دکتر علی قاضی پور

در سال ۱۳۴۱ در استهبان (شیراز) از یک پدر و مادر فرهنگی متولد گردید .در سال ۱۳۶۱ وارد رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز شد و در سال ۱۳۶۸ فرغ التحصیل گردید واز سال ۱۳۶۹ وارد دوره تخصصی گوش و حلق و بینی در دانشگاه جندی شاپور اهواز شدند.ایشان پس از اتمام دوره تخصصی و دریافت بورد تخصصی خود در سال ۱۳۷۲، از همان سال به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز فعالیت های تخصصی پزشکی خود را آغاز نمودند ودر حال حاضر با رتبه دانشیاری مشغول به تدریس می باشند.نام برده به دلیل علاقه زیاد همراه با مهارت و هنر ایشان در جراحی زیبایی بینی تمرکز خود را روی عمل های جراحی زیبایی بینی گذاشتند به طوری که ایشان جزو شناخته شده ترین جراحان بینی کشور می باشند.


عضو هئیت مدیره انجمن جراحان گوش، حلق، بینی و سر و گردن اهواز
دبیرو عضو کنگره‌های علمی و تخصصی جراحان گوش و حلق و بینی
دارنده مقالات علمی متعدد در نشریات معتبر جهان در مورد جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی بینی

 

مهمترین وظیفه بینی‌ تنفس است. هوایی که وارد بینی‌ میشود، پس از تنظیم حرارت و رطوبت و پاکسازی از ذرات و گردو غبار به سمت ریه هدایت میشود. همه ما تجربه سخت تنفس دهانی و خشکی دهان بدنبال سرماخوردگی‌ را داریم. در جراحی راینوپلاستی، یکی‌ از اهداف مهم حفظ و بهبود این وظیفه می‌باشد، به شکلی‌ که اگر فرد قبل از عمل تنفسش خوب بود باید بعد از عمل هم خوب نفس بکشد و اگر چناچه اشکالی‌ داشت باید مشکلش برطرف شود.

علل گرفتگی بینی‌ به دو گروه تقسیم میشوند:

الف- دلائل فیزیولوژیک مانند سرماخوردگی‌، آلرژی، بارداری،سینوزیت و غیره. در این حالت ترشحات و یا التهاب مخاطی‌ باعث انسداد‌های گاه گاهی میگردد. درمان این نوع گرفتگی‌ها طبی است و جراحی جایگاهی ندارد.
ب- دلائل آناتومیک: در این حالت بینی‌ از نظر ساختمانی مشکل دارد و بیمار درجاتی از گرفتگی را بطور دائم دارد.تلفن : ۰۲۱۳۳۳۸۹۰۱۲

موبایل : ۰۹۱۶۳۱۸۶۰۵۸

وب سایت : http://www.drghazipour.com

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Setare
Setare
1 سال قبل

کارشون خوبه ولی اخلاقش خیلی بده و پول فراوان از بیماران میگیره هر عمل ۵۰ میلیون چه خبره آخه یه کم رحم کنید