخاطره خواهد انداخت و نیاز به جراحی بینی ترمیمی پیدا خواهید کرد.

 

بل از جراحی بینی با تشکیل پرونده در مطب و بررسی سابقه بیماری و مصرف داروهای بیمار ، آزمایشات لازم جهت انجام جراحی تجویز خواهد شد. به علاوه مراقبت ها و نکات قبل از جراحی بینی همچون ناشتا بودن از ۸ ساعت قبل از جراحی بینی ، حمام کردن بیمار (۳ الی ۴ روز تا زمان برداشتن گچ بینی نمیتوانید حمام کنید) ، بودن یک همراه در کنار بیمار و … توصیه خواهد شد

قبل از جراحی بینی توصیه های لازم و مراقبت های بعد از جراحی به بیمار و همراه آن توصیه خواهد شد. از این موارد میتوان به مصرف داروهای تجویز شده جراح بینی ، استفاده از کمپرس یخ ، رعایت رژیم غذایی و… اشاره کرد.
دکتر بشارتی زاده به دلیل حساسیت بالا بر جراحی هایی که انجام میدهند بنا به نوع بینی ۴ – ۶ هفته به بیمار توصیه میکند که به مطب مراجعه کنند.تا از روند بهبودی و نحوه صحیح چسب زدن بیمار مطمئن شود و هر بار نحوه صحیح چسب زدن بینی را به بیمار آموزش میدهد.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
7 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
الناز
الناز
7 سال قبل

نتیجه عمل بینی خانم دکتر بشارتی ،سبک بینی های طبیعی هست

گلی
گلی
6 سال قبل

منم شنیدم خانم دکتر بشارتی طبیعی عمل بینی میکنه

بهگل
بهگل
6 سال قبل

سایز بینیرو اصلا اصلا دست نمیزنه. فقط ایراد بینیرو چیزی که مد نظرش باشه رفع میکنه نه چیزی که شما فکر کنی ایراده.
نمونه اون بینی خود من برای اینکه بالای بینیرو به اندازه کافی گود نکرده و خواسته نیمرخ مثلثی باشه مجبور شده برای بینیم یه پایه بزرگ بذاره نتیجه این شده که نوک بینیم از صورتم فاصله پیدا کرده( از نیمرخ) و از روبرو هم که بسیار بزرگ شده.
بطور کلی برای ترمیم بینی هایی که دچار مشکل کوچکی بیش از حد شده باشند خوبه.

حسن
حسن
6 سال قبل

در عین اینکه کارش قابل قبوله بسیار هم پاسخگوست . هر وقت سوالی داشته باشی تلفنی پاسخگوست . البته هزینه اش زیاده

محمد
محمد
پاسخ به  حسن
2 سال قبل

سلام، میشه بگید چجوری با دکتر در ارتباط هستید؟ والا ما یک هف‌تس نتونستیم با منشی حرف بزنیم

تی تی
تی تی
2 سال قبل

حدود هزینه عمل بینی ایشون رو کسی میدونه؟

بهاره
بهاره
1 سال قبل

مشاوره حضوری انجام نمیشه ؟ شهرستان هستم