دکتر مجید کاظمی

متولد تهران می باشد. ایشان پس از تحصیلات مقدماتی تحصیلات متوسطه را در دبیرستان امام علی ابن موسی الرضا (قلهک) به اتمام رساند.
دکتر کاظمی با رتبه ۱۰۰ وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شد و با کسب رتبه سوم پره انترنی دوره انترنی را در همان دانشگاه شروع کرد و با معدل الف دوره پزشکی عمومی را تمام کرد. سپس با کسب رتبه ۵۰ وارد رشته تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی زیبایی صورت در دانشگاه تهران، بیمارستان امیراعلم شد. ایشان در طول دوره رزیدنتی علاوه بر انجام عملهای جراحی زیاد، تحقیقات زیادی در مورد گوش و حلق و بینی و به خصوص زیبایی انجام داد و چندین مقاله در زمینه زیبایی و بویایی در مجلات معتبر داخلی و خارجی نوشت.

 

  • فارغ التحصیل دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران
  • متخصص گوش، حلق، بینی
  • جراح پلاستیک و بینی
  • عضو آکادمی جراحان گوش و گلو و بینی ایران
  • عضو انجمن راینولوژی ایران
  • عضو انجمن تحقیقات راینولوژی ایران
  • عضو جامعه جراحان ایران

“دکتر کاظمی با رتبه سوم بورد فارغ التحصیل شد و از آن سال تاکنون مشغول انجام فعالیت های علمی و درمانی می باشند. ایشان سابقه عضویت هیات علمی دانشگاه و مدیر گروهی را نیز دارند و بهترین جراح بینی در کشور هستند که تا کنون بیش از ۳۰۰۰ عمل جراحی زیبایی انجام داده اند.

دکتر کاظمی سالها تحقیقات گسترده ای در مورد عمل و جراحی بینی انجام داده است که منجر به ابداع روشهای نو در این زمینه در جراحیهای انجام شده توسط ایشان شده است. همچنین ایشان در زمینه جراحی های لیفت صورت و پیشانی و کشیدن پوست و اتوپلاستی یا اصلاح گوش های بر آمده، تزریق چربی، تزریق بوتاکس و جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی تجربیات گرانقدری دارند. جراحی بینی و عمل های بینی به خاطر اینکه بیش از همه موارد حالت سه بعدی و مجسمه گونه در صورت دارند، سختترین عمل گوش و حلق و بینی است. این عمل دقیقترین و زیباترین عمل زیبایی در تمام اعمال زیبایی صورت است. اشتباهات کوچک حتی یک میلی متر بیمار را ناراضی می کند، لذا توجه ویژه به این عمل و اصولاً تمام اعمال انجامی روی بینی ضروری است. دقت لازم در عمل بینی آنقدر شدید است که برخی جراحان آن را هم سطح عملهای جراحی مغز و اعصاب می دانند و دقت وحشتناکی طلب می کند. دکتر مجید کاظمی تجربه زیادی در این عملهای ظریف بینی دارند.

در نظرسنجی های اینترنتی انجام شده در سالهای اخیر، وب سایت دکتر مجید کاظمی توسط مردم تهران، بعنوان کاملترین و بهترین وب سایت در زمینه جراحی بینی شناخته شده و شخص دکتر مجید کاظمی، عنوان بهترین جراح بینی تهران را توسط مردم تهران کسب کرده اند.

– عضو آکادمی جراحان گوش و گلو و بینی ایران
– عضو انجمن راینولوژی ایران
– عضو انجمن تحقیقات راینولوژی ایران
– عضو جامعه جراحان ایران

 

جراحی های درمانی وزیبایی انجام شده توسط دکتر مجید کاظمی

  • جراحی زیبایی بینی(رینوپلاستی)
  • جراحی زیبایی پلک(بلفاروپلاستی)
  • جراحی زیبایی گوش (اتوپلاستی)
  • عمل جراحی کشیدن پوست صورت(فیس لیفتینگ)
  • جراحی انحراف بینی(سپتوپلاستی)
  • جراحی اندوسکوپی بینی و سینوس
  • تزریق بوتاکس

نمونه قبل و بعد جراحی بینی دکتر حافظی

https://badarman.com/wp-content/uploads/2015/10/rhinoplasty-cartilage-14.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2015/10/rhinoplasty-cartilage-12.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2015/10/rhinoplasty-in-iran-39.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2015/10/rhinoplasty-gallery-05.jpg

ارسال پیام به دکتر حافظی

    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    3 نظرات
    قدیمی‌ترین
    تازه‌ترین بیشترین رأی
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دردانه
    دردانه
    7 سال قبل

    قیمت جراحی بینی دکتر کاظمی چقدر است ؟
    کسی تجربه جراحی بینی با دکتر مجید کاظمی رو داشته ؟
    آیا از جراحی بینی رضایت دارید ؟
    علت نارضایتی رو هم لطفا بنویسید

    مهسا
    6 سال قبل

    من بینیم و پیش دکتر مجید کاظمی عمل ترمیمی کردم
    خدا خیرش بده
    از بینیم کاملا راضی امممممممم

    bita
    bita
    6 سال قبل

    بینی بنده رو ایشون عمل کردن قیمت جراحی واقعا منطقی بود بعد عمل هم هیچ مشکلی نداشتم از ظاهر بینی هم رضایت دارم.
    یکی دیگه از مزایا هم این بود که مشاوره رایگان داشتن.