دکتر مینا ایمانزاده متولد تهران ، متخصص جراح عمومی ، جراحی زیبایی : سینه ، شکم ، پلک و بینی . درمان چاقی های موضعی با لیزر لیپولیزر ، لیپوماتیک – درمان هموروئید و شقاق با لیزر بدون درد .

تحصیلات
ورود به دانشگاه پزشکی در سال ۱۳۶۵ و پزشکی عمومی را در دانشگاه شهید بهشتی در سال ۱۳۷۰ به اتمام رسانده اند وبعد از گذراندن طرح در سال ۸۶ در رشته جراحی عمومی در دانشگاه شهید بهشتی شروع به تحصیل در رشته جراحی نموده اند .

گواهینامه ها و مدارک :
دکتر مینا ایمانزاده درسال ۱۳۸۰ طرح خود را گذرانده واز سال ۱۳۸۳ به بعد مشغول جراحی به شکل آزاد بوده اند . ایشون دوره‌ی لیزر را در دانشگاه آزاد بمدت شش ماه و دوره‌ی تکمیلی لیپولیزر را در سال ۱۳۸۷ گذرانده اند .

خدمات :
– جراحی زیبایی : سینه ، شکم ، پلک و بینی .

– درمان چاقی های موضعی با لیزر لیپولیزر ، لیپوماتیک

– درمان هموروئید و شقاق با لیزر بدون درد .

لیپوماتیک یکی از شایع ترین روش های جراحی زیبایی در دنیا می باشد که بر روی لاغری موضعی تاثیر بسزایی می گذارد. از آنجایی این روز ها اکثر افراد به دنبال روش هایی برای لاغری و تناسب اندام هستند، لیپوماتیک یکی از بهترین روش ها در این زمینه می باشد که به افرادی که به دنبال روش غیر تهاجمی می باشند توصیه می شود. تکنولوژی موجود در لیپوماتیک به گونه ای می باشد که فرد نه تنها کوچکترین برشی در بدن و پوست او ایجاد نمی شود، بلکه آسیبی در حین جراحی به دیگر بافت ها وارد نمی شود .

متخصص لیپوماتیک

متخصص لیپوماتیک
موفقیت در این روش لاغری، به انتخاب جراح وابسته است. تبلیغات گسترده در این حوزه پزشکی موجب شده است که افراد سودجو بدون تخصص و دانش کافی از جراحی زیبایی، به انجام این جراحی اقدام کنند که پس از جراحی فرد دچار صدمات جبران ناپذیری می شود، به همین دلیل فرد باید به پزشکی مراجعه کند که متخصص در این امر باشد و آگاهی و اطلاعات و تجربه کافی در این زمینه داشته باشد.

دکتر لیپوماتیک در ایران
عزیزان تهرانی که به دنبال بهترین دکتر لیپوماتیک تهران می باشند باید در انتخاب جراح خود به نکاتی که در ذیل بیان کردیم دقت داشته باشند .

فرد مورد نظر باید متخصص لیپوماتیک یا جراح زیبایی باشد .

نمونه کارهای پزشک که عموما به صورت آلبومی از عکس ها در مطب پزشک می باشد را حتما مشاهده کنید.

بهتر است قبل از مراجعه به پزشک برای انجام لیپوماتیک اطلاعات کافی در این زمینه کسب کنید .

پس از انتخاب کردن جراح مورد نظر، یک جلسه مشاوره با وی داشته باشید و در این جلسه با پزشک خود در مورد نحوه جراحی و عوارض آن مشورت کنید .

پزشکی که انتخاب می کنید باید صادق باشد به گونه ای که اگر و شرایط لازم برای انجام این جراحی را ندارید به شما بگوید.

قیمت لیپوماتیک در تهران
قیمت این جراحی در همه افراد یکسان نمی باشد و برای هر شخصی متفاوت است به همین دلیل نمی توان به صورت دقیق گفت که هزینه این جراحی چقدر است. جهت کسب آگاهی بیشتر درباره این هزینه به مطب خانم دکتر مینا ایمان زاده مراجعه کنید.

نمونه قبل و بعد جراحی دکتر مینا ایمان زاده

ارسال پیام به دکتر مینا ایمان زاده

شماره تماس کلینیک دکتر مینا ایمان زاده :

۰۲۱-۸۸۶۰۰۲۵۰ / ۰۲۱-۸۸۰۳۷۳۹۷ / ۰۹۰۲-۷۰۷۰۰۵۱

اینستاگرام دکتر مینا ایمان زاده :

https://www.instagram.com/dr_imanzadeh/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نرگس قادری
نرگس قادری
3 سال قبل

عالی هستن.من سال ۸۹ عمل آبدومینو پلاست انجام دادن.زایمان کردم و هنوز شکمم تخت هست.