دکتر مریم لطفی زاد

متخصص جراحی زیبایی زنان . زنان زایمان و نازایی

“دارای گواهینامه لاپاروسکوپی و هیستروسکوپی
دارای مدرک پزشکی lmcc از کانادا

جراحی های زیبایی زنان
درمان زگیل تناسلی
فریز و کرایوتراپی زخم دهانه رحم
عمل افتادگی رحم و مثانه
جراحی زیبایی واژن
لابیاپلاستی

لابیاپلاستی چیست هدف ازعمل جراحی لابیا یا لابیاپلاستی،کاهش سایز لابیا مینورمی باشد.جهت انجام عمل لابیاپلاستی انتخاب یک جراح حاذق که آموزش و مهارت های لازم جهت انجام جراحی زیبایی دستگاه تناسلی زنان را دارا باشد ضروری است .
دکتر مریم لطفی زاد با گذراندن دوره آموزشی در کشور کانادا سابقه انجام هزاران عمل موفقیت آمیز در کارنامه درخشان خود دارند.
چه کسی کاندید انجام عمل لابیاپلاستی است؟
فرم ظاهری لابیا مینور ( لبه های اطراف واژن) در افراد مختلف متفاوت است . در بسیاری از موارد علت بزرگی لابیا مینور و عدم تقارن آنهامادرزادی و در برخی موارد بدلیل اختلالات هورمونی یا بارداری و یا خود ارضائی می باشند.
بیشتر خانم ها مایل به انجام عمل لابیا بدلایل زیبایی می باشند گرچه برخی افراد بدلیل داشتن علائمی نظیر:
احساس درد و ناراحتی حین مقاربت جنسی
ناراحتی حین انجام فعالیت های ورزشی یا با پوشیدن لباس های تنگ
انحراف و پخش جریان ادراری
بوی بد و مشکلات بهداشتی ناحیه تناسلی
تیرگی رنگ لابیا و عدم تقارن آنهاو بالا بردن اعتماد به نفس جهت انجام این عمل اقدام می کنند.
عمل لابیاپلاستی تحت بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی می تواند انجام شده و حدودا” بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه طول کشیده وچنانچه با بی حسی انجام شود نیاز به همراه نداشته و فرد پس از نیم ساعت مرخص است.
امروزه روش ارجح انجام عمل زیبایی لابیا ، انجام آن تحت بی حسی موضعی است که کاملا بدون درد بوده و در یک محیط کاملا خصوصی کلینیک توسط خانم دکتر لطفی زاد جراح زیبایی زنان انجام شده و از لحاظ هزینه نیز بسیار مناسب تر از بی هوشی می باشد. هزینه عمل لابیاپلاستی می تواند تحت پوشش بیمه قرار گیرد و جهت مراجعین تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته ایم.
عوارض عمل لابیاپلاستی
انجام عمل لابیا توسط یک جراح ماهر و آشنا به جدیدترین تکنیک های جراحی روز دنیا هیچ عارضه ای نداشته و بهبودی پس از عمل بدلیل گردش خونی بالای این ناحیه بسیار سریع بوده و تمام بیماران ۳ روز پس از عمل می توانند فعالیت های عادی خود را از سر گیرند.
درد مختصر محل عمل با مصرف مسکن های تجویزی پس از عمل جراحی کاملا” قابل کنترل است.
عمل لابیاپلاستی می تواند به تنهایی و یا همراه با عمل تنگ کردن واژن و تزریق چربی در لابیا ( به منظور برجسته سازی و رفع تیرگی رنگ لابیا) و یا با کاهش سایز کلیتوریس – عمل کلیتورال هود ریداکشن ( در صورت تمایل) انجام شود . لابیاپلاستی با لیزر نیز توسط دکتر مریم لطفی زاد انجام می شود،

بهترین دکتر زگیل تناسلی

تلفن : ۰۲۱۲۲۷۲۱۸۴۱

وب سایت : http://www.drlotfizad.com

پزشک محترم ، با سلام و احترام ، در صورت تمایل می توانید ، اطلاعات معرفی خود را بصورت رایگان در سایت بادرمان بروز نمایید

لطفا اطلاعات معرفی ، تخصص ها و اطلاعات تماس و عکس را به ایمیل [email protected] ارسال نمایید

https://badarman.com/%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86-%d9%84%d8%a7%d8%a8%db%8c/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
راضیه
راضیه
5 سال قبل

با سلام وادب خسته نباشید خانم دکتر من تنگی واژن ولابیا و تزریق چربی انجام دادم اگه بخوام بالا کشیدن رحم انجام بدم مشکلی پیش نمیاد ممنون میشم راهنمایی کنید