دکتر مهرداد آرمان پور

دکتر مهرداد آرمان پور متولد ۱۳۳۵ در تهران، متخصص جراحی عمومی ، با سابقه ۳۵ سال کار در طبابت و انجام بیش از بیست هزار عمل جراحی عمومی و پلاستیک در طی این زمان…

 

آدرس مطب دکتر مهرداد آرمان پور : خیابان مطهری، خیابان جم ، کلینیک جم

ساعات پذیرش
روزهای زوج ساعت ۴ تا ۷
آدرس اینستاگرام

شماره تماس کلینیک دکتر مهرداد آرمان پور :۸۸۳۰۳۵۴۸
۸۸۸۴۵۹۸۸
۰۹۳۶۳۶۳۴۰۷۲

 

سوابق تحصیلی:

۱) دوره پزشکی عمومی، فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران

۲) دوره تخصص در رشته جراحی عمومی، فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی ایران

۳) دوره تحصیلات تکمیلی در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی، در کشور فرانسه

زمینه فعالیت:

۱) کلیه جراحی های عمومی مربوط به شکم، لگن، توراکس (قفسه سینه – ریه)، مقعد

۲) کلیه جراحی های پلاستیک و زیبایی مربوط به صورت (شامل: بینی، چانه، گونه
ها)، پستان ها ،شکم، باسن

محل فعالیت: بهترین بیمارستان ها و کلنیک های تخصصی در شهر تهران، شامل:

۱) کلینیک جم، واقع در خیابان شهید مطهری، خیابان جم

۲) کلینیک جراحی پویا، واقع در خیابان شهید مطهری، بعد از بزرگراه شهید مدرس

 

 

رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی از نظر لغوی از دو کلمه رینو به معنای بینی و پلاستی به معنای اصلاح یا زیبا کردن تشکیل شده است. این عمل برای زیباتر کردن شکل و فرم بینی، و ایجاد تناسب میان بینی و سایر اعضای صورت، با در نظر گرفتن عملکرد اصلی بینی صورت می گیرد. بینی از مهمترین اجزای صورت است که اندازه و شکل آن تاثیر سزایی در زیبایی ظاهر افراد دارد.

برخی بیماران انتظارات خاصی از انجام عمل بینی دارند اما فرد می بایست کمی واقع بین باشد مخصوصاً نوجوانان و والدین آنها. جراحی زیبایی بینی ظاهر فرد را بهتر می کند و در نتیجه اعتماد به نفس را بالا می برد اما به هیچ وجه فرد جدیدی نمی سازد یا چهره متفاوتی ایجاد نمی کند.

 

 

اقدامات قبل و بعد از عمل بینی (رینو پلاستی):

بدلیل اینکه عمل شما همراه با بیهوشی کامل است ، لطفا از بعد از نیمه شب روز قبل از عمل چیزی نخورید و نیاشامید. بهتر است پیش از عمل دندانهایتان را کاملا مسواک زده و بشوئید. در صورت عمل نکردن به هر یک از موارد مذکور عمل شما لغو خواهد شد.

قبل از روز عمل به شما نسخه ای داده می شود که شامل یک آنتی بیوتیک خوراکی، داروهای ضد درد و تورم است . می بایست حتما آنها را تهیه نموده و بعد از عمل طبق دستور استفاده نمایید. بهتر است از یک هفته قبل از عمل تا دو هفته بعد از عمل از ویتامین C (اسید اسکوربیک) استفاده نمائید.

اگر دارای سابقه پزشکی می باشید و یا از دارویی به صورت روتین استفاده می نمایید لطفا ما را در جریان قرار دهید تا دستورات پزشکی لازم داده شود.

خواهشمند است از خوردن داروهایی نظیر آسپرین یا ایبوپروفن و داروهای مأثر بر روی گردش خون تا یک هفته قبل از عمل و ۲ هفته بعد از عمل خودداری نمائید. و در صورت استفاده سریعاً به پزشک خود اطلاع دهید.

لطفا از کشیدن سیگار حداقل دو تا چهار هفته قبل از عمل جراحی بینی خودداری کند زیرا نیکوتین ممکن است فرایند بهبودی را به تاخیر بندازد. همچنین از مصرف مواد الکلی نیز در این مدت جداً خودداری کنید.

عمل بینی حدود دو ساعت به طول می انجامد و حدود یک ساعت زمان لازم است تا بیمار به هوش آید . معمولا اکثر بیماران ۴ تا ۵ ساعت بعد از پذیرش مرخص می شوند .

جراحی زیبایی شکم
عمل جراحی پروتز سینه
عمل جراحی کوچک کردن سینه
جراحی زیبایی پلک بالا(بلفاروپلاستی – پف پلک)
رینو بلاستی
لیفت صورت

 

اسامی جراحان بینی + قیمت

جراحی بینی ۲۵ تا ۳۵ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۳۵ تا ۴۵ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۴۵ تا ۵۰ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۵۰ میلیون به بالا

مشاهده