دکتر وحید عارفی

دکتر وحید عارفی جراح و متخصص بیماری های لثه با سابقه ۱۸ سال در این رشته، ایمپلنت، فوق تخصص لیزر و جراحی های لیزری در دندانپزشکی عضو AAP آمریکا است دوره دکترای دندانپزشکی عمومی در سال ۱۹۹۳-۱۹۸۷ و تخصص در رشته پریودنتولوژی را از سال ۱۹۹۳-۱۹۹۶ گذرانده است و به مدت ۲ سال هم در بخش تخصصی بیماری های لثه دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران مشغول بوده است. وی از اعضای اولیه آکادمی پریودنتولوژی ایران در ۱۴ سال گذشته و همچنین از اعضای آکادمی پریودنتولوژی امریکا است. پس از پیشرفت روش های لیزری در دندانپزشکی عمومی و جراحیهای لثه و دیگر مداواهای دهان، فک و صورت بوسیله لیزرتراپی دوره فلوشیپ لیزر را در آلمان گذرانده است. دوره اولیه جراحیهای ایمپلنت را نزد پرفسور برانمارک و هرتل در سال ۱۳۷۲ (۱۹۹۳ میلادی) فراگرفته و بدنبال آن مدارک متعددی در ارتباط با ایمپلنت و جراحیهای پیشرفته استخوانی در داخل و خارج از کشور اخذ نموده است.

خدمات

لیزر

بافت نرم (زیبایی – مداوا)
بافت سخت (استخوان – دندان)
اعصاب و عضله (فعال نمودن عصب – رفع اسپاسم)
تی ام جی (مشکلات مفصلی)
رفع حساسیت

لثه و انساج مرتبط

فلپ و حذف پاکت
پیوند لثه
عمل های جابجایی لثه
ژنژوکتومی و پلاستی
افزایش طول تاج
پیوند استخوان

زیبایی لبخند

لیزر تراپی زیبایی
جراحی پلاستی زیبایی
وینبر کامپوزیت
لامینیت
بلیچینگ
لومینیر
آی پی اس

درمان های ریشه

روت کانال تراپی (روتاری سیستم)
جراحی های قطع ریشه
اپیسکتومی

ایمپلنت و جراحی های مرتبط

جراحی لیفت سینوس باز
لیفت سینوس بسته همزمان با کاشت ایمپلنت
جراحی کاشت تمام فک
جراحی کاشت همزمان با خروج ریشه دندان
کاشت مینی ایمپلنت بدون جراحی
کاشت همزمان در مکان ریشه بدون جراحت و اتصال تاج همزمان ( ایمپلنت یک روزه)

پروتز

روکش (پی اف ام – سرامیک – زیرکونیا – آی پی اس)
بریج (پی اف ام – سرامیک – زیرکونیا)
لامینیت
تاج ایمپلنت (روکشی با سمان – پیچ شونده)
دست دندان کامل
پلاک (آر پی دی)
کرم کبالت
آکریلیک
الاستیک
فلیپر (موقت)
اور دنچر (دست دندان متکی بر ایمپلنت)

رادیوگرافی

پی ای
بایت وینگ

پارافانکشن تراپی

بایت گارد
نایت گارد
کرونوپلاستی

دندان پزشکی اورژانس

پالپوتومی
رفع آبسه
کنترل درد

پروفیلاکسی

جرم گیری (روی لثه – زیر لثه)
بروساژ (پولیش)
آموزش بهداشت

ترمیم

کامپوزیت (یو وی) رنگ دندان( تراش با فرز – رفع پوسیدگی با لیزر )
آمالگام ( تراش با فرز – رفع پوسیدگی با لیزر )
این لی و آن لی
گلاس آیونومر

مجموعه تخصصی ما شامل بخشهای مختلفی جهت ارائه خدماتی در خور مراجعین می باشد و تلاش کرده ایم تا محیطی آرام و عاری از هرگونه استرس و نگرانی برای ایشان فراهم کنیم.

بخش (CSR)

مجموعه ما دارای اتاق مخصوص استریلیزاسیون است که به اتوکلاوهای کلاس B که بیشترین میزان استریلیتی را در دنیا فراهم میکنند مجهز میباشد.

بخش پذیرش(RECEPTION)

سیستم مدیریت پذیرش مجهز به نرم افزارهای مدیریتی بوده و با پرسنل مجرب و باسابقه اداره می گردد و تمامی اطلاعات ثبت و ضبط و محفوظ بوده و باروش PRS یا پیگیری مداوم وضعیت بیماران و برنامه ریزی و یادآوری به آنها شرایط پرمشغله مراجعین ما را به آرامش دعوت میکند.

بخش بیماران ورودی(OUT PATIENT)

ما دراین بخش با آغوش باز پذیرای مراجعین محترم با هرگونه بیماری و یا نارسایی هستیم و دکتر عارفی شخصا کلیه بیماران را معاینه نموده و مشاوره تخصصی می دهند و طرح درمان در یک جلسه بطور کامل انجام میگیرد.

بخش لیزر

دراین بخش از لیزرهای گوناگون محیط درمانی استفاده می گردد ما دراین بخش لیزر “EPIC” دیود لیزرها و لیزرهای اربیوم کرومیوم Er.Cr.YSGG و “I Lase” که همه از محصولات آمریکا هستند بکار گرفته ایم.

بخش جراحی

مجموعه ما شامل یک اتاق عمل با کلیه امکانات اورژانسی و دستگاههای مختلف جراحی مثل موتورهای جراحی پیزو سرجری و لیزر مورد استفاده در جراحی و درمکانی کاملا خصوصی و جدا است .دراین بخش کلیه عمل های جراحی از جراحی های کوچک لثه تا جراحیهای پیوند و سینوس و ایمپلنت انجام میشود.

بخش ترمیمی. پروتز . و زیبایی

در این بخش متخصصین پروتز و زیبایی سریعترین و علمی ترین روشهای تغییرات ظاهری دندانها را به انجام می رسانند.

مطب تخصصی دکتر وحید عارفی درمکانی از شهر تهران واقع است که دسترسی با متروو اتوبوس و تاکسی به آسانی و سهولت قابل انجام است از شمال مسیر مستقیم خیابان شریعتی از غرب مسیر مستقیم بزرگراه همت به سمت سه راه ضرابخانه از شرق بزرگراه شهید زین الدین بطور مستقیم و ازجنوب هم خیابان شریعتی به طور مستقیم منتهی به مطب ما میگردد.نزدیکی ایستگاه متروی شریعتی و ترمینال سه راه ضرابخانه سهولت رفت و آمد رافراهم میکند.

نمونه قبل و بعد جراحی دکتر وحید عارفیhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/700727_739.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/photo_2017-10-17_17-32-14-1-400×300.jpgارسال پیام به دکتر وحید عارفی

    شماره تماس کلینیک دکتر وحید عارفی :

    ۲۲۸۹۴۲۴۶ – ۲۲۸۹۴۲۴۷

    شماره تلگرام : ۰۹۳۹۷۷۶۴۹۰۴

    پیامک : ۰۹۳۹۷۷۶۴۹۰۴

    پست الکترونیک : [email protected][email protected][email protected]