دکتر محمد مهدی ده بزرگی

تحصیل در رشته پزشکی را در سال ۱۳۷۹ آغاز نموده و پس از اخذ مدرک پزشکی عمومی، تحصیلات خود را در رشته تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی پلاستیک صورت در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به اتمام رسانیدند و به اخذ مدرک بورد تخصصی نائل آمدند.

” دکتر محمد مهدی ده بزرگی دارای سوابق کاری در شهر تهران و نیز شهرستان های شیراز، لارستان و مرودشت می باشند و در حال حاضر عضو هیئت علمی واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستند.

جراحی زیبایی بینی

جراحی ترمیمی بینی

لیفت ابرو

جراحی پلک

جراحی زیبایی گوش

برجسته کردن چانه

لیفت گردن

تزریق ژل

بوتاکس

 

جراحی پلاستیک


سپتوراینوپلاستی: جراحی پلاستیک بینی

جراحی زیبایی و ترمیمی بینی (راینوپلاستی) به صورت جهانی جزء دشوارترین و درعین حال برترین جراحی های پلاستیک اعضای بدن انسان محسوب میشود. علم راینوپلاستی مدرن حدودا به صدمین سال ظهور خود رسیده است و ظرف بیست سال گذشته، بیشترین پیشرفتهای چشمگیر در آنالیز و تکنیکهای جراحی حاصل آمده است.
ملاحضات قبل از عمل:
جلسه مشاوره قبل از عمل: در این جلسه پزشک به معاینه ساختار آناتومیک بینی بیمار می پردازد. مهمترین ملاحظه آناتومیک، توجه به پوست بینی بیمار میباشد. پوستهای فوق العاده ضخیم (بینی گوشتی) و نیز پوستهای خیلی نازک، برای عمل زیبایی چندان ایده آل نمیباشند. سپس غضروف ها و استخوان بینی مورد معاینه قرار میگیرد. هرگونه شکستگی قدیمی، کجی و بدشکلی در ساختارهای غضروفی و استخوانی بینی باید لحاظ شود و تکنیک جراحی مناسب در جهت رفع این نافرمی ها مدنظر قرار گیرد.
جلسه مشورت قبل از عمل، مهم ترین دیدار بیمار با پزشک خود میباشد و طی آن انتظارات بیمار از نتیجه عمل با واقعیت تطبیق داده میشود. همچنین برای این منظور تعدادی عکس از نماهای مختلف بینی تهیه میشود و پزشک میتواند تغییرات قابل انجام را طراحی کرده و آن را به بیمار نشان دهد.

تلفن : ۰۷۱۴۳۲۴۱۱۷۱

ایمیل : [email protected]

وب سایت : http://drdehbozorgi.com