دکتر مهران آقاگلی

جراح پلاستیک و زیبایی متخصص فک و صورت

کتر مهران آقاگلی جراح و متخصص فک و صورت با تاییدیه وزارت بهداشت با کادری مجرب و متعهد و متخصص در جراحی های فک و صورت مشغول به فعالیت میباشد.

“دکتر مهران آقاگلی با شماره نظام پزشکی ۳۹۳۹۴ باتجربه ۲۰ ساله آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.”

کلیه خدمات جراحی های فک و صورت ،جراحات، شکستگی های فک و صورت، تصادفات، زیبایی،جراحی پلاستیک بینی رینوپلاستی، جراحی ناهنجاری های فک و صورت (ارتوسرجری) جراحی چانه ، رینوپلاستی ، پروتز و جراحی های گونه،اوربیت،اسکارهای صورت و …

 

جراحی بینی
تناسب چهره یکی از مهم ترین نکاتی است که باید مد نظر قرار داد. به همین دلیل افراد در اولین برخورد با دیدن چهره ی فرد جذابیت وی را می سنجند. همین امر سبب می شود که افراد برای زیبا به نظر رسیدن و برقراری تناسب صورت شان از راه های گوناگون استفاده می کنند.
جراحی بینی یکی از روشهایی است که به کمک آن می توان تناسب چهره را برقرار کرد و فرد زیبا تر به نظر می رسد. بی شک داشتن یک بینی بزرگ و گوشتی و یا بینی استخوانی قوز دار تاثیر بسیار بدی در چهره ی شما خواهد داشت. با جراحی بینی شما می توانید به راحتی ایرادات بینی تان را برطرف کنید و در کمترین زمان زیبایی تان را افزایش دهید.
اما بهتر است بدانید که قبل از جراحی بینی باید در این مورد اطلاعاتی داشته باشید که راحت تر بتوانید در این باره تصمیم بگیرید. به همین منظور ما در این مقاله نکات لازم را به شما ارائه خواهیم داد. با مطالعه ی این مطلب می توانید به طور کامل در ارتباط با جراحی بینی آگاهی لازم را کسب نمایید.نمونه قبل و بعد جراحی دکتر آقاگلیارسال پیام به دکتر آقاگلیشماره تماس:

۰۲۱-۸۸۸۷۶۵۰۴

۰۲۱-۸۸۷۹۴۳۰۹