دکتر مهتاب مستوفی زاده
دکتر مهتاب مستوفی زاده دوره پزشکی عمومی رادر دانشگاه شهید بهشتی تهران در سال ١٣٧٠ شروع و در سال ١٣٧٧ به پایان رساندند و در سال ١٣٨۴ موفق به اخذ بورد تخصصی پوست،مو و زیبایی از دانشگاه تهران شدند سابقه کاری درخشان وی از سال ١٣٨۵ شروع شده و تا کنون بیش از ١٠٠٠٠ بیمار تحت نظر ایشان بودند، مطب دکتر مهتاب مستوفی زاده مجهز به جدیدترین تکنولوژی ‏های روز دنیا می‏ باشدکه در سال ۱۳۹۱ به مدیریت ایشان تاسیس گردید ، یکی از مهمترین اهداف وی آشنا کردن عموم مردم با استانداردهای روز دنیا در نحوه ارائه خدمات زیبایی و لیزر است. و همچنین وظیفه خود می‏دانند تا ارائه خدمات زیبایی ولیزر توسط افراد غیر متخصص و غیر پزشک و همینطور استفاده از مواد غیر استاندارد و فاقد مجوز را به چالش بکشد و در این راستا اطلاع رسانی کند.

لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت آپوجی پلاس

در گذشته تنها راه از بین بردن موهای زائد وناخواسته استفاده از روشهایی بود که اغلب آنها دردناک و وقتگیر و خسته کننده بوده و از نظر زیبایی نتایج رضایتبخش و طولانی مدت نداشته وتاثیری در کاهش رشد مو یا از بین بردن کامل آن نداشتند . در دهه گذشته دستگاههایی بر پایه تکنولوژی لیزری و نوری توسط شرکتهای مختلف به بازار ارائه شد که تحول چشمگیری در رفع موهای زائد ایجاد کرده است و نتایج آن بسیار بهتر از روشهای سنتی رایج میباشد.بطوریکه هر روز تعداد بیشتری از افراد مایل به استفاده از آن میباشند.ولی به هر حال نتایج آنها در افراد مختلف فرق داشته و استفاده از آن محدودیتهای خود را دارد.

بهترین نتایج برای افراد با پوست روشن و دارای موی سیاه و ضخیم بدست میاید. ثابت شده است که با یک جلسه لیزر درمانی ۴۰-۱۰ درصد با سه جلسه ۷۰-۳۰درصد و با چند جلسه بیشتر تا ۹۰درصد موها کاهش مییابد.لیزر روی موهای سفید و بور و کرکی اثری ندارد.

اعمال جراحی و زیبایی

لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت آپوجی پلاس جدیدترین تکنولوژی آمریکا
لیفت بدون جراحی صورت با هایفوتراپی
تزریق ژل خط خنده، چانه، گونه، خط اخم، لب، گودی زیر چشم و زاویه فکی
تزریق بوتاکس جهت رفع خطوط اخم، پیشانی، کنار چشم و بینی و رفع تعریق زیر بغل و دست
لیزر فرکشنال جهت جوانسازی، رفع منافذ باز و رفع جای جوش
میکرونیدلینگ جهت جوانسازی، رفع منافذ باز و رفع جای جوش
مزوتراپی جهت رفع ریزش مو، رفع غبغب، جوانسازی و آبرسانی پوست
میکرودرم ابریژن و پاکسازی پوست صورت
بلفاروپلاستی بدون جراحی (لیفت پلک) با پلاسماجت
کربوکسی تراپی جهت رفع تیرگی زیر چشم، کاهش استریا و کاهش سلولیت
ساکشن غبغب با دست بدون بیهوشی و جراحی
ساب سیژن جهت آماده سازی جای جوش عمیق برای لیزرنمونه قبل و بعد جراحی دکتر مهتاب مستوفی زادهhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/Untitled-4-e1515415229939.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/673620_987.jpgارسال پیام به دکتر مهتاب مستوفی زاده

    شماره تماس کلینیک دکتر مهتاب مستوفی زاده : ۲۲۲۳۸۲۲۰
    ۲۲۶۹۷۳۲۴/ ۲۲۶۸۸۴۳۶/ ۲۲۶۸۸۸۷۳
    همراه: ۰۹۱۹۳۳۶۱۴۶۵