دکتر حمید علمی راد

برخی از اعمال جراحی زیبایی که توسط ایشان انجام می پذیرد در زیر آمده است ، لطفا برای دریافت اطلاعات تکمیلی با ایشان تماس حاصل نمایید

با درج نظرات خود ، در مورد نتیجه عمل زیبایی ، هزینه جراحی و اعمال زیبایی ، دیگران را مطلع سازیدجراحی پلاستیک بینی

تزریق ژل و بوتاکس

تزریق چربی

لیپوساکشن

لیپولیز

لیزرتراپی

لیفت صورت و گردن

جراحی زیبایی سینه

پروتز باسن

پروتز گونه و چانه

 

کرایولیپولیز یک پیشرفت غیر منتظره, دارای تاییدیه FDA و روش غیر تهاجمی است که به طور موثر چربی و سلولهای چربی را در منطقه تحت درمان حذف می کند و  نتایج برجسته و قابل توجهی از کاهش بافت چربی و سلولهای چربی را در منطقه تحت درمان نشان می دهد .  آنچه کرایولیپولیز را از روش های درمان دیگر متمایز می سازد استفاده از تکنولوژی سرما همراه با خلا وفشارمنفی وکیوم جهت کاهش سایز چربی ,حذف سلولهای چربی , تعداد جلسه کم (یک جلسه), برگشت ناپذیری و غیر تهاجمی بودن آن است.

 

تزریق بوتاکس اطراف چشم

امروزه بوتاکس در موارد بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد .این ماده ی مفید که نوعی سم است با تزریق در عضلات بدن باعث تضعیف عضلات آن شده و رفته رفته عصب های آن را فلج میکند .

نتیجه ی این فلج عضلانی تحرک کمتر و جلوگیری از ایجاد خط و خطوط در آن ناحیه است .

در واقع با تزریق بوتاکس می توانید مانع ایجاد چین و چروک در اطراف پیشانی و چشم ها بشوید .با تزریق این ماده در دور چشم نیز میتوانید تا حد زیادی از آسیب های وارد شده به این ناحیه را بکاهید .

چین و چروک ایجاد شده در دور چشم معمولا به دلیل خندیدن های عمیق و یا بالارفتن سن ایجاد میشوند .تلفن : ۰۲۶۱۳۲۲۳۳۴۳۸ و ۰۲۶۱۳۲۲۴۸۵۳۸

پزشک محترم ، با سلام و احترام ، در صورت تمایل می توانید ، اطلاعات معرفی خود را بصورت رایگان در سایت بادرمان بروز نمایید

لطفا اطلاعات معرفی ، تخصص ها و اطلاعات تماس و عکس را به ایمیل [email protected] ارسال نمایید