ترمیم ریزش مو، کاشت مو، ترمیم مو به وسیله مزوتراپی

درمان کم پشتی و ریزش مو
کلینیک تخصصی زیبایی دکتر نیلوفر حائری فر، بهترین خدمات را به بیماران ارائه می‌دهد. متخصصین ما، ابتدا علت ریشه‌ای ریزش مو را تشخیص داده و پس از انجام بررسی کامل و تحقیقات، بهترین درمان یا راه حل ممکن را ارائه می‌دهند. متخصصان کلینیک زیبایی دکتر نیلوفر حائری فر، با تجربه، آموزش دیده و در زمینه مزوتراپی و درمان ریزش مو، صاحب نام هستند.

کلینیک تخصصی زیبایی دکتر نیلوفر حائری فر
کلینیک تخصصی پوست، مو، زیبایی و لیزر حائری فر مفتخر است که از سال ۱۳۸۶ همراه شما و در جهت رضایتمندی شما مراجعین محترم گام برداشته است. بهره گیری از مجهزترین دستگاه های روز دنیا با بالاترین استانداردهای مورد تایید وزارت بهداشت و درمان ایران و استاندارد های FDAبه همراه ارائه کلیه خدمات تخصصی مرتبط با پوست، مو و زیبایی توسط این کلینیک همواره با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات صورت پذیرفته است.

کلینیک تخصصی پست و مو
کاشت مو
لیزر موهای زائد
جوانسازی پوست
تزریق ژل لب

کلینیک تخصصی زیبایی دکتر نیلوفر حائری فر، با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات پوست، مو و زیبایی در خدمت مراجعین گرامی خواهد بود ، کلینیک پوست و مو و زیبایی دکتر نیلوفر حائری فر محیطی ایمن و بهداشتی مجموعه ای است دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و مجهز به آخرین تکنولوژی های روز دنیا ، در این مرکز از پیشرفته ترین تجهیزات که دارای بالاترین استانداردهای مورد تایید وزارت بهداشت و درمان ایران و نیز استانداردهای FDA می باشد استفاده شده و خدمات ویژه ای به مراجعین گرامی ارائه خواهد شد. اهدای جوانی و شادابی پوست و زیبایی و تناسب اندام ارمغانی است که در این کلینیک به شما اهدا خواهد شد . ارائه کلیه خدمات لیفت صورت ، زیبایی اندام ، رژیم درمانی ، ماساژ درمانی ، جراحی بینی ، جراحی لیفت صورت ، جراحی های سینه در مشاوره کلینیک دکتر نیلوفر حائری فر داده خواهد شد .در ادامه شایان ذکر است که تمامی خدمات کلینیک نیلوفر حائری فر زیر نظر پزشکان و متخصصین ، همراه با دقت و تجربه ی دو چندان خواهد بود .

ریزش مو از مشکلاتی است که امروزه برای اغلب افراد پیش می آید و افراد به دنبال راه هایی برای درمان ریزش مو هستند. برای درمان ریزش مو روشهای گوناگونی وجود دارد اما بهترین روش درمان ریزش مو کاشت مو است. کاشت مو یکی از بهترین روشهایی است که به شما کمک می کند موهایتان ترمیم شود و جذابیت شما چند برابر شود. در این مقاله قصد داریم در ارتباط با کاشت مو و روشهای کاشت مو و همچنین اقدامات قبل و بعد از کاشت مو با شما صحبت نماییم. در روش کاشت مو از پشت سر واحدهای فولیکولی را برداشته و به جلوی سر و نواحی طاس انتقال می دهند. کاشت مو هیچ گونه عوارضی به دنبال نخواهد داشت و به خوبی موهای شما را ترمیم می کند. دوره ی نقاهت بعد از کاشت مو نیز بسیار کم است و به زودی فرد به بهبودی کامل خواهد رسید. اما باید کاشت مو توسط متخصصین مجرب انجام شود تا بتوان به بهترین نتایج ممکن دست یافت.

نمونه قبل و بعد جراحی دکتر نیلوفر حایری فر

ارسال پیام به دکتر نیلوفر حایری فر

شماره تماس کلینیک دکتر نیلوفر حایری فر : ۲۲۶۸۸۴۵۱ و ۲۶۶۸۹۹۷۲

اینستاگرام دکتر نیلوفر حایری فر :