دکتر سید مهدی طبایی

در سال ۱۳۷۶ دیپلم علوم تجربی را با کسب رتبه نخست از دبیرستان ‌علامه‌حلی اراک، وابسته به سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان،اخذ نمود. سپس در کنکور سراسری علوم تجربی با کسب رتبه ٨٢ دوره پزشکی عمومی خود رادر دانشگاه علوم پزشکی تهران طی کرد. وی در سال ۱۳۸۷ تخصص خود را در زمینه بیماری‌های پوست و موآغاز کرد ونهایتا موفق به اخذ بورد تخصصی پوست و مو از دانشگاه علوم پزشکی تهران گردید.
تلاش و پشتکار ایشان در دوران دستیاری منجربه معرفی ایشان به عنوان دستیار نمونه دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال ۱۳۹۰ شد.
علاقه مندی دکتر طبایی به امر پژوهش در دوران تحصیلات تخصصی خود منجر به انتشار مقالات علمی متعدد بین المللی درزمینه پوست ، مو و لیزر گردید ،به گونه ای که وی در آزمون بورد تخصصی پوست در سال ٩١حایز بالاترین امتیاز پژوهشی درکل کشور گردید.

ایشان در حال حاضر بعنوان عضو هیات علمی و رییس مرکز تحقیقات لیزر در پزشکی مشغول امر پژوهش و درمان بیماران میباشند

“دکتر طبایی همچنین به بعنوان مدرس پوست در دانشگاه تهران سابقه تدریس به دانشجویان پزشکی و برخی رشته های دکترای تخصصی تحصیلات تکمیلی را در کارنامه فعالیتهای خود دارد.
فعالیتهای درمانی دکتر طبایی با تمرکز بر لیزر، امور زیبایی و کاشت مو در مراکز درمانی شهر تهران و مطب شخصی ایشان در جریان است.

ریزش مو

جواتنسازی پوست

پیلینگ

جراحی پلک

کاشت مو

لایه برداری

پاک سازی پوست

رفع موهای زاید

میکرودرم ابریژن

تزریق ژل و بوتاکس

چه موهایی در سر برای کاشت مو استفاده می شود؟

در کاشت مو با توجه به نوع روش پیوند، موهای خود شخص از پشت سر یا ناحیه ای از بدن برداشته می شود و سپس با استفاده از میکروسکوپ و لوپ های مخصوص، فولیکول های آن به صورت تک تک جدا می شوند و با همان ظرافتی که جدا شده اند در ناحیه گیرنده با ایجاد برش هایی در حد یک میلی متر پیوند زده می شود. بدن نیز به این موها واکنشی نشان نمی دهد و در واقع حسن پیوند موی طبیعی همین است. با توجه به این که عضو پیوندی از بدن خود فرد تهیه می شود، احتیاج به نگهداری و مراقبت های درمانی ندارد. اگر پزشک کاملا باتجربه باشد آنقدر ظریف این موها را برمی دارد که تنها یک خط بسیار باریک می ماند.البته توجه داشته باشید وقتی موها کاشته می شوند بعد از ۴ تا ۶ ماه می ریزند و بعد از آن مجددا موها رشد خواهند کرد، به همین دلیل نباید نگران شوید چون ریزش بعد از کاشت طبیعی است.

دکتر سید مهدی طبایی
دکتر سید مهدی طبایی

وب سایت : http://www.drtabaie.com