دکتر سهیل آخوندزاده ، پزشک بیماریهای پوست ، مو و زیبایی، عضو انجمن پزشکی لیزری ایران، عضو انجمن پیشگیری و درمان چاقی ایران، عضو انجمن پزشکی ورزشی ایران، مربی رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران
فارغ التحصیل سال ۱۳۸۱ و دارای سوابق حرفه ای طولانی در زمینه درمان بیماری های پوستی و همچنین کاربرد روش های مختلف جوانسازی پوست می باشد. دکتر سهیل آخوندزاده با گذراندن دوره های متعدد تکنیک های جدید جوانسازی از جمله لیزر پزشکی و لیفت با نخ Tightening Threads تحت نظر اساتید مجرب بین اللملی بر دانش حرفه ای خود افزوده است. وی در طی این سال ها با تدریس آموخته ها و تجارب خود به همکاران و انتشار مقالات مختلف گام های محکمی در اعتلای این رشته برداشته است.
همچنین دکتر آخوندزاده سال ها به عنوان مسئول فنی و پزشک مشاور با شرکت های معتبر پزشکی همکاری های گسترده ای داشته است.
دکتر سهیل آخوندزاده در خصوص مشاوره تغذیه، رژیم درمانی و تناسب اندام نیز دارای تجارب ارزنده است. تجویز رژیم های منحصر به فرد غذایی خصوصا برای مبتلایان به بیماری های داخلی از دیگر خدماتی می باشد که نامبرده طی سال های گذشته ارائه نموده است.
از ویژگی های منحصر به فرد رژیم های لاغری دکتر آخوندزاده خصوصا در افرادی که از اضافه وزن بالا رنج می برند، رسیدن به وزن ایده آل بدون ایجاد تغییرات منفی ( پیری پوست ) در چهره و اندام می باشد چرا که تلفیق تکنیک های رژیم درمانی و لاغری همراه با مراقبت های ویژه از پوست ( خصوصا صورت ) از ویژگی های بارز درمان های ایشان می باشد.
لازم به ذکر است که با توجه به عضویت دکتر سهیل آخوندزاده در انجمن های پزشکی ورزشی و آشنایی کامل با اصول مربیگیری در تجویز اصولی و علمی مکمل های ورزشی و گذراندن دوره های متعدد در این زمینه، به عنوان پزشک مشاور در تغذیه ورشکاران مشغول به فعالیت می باشد.

افتخار ما این است که با برخورداری از مدرن ترین و پیشرفته ترین تجهیزات مراقبت از پوست و مو، زیبایی و تناسب اندام و همکاری با پزشکان متبحر و پرسنلی مجرّب، در محیطی گرم و صمیمی پذیرای شما گرامیان می باشیم.
بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها و تجهیزات استاندارد که دارای تأییدیه های FDA و CE بوده و مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی میباشند، از نقاط قوّت این مرکز به شمار می آید.
رسالت ما این است که زیبایی شما را آنچنان که شایسته شما است نمایان سازیم.

آیا لیفت با نخ عوارض دارد؟

یکی از روش های جوانسازی که امروزه توانسته است جایگاه مناسبی را برای پیشگیری و درمان افتادگی های نسبتا شدید به خود اختصاص دهد، لیفت با نخ است. با افزایش سن روند پیری پوست تشدید می شود و در این میان عوامل زیادی ممکن است دست به دست هم بدهند تا این روند را تسریع کنند که از جمله این عوامل می توان به اشعه آفتاب، سیگار، آلودگی هوا و … اشاره نمود.

در گذشته تنها روش پیشنهادی برای رفع افتادگی ها ، جراحی بود. هرچند امروزه نیز بهترین پیشنهاد برای پوست هایی که دچار افتادگی های شدید می باشند لیفتینگ جراحی است، اما برای افتادگی هایی که شدت زیادی ندارند می توان از روش لیفت با نخ استفاده نمود که در اکثر موارد این روش نتایج مطلوبی را به دنبال دارد. همچنین بهتر است بدانید برای لیفت پوست صورت که کمی دچار افتادگی و شلی شده است می توان از روش های دیگری از جمله لیزرهای جدید استفاده کرد. اما لیفت با نخ یکی از بهترین گزینه ها برای درمان افتادگی هایی پوستی می باشدو

آیا برای لیفت با نخ نیاز به جراحی است؟

این یک روش نیمه تهاجمی است و در این روش خبری از تیغ جراحی نیست. افراد بدون نیاز به بیهوشی و بستری شدن در بیمارستان می توانند در کلینک های مجهز، لیفت با نخ را انجام دهند. پس از لیفت صورت با نخ در کمتر از ۴۸ ساعت فرد می تواند فعالیت های روزمره خود را بدون هیچ دغدغه و نگرانی انجام دهد.

