دکتر علیرضا مفرد

متخصص جراحی دهان، فک و صورت
عضو هیئت علمی دانشگاه جراحی زیبایی بینی و صورت – ایمپلنت

 

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بلوار میرداماد، نرسیده به تقاطع میرداماد و جردن (نلسون ماندلا)، پلاک ۴۰۸، ساختمان باران، طبقه اول، واحد ۱۰

تلفن : ۰۲۱۸۸۱۹۴۶۴۲ و ۰۲۱۸۸۱۹۵۱۳۱

وب سایت : http://drmofrad.net

 

“دکتر علیرضا مفرد، شماره نظام پزشکی : ۷۹۶۴۷”

 

جراح زیبایی بینی

جراح بینی استخوانی

جراح بینی گوشتی

جراح فک

پروتز چانه

انتخاب نوع بیهوشی در جراحی بینی

یکی از موارد مهمی که حین عمل جراحی بینی میتواند برای فرد مفید باشد و باعث آرامش خاطر در حین عمل شود انتخاب نوع بیهوشی میباشد. بیشتر روش های جراحی بینی بیش تر از ۱ ساعت خواهد بود و یا در مواردی ممکن است این عمل به چند ساعت به طول بیانجامد . در طول مدت عمل احساس آرامش و درد نداشتن در فرد بسیار مهم میباشد که تمام این موارد بستگی به نوع بیهوشی برای جراحی بینی خواهد بود.  موضوع ” انتخاب نوع بیهوشی در جراحی بینی ” را دراین مقاله بررسی خواهیم کرد.

 

در عمق های متفاوتی از بیهوشی میتوان عمل جرای بینی را انجام داد از جمله:

  • بی حسی موضعی
  • آرام بخش وریدی
  • بیهوشی عمومی

هر کدام از این نوع بیهوشی ها دارای مزایا و مضراتی میباشند. مانند تنوع در قیمت ، میزان هوشیاری فرد ، میزان امنیت و عوارض جانبی بیهوشی . به دلیل اینکه جراحی بینی یک نوع جراحی انتخابی و غیر اورژانسی می باشد ، لازم است قبل از عمل، برای تعیین مناسب ترین نوع بیهوشی تست هایی انجام شود و مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

 

انواع بیهوشی :

قبل از انتخاب نوع بیهوشی در جراحی بینی می توانید از جراح مشاوره بگیرید ، به طور کلی بی هوشی  می تواند  به سه صورت : موضعی ،منطقه ای یا عمومی انجام شود . در بیهوشی موضعی با تزریق یک بی حس کننده ی موضعی فقط یک ناحیه ی کوچک بی حس خواهد شد. در بی حسی منطقه ای یک منطقه از بدن شما بی حس خواهد شد به وسیله ی تزریق مواد بی حس کننده  و در بیهوشی عمومی امکان دارد شما به صورت تسکین یافته یا به طور کامل هوشیاری خود را از دست بدهید.

 

 

اسامی جراحان بینی + قیمت

جراحی بینی  ۱۵ تا ۲۵ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۲۵ تا ۳۵ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۳۵ تا ۴۵ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۴۵ تا ۵۰ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۵۰ میلیون به بالا

مشاهده