درباره دکتر مجتبی کلینی

دکتر مجتبی کلینی در سال ۱۳۳۸ در اصفهان متولد شد و دوران تحصیل خود را در مقطع ابتدایی و متوسطه در همان شهر گذراند. در سال ۱۳۵۷ با رتبه ممتاز وارد دانشگاه علوم پزشکی شیراز (دانشگاه پهلوی سابق) شد و در آذرماه ۱۳۶۶ در رشته دکترای پزشکی عمومی فارغ التحصیل گردید.

وی پس از گذراندن دوره خدمت وظیفه و طرح نیروی انسانی در آزمون دستیاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال ۱۳۶۹ در رشته جراحی عمومی پذیرفته شد و در سال ۱۳۷۳ موفق به اخذ دانشنامه تخصصی (بورد تخصصی) در آن رشته گردید.

وی مدت پنج سال نیز در مناطق محروم اصفهان و کردستان و لرستان افتخار خدمت به مردم آن نواحی را داشته است. از آنجایی که وی مسلط به زبان فرانسه بود جهت گذراندن فلوشیپ جراحی های زیبایی و فک صورت در دانشگاه لیون فرانسه پذیرفته شد. پس از مراجعت در تهران مشغول به کار شد.

وی با داشتن ۲۰ سال تجربه در جراحی های ترمیمی و زیبایی اکنون در تهران مشغول خدمت به هموطنان عزیز می باشد. انجام جراحی های زیبایی روی بینی های گوشتی با پوست ضخیم و ترمیم بینی هایی که تحت اعمال جراحی ناموفق قرار گرفته اند و همچنین پروتز گذاری باسن که تا قبل از این در ایران متداول نبود از اقدامات وی می باشد.

لیپوماتیک چیست
روش لیپوماتیک جدیدترین روش تخلیه چربی از بدن با نتیجه ای کاملا متفاوت و باور نکردنی در مقایسه با سایر روش های تخلیه چربی مثل ساکشن و یا لیپولیزر است .

محققان همیشه در جهت اصلاح مشکلات روشهای قبلی مانند لیزرلیپولیز و لیپوساکشن بفکر ابداع و تولید دستگاهی بودند که علاوه بر راحت تر بودن ،بیخطر تر و کم عارضه تر هم باشند و اما لیپوماتیک روشی کاملا سرپایی و بدون نیاز به بیهوشی بوده

وحجم زیادی از چربی تنها در یک جلسه تخلیه می شود که همراه با کمترین ورم و کبودی، درد و بدون خطر ایجاد آمبولی است. این روش نه تنها باعث افتادگی بیشتر پوست نمی شود بلکه به سفت تر شدن آن نیزکمک می کند.

نکته مهم و جالب این است که کاهش سایز تا مدتها بعد از عمل ادامه دارد و باعث رفع سلولیت نیز میشود.

خدمات زیبایی قابل ارائه توسط دکتر مجتبی کلینی
لیپوماتیک

لیپوساکشن

ابدومینوپلاستی

جراحی بینی

لیفت پوست صورت

لیفت سینه

لیفت باسن

لیفت ابرو و چشم

تزریق ژل و چربی

پروتز سینه

پروتز باسن

پروتز گونه و چانه

نمونه قبل و بعد جراحی دکتر مجتبی کلینیhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2017/10/7hMh7UgwZqwsav7.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2017/10/w17sYBwa7m1h7QM.jpgارسال پیام به دکتر مجتبی کلینی

    شماره تماس کلینیک دکتر مجتبی کلینی :

    تلفن مشاوره : ۹۸۹۰۱۳۳۳۳۲۰۶+

    ثابت : ۹۸۲۱۸۸۲۰۶۳۰۰+