برای انجام لیفت با نخ محدودیت سنی وجود دارد؟

این روش با محدودیت سنی مواجه نیست اما به طور کلی بهترین زمان برای انجام آن زمانی است که افتادگی ها هنوز شدت نگرفته باشند ، بنابراین معمولا افراد بالای ۳۵ سال تا ۵۵ سال بیشتر می توانند از مزایای این روش بهرمند شوند؛ چرا که میزان افتادگی در این سن در حدی است که روش لیفت با نخ می تواند نتایج مطلوبی را برای فرد به دنبال داشته باشد. البته در سنین بالاتر هم بسته به میزان افتادگی ها و شرایط جسمی فرد، لیفت با نخ می تواند به عنوان روشی موثر در جوانسازی و رفع شل شدگی موثر واقع شود.

لیفت با نخ چطور انجام می شود؟

نواحی مورد نظر از پوست ابتدا شستشو و ضدعفونی شده و سپس تحت تاثیر کرم های بی حسی و یا در برخی موارد تزریق مواد بی حسی، کاملا بی حس می گردد. نخ ها از طریق سوزن های بسیار باریک درمیان پوست صورت کاشته می شود.

این نخ ها از جمله کم عارضه ترین نخ های مورد استفاده در پزشکی می باشند و از نظر بروز آلرژی بسیار ایمن می باشند و البته سال هاست که در سایر موارد پزشکی از جمله جراحی های قلب و عروق مورد استفاده قرار گرفته اند.

برای انجام لیفت با نخ، از چه نخ هایی استفاده می شود؟

برای انجام لیفت با نخ، از نخ های مختلفی استفاده می شود. که ازجمله می توان به انواع نخ های PDO، نخ های اسکرو، نخ های کاگ و نخ سیلوئت اشاره نمود که البته شرایط استفاده از هرکدام و تاثیرات هریک بر روی صورت از جمله مهمترین مواردی است که پزشک مشاور شما باید بر اساس میزان و نوع افتادگی ها برای صورت شما انتخاب نماید.

آیا لیفت با نخ عوارضی هم دارد؟

خوشبختانه لیفت با نخ از جمله کم عارضه ترین روش هایی است که برای جوانسازی پوست به کار برده می شوند. هیچ عارضه جدی برای این روش گزارش نشده است. شاید تنها عارضه آن کبودی های مختصری است که در برخی نواحی و در برخی از افراد دیده می شود که خیلی سریع هم از بین می رود.

همانطور که ذکر شد بروز آلرژی نسبت به این نخ ها نادر است و در صورت رعایت شرایط استریل و مراقبت های بیمار بروز عفونت به دنبال لیفت با نخ بسیار کم می باشد.

چه افرادی نمی توانند از مزیت لیفت با نخ بهرمند شوند؟

در زمان حاملگی یا شیردهی
ابتلا به سرطان
وجود زخم باز یا عفونت در محل جاگذاری نخ‌ها
وجود اختلالات انعقادی
وقتی بیمار در حال مصرف داروهای ضد انعقادی است (اگر امکان قطع موقط درمان ضد انعقادی نباشد)
قیمت لیفت با نخ چقدر است؟

هزینه لیفتینگ صورت با نخ به بزرگی محل درمان، نوع نخ استفاده شده و حق‌الزحمه متخصص هم بستگی دارد.نمونه قبل و بعد جراحی دکتر سهیل آخوندزادهhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/cda01660-461f-4a6d-8fe8-377d734f83d8.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/2__73_9-e1515335643526.jpgارسال پیام به دکتر سهیل آخوندزاده

    شماره تماس کلینیک دکتر سهیل آخوندزاده :

    ۹۷ , ۸۸۵۴۵۲۹۶ – ۰۲۱

    ساعت کار کلینیک :

    شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۱:۰۰ الی ۱۹:۰۰