دکتر شیما کمندی

متولد سال ۱۳۵۹ در شهر مشهد پس از قبولی در آزمون ورودی به دانشگاه پزشکی با رتبه ای بالا و فارغ‌التحصیل شدن در رشته پزشکی تحصیلاتشان را در گرایش مورد علاقه خود یعنی گوش و حلق و بینی و جراحی پلاستیک بینی و صورت در دانشگاه پزشکی مشهد ادامه دادند.

” دکتر شیما کمندی  پس از اخذ مدرک تخصص خود و کسب تجربه در زمینه ی جراحی های زیبایی و به خصوص ارائه پژوهشنامه و جستارهای تحقیقاتی در زمینه جراحی بینی و صورت در معتبرترین نشریات پزشکی اروپا، اقدام به ارائه خدمات مختلف جراحی زیبایی در شهر مشهد به همشهریان عزیز مینمایند.

جراحی زیبایی بینی

جراحی ترمیمی بینی

جراحی زیبایی گوش

جراحی زیبایی پلک

تزریق ژل و پروتز

 

جراحی زیبایی بینی

انواعی از جراحی ها هستند که بر روی ناحیه بینی افراد انجام میشوند تا با انجام تغییرات در ظاهر انها همانند جمع کردن پره ها یا سربالا کردن و کوچک تر کردن بینی به زیبایی هر چه ببشتر چهره کمک کنند. به طور معمول مدت زمان انجام این جراحی بین دو تا سه ساعت به طول می انجامد که بیمار در این زمان در بیهوشی عمومی قرار دارد. بسته به نظر جراح در هنگام جراحی تامپن هایی در بینی قرار داده میشوند که پس از یک روز توسط پزشک از بینی خارج میشوند. در یک هفته ی اول پس از عمل بینی پزشک آتلی را بر روی بینی قرار میدهد تا بینی در این مدت کمترین آسیب و تغییر را داشته باشد و پس از این مدت جراح بخیه های بینی را نیز خارج میکند. به طور عموم ورم بینی بین یک تا شش ماه بسته به جنس بینی به طول می انجامد که این مدت برای بینی های گوشتی بیش از سایر انواع بینی هاست.
برای این عمل جراحی بیمار با همفکری و مشاوره پزشک میتواند بهترین و مناسبترین شکل را برای بینی خود انتخاب کند که عموما یکی از این موارد میباشد.تلفن : ۰۵۱۳۸۵۸۱۹۵۴

وب سایت : http://drkamandi.com