مرکز جراحی زیبایی نیاوران

کلینـیک ما با بیـش از دو دهه تجـربه اولین و کاملـترین و مطـرح ترین مـراکز راینولوژی در کشــور می باشـد و خـدمــات خـود را متمایز از دیگر مراکز ارائه می نماید. ما برتــرین تجهــیزات و فنــاوری های نـوین مطــــرح زیبــایی را بر طبـق اسـتاندارد هـــای FDA و وزارت بهــداشــت و درمـان گـرد هــم آورده و جمــعـی از مجــربتـرین پزشـکان متخصص زیبایی را برای رسانیدن شما به آنچـه که ایـده آلـــتان اســت به همکاری گرفته ایم.

کادرپزشکی مرکز جراحی نیـــــــاوران جزو بهترین وسرشناس ترین تیم پزشکی داخل و خارج کشور هستند که از لحاظ رتبه بندی سازمان نظام پزشکی در رده بهترین ها قرار می گیرند. مدیریت این مجموعه ضمن تحقیقات گسترده اقدام به انتخاب ودعوت بهترین پزشکان متخصص در هر رشته نموده اند. بیش از پنجاه نفر از پزشکان این مرکز عضو آکادمی های معتبر هستند که در کمتر مرکز مشابه مورد نظیر دارد.

چگونه جراح بینی خود را انتخاب کنیم؟

به طور کلی کار انتخاب مشکل است، به ویژه زمانی که گزینه های پیش رو زیاد باشد.برخی از انتخاب های اهمیت چندانی در زندگی ندارند اما برخی دیگر به سختی جبران و یا غیرقابل جبرانند.برخی از این نوع انتخابات انتخاب های حیاتی می باشند

انتخاب جراحی بینی نیز یکی از انتخاب های حیاتی زندگی شماست.اگر عمل بینی شما رضایت بخش نبود، تا یکسال نمیتوانید هیچ اقدامی انجام دهید.اگر دوباره عمل کردید و بازهم بینی شما زیبا نشد، برای بار سوم و چهارم، دیگر بعید است بتونانید جراحی موفقی داشته باشید.

بنابراین باید در انتخاب جراحتان بسیار دقیق باشید. ما میتوانیم با داشتن جراحان مجرب و انجام مشاوره با آگاهی پزشک خود را انتخاب کنید.

تصاویر مرکز جراحی زیبایی نیاوران

https://badarman.com/wp-content/uploads/2018/09/home_eyetechi_public_html_niyavaranclinic.com_modules_gallery_galleries_blog_IMG_E83A79-555BFE-EF7571-FC5B06-AD4233-34F6AC-1024×683.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/09/home_eyetechi_public_html_niyavaranclinic.com_modules_gallery_galleries_blog_IMG_10BDBA-051D86-85A3CD-0C35DC-11BF96-A7BAFF-1024×683.jpg

ارسال پیام به مرکز جراحی زیبایی نیاوران

    شماره تماس مرکز جراحی زیبایی نیاوران : ۲۲۶۷۳۲۲۰

    ۲۷۴ ۴۴ ۲۲۲ ۰۲۱