دکتر مهرداد البرزی

متولد سال ۱۳۴۳ ،دوره پزشکی خود را در دانشگاه پزشکی شیراز به اتمام رساند و به مدت یک سال دوره رزیدنتی داخلی را در همان دانشگاه طی کرد .

سپس دوره تخصصی گوش و حلق و بینی را در دانشگاه شیراز شروع نموده و در سال ۱۳۷۳ موفق به افتخار کسب رتبه دوم بورد سراسری این رشته در ایران گردید .

بعد از گذراندن دوران طرح خدمات پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در سال ۲۰۰۰ جهت کسب فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پلاستیک صورت به آلمان عزیمت نمود .

“دکتر البرزی دوره های تکمیلی بسیاری را در کشور های آمریکا ، انگلستان ، فرانسه و اسپانیا نزد اساتید بنام رشته های مختلف جراحی پلاستیک صورت ، پیوند مو و فک و صورت گذرانده است.

جراحی زیبایی بینی

جراحی ترمیمی بینی

پروتز صورت

لیفت ابرو

جراحی پلک

جراحی زیبایی گوش

برجسته کردن چانه

لیفت گردن

تزریق ژل

بوتاکس

جراحی لیفتینگ

این عمل برای جوان سازی صورت انجام می شود و شامل سه زیر گروه : بالا صورت ، میان صورت و پایین صورت می شود.

لیفت بالاصورت برای بالا کشیدن ابروها ، از بین بردن چروکهای پیشانی و اخم بین ابروها و کم کردن پف پلکها مفید است . این عمل به انواع مختلف قابل انجام می باشد که جدیدترین و بهترین آن به صورت اندوسکوپیک است و بهترین نتیجه و کمترین جای عمل را می گذارد.

لیفت میان صورت برای از بین بردن خط خنده ، بهبود شکل گونه ها و جوان تر کردن ناحیه زیر چشم انجام می شود . این عمل هم می تواند بصورت اندوسکوپیک هم از طریق برش پوستی انجام گردد.

لیفت پایین صورت برای جوان تر کردن ناحیه گردن و افتادگی ناحیه فک پایین می باشد که به صورت برش پوستی کنار و پشت گوش انجام می پذیرد.

 

عمل تزریق چربی

دراین عمل چربی توسط سرنگ و سوزن ظریفی به میزان کم از نواحی مثل پایین شکم یا رانها گرفته شده و بعد از آماده شدن در نواحی مختلف صورت تزریق می گردد.

این نواحی شامل شقیقه اها ، ابروها ، گپونه ، لپ ، خط خنده ، زیر چشم ، لب بالا و پایین و اطراف فک می باشد. این کار دایم نیست ولی میزانی از این چربی جذب می شود. در صد آن در افراد مختلف فرق دارد که در نتیجه بعضی افراد نیاز به جایگزین ودباره دارند و بعضی افراد هم یکبار برایشان کافی است.تلفن : ۰۷۱۳۲۳۱۷۱۷۸ و ۰۷۱۳۲۳۱۷۴۱۶ و ۰۷۱۳۶۴۹۳۲۳۶

وب سایت : http://dralborzi.com