مطب زیبایی لارا

تفاوت ما در چیست؟

مطب زیبایی لارا

در یکی از مجهزترین مجموعه‌های زیبایی و تناسب اندام تهران، و با به‌روز‌ترین دستگاه‌ها و کادری از حرفه‌ای‌ترین‌ها، در کنار شما هستیم، تا شما با خیال آسوده…

افتخارما اینست که بهترین‌هاى دنیا را زیر یک سقف گرد آورده‌ایم ،تعدادى ازدستگاه‌هاى مورد استفاده در این مرکز:

دستگاه لیزر موى زائد الکساندرایت Gentlelase مدل ٢٠١۵ ساخت کمپانى Candela آمریکا، که با دارا بودن سیستم منحصربه فرد کولینگ DCD، بدون درد و با کمترین تعداد جلسات یعنى، بطور میانگین ۵-٣ جلسه بیشتر موهاى زائد را از بین مى‌برد.

دستگاه لیزر موى زائد دایود Lightsheer مدل XC ساخت کمپانى Lumenis آمریکا،که از بهترین و مؤثرترین دستگاه لیزر موى زائد بوده و بیشتر موهاى زائد را بطور میانگین در ۴ جلسه از بین مى‌برد.

دستگاه لیزر Co2 فرکشنال مدل eCo2 ساخت کمپانى Lutronic داراى FDA امریکا، جهت جوانسازى پوست و رفع چین‌وچروک‌ها و ضایعات رنگدانه‌اى و پیر پوستى، درمان جاى زخم و اسکارآکنه و آبله مرغان و سایر عوارض پوستى.

دستگاه Exilis مدل elite ساخت کمپانى BTL انگلستان، که در حال حاضر سریعترین، قویترین و پیشرفته‌ترین سیستم غیرتهاجمى Body shaping براى لاغری، کاهش سایز و تناسب‌اندام و بهترین و مؤثرترین سیستم جهت رفع شلى و افتادگى پوست بدن و صورت مى‌باشد و جایزه بهترین دستگاه لاغرى و تناسب اندام و skin tightening سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ امریکا و انگلستان را دریافت کرده است . در این دستگاه همزمان از دو مکانیسم رادیوفرکانسى(RF) مونوپلار و امواج اولتراسوند استفاده مى‌شود. تعدادجلسات درمانی ۴ جلسه و فاصله جلسات ١۴-١٠ روز می‌باشد.

دستگاه X-Wave که با مکانیسم Acoustic Wave Therapy موجب ارتعاشات ظریف در پوست و بافت همبند زیر پوست و همچنین چربى‌هاى زیر پوستى مى‌گردد. انرژى امواج در این سیستم در حدى است که بتواند اثر بافتى مناسبى داشته باشد بدون اینکه کوچکترین تأثیر مخربى برجا گذارد. کاربرد اصلى این دستگاه عبارتست از‌: رفع ترک‌هاى پوستى، درمان سلولیت (ناهموارى‌هاى زیر پوستى ناشى از تجمع چربى)، لیفت قوى پوست بدن بویژه در شل شدگى‌هاى پوست شکم که بعد از باردارى ایجاد مى‌شود، درمان اسکار (جاى زخم) و کاهش حجم چربى‌هایى که به درمان توسط سایر روش‌هاى لیپولیز مقاوم بوده است. تعداد جلسات درمانی با این دستگاه، ۶ جلسه می‌باشد.

دستگاه RF الکتروسرجری ساخت کمپانی Medici ایتالیا، جهت برداشتن انواع خال و ضایعات پوست بدون ایجاد اسکار (جاى زخم)
دستگاه میکرودرم ابریژن ساخت کمپانی GP ایتالیا
دستگاه Visioface ساخت کمپانی CK آلمان جهت تصویربردارى تشخیصى از پوست
دستگاه مزوگان Inderm ساخت آمریکا، جهت تزریق بدون درد و با مقادیر کنترل شده در مزوتراپى
همه دستگاه‌ها و تجهیزات مورد استفاده دراین کلینیک، داراى تأییدیه FDA آمریکا، CE اروپا و تأییدیه وزارت بهداشت و درمان ایران مى‌باشد.
سر فصل خدماتى که در کلینیک ما عرضه مى‌گردد عبارتست از:

لیزر موی زاید

 

از آنجا که مهمترین عامل تعیین کننده در رفع موهاى زائد به وسیله لیزر، نوع و کیفیت دستگاه لیزر است. به همین علت و همگام با مراکز معتبر لیزر در آمریکا واروپا، دو تا از بهترین و مؤثرترین دستگاه‌های لیزر موی زائدجهان، که روى انواع پوست (تیره، روشن، سبزه و گندمى) و مو (نازک و کلفت) مؤثر مى‌باشد؛ یعنی لیزر الکساندرایت Gentlelase pro-U ساخت کمپانی معتبر Candela آمریکا و هچنین لیزر دایود lightsheer مدل XC ساخت کمپانی lumenis امریکا تهیه شده و در کلینیک لیزر  در خدمت شماست. مزیت مهم این دستگاه‌ها آنست که: در حالی که میانگین تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان موی زائد با سایر انواع لیزر، در بهترین شرایط ۵ تا ۸ جلسه است؛ این لیزرها بطور میانگین در ۵-۳ جلسه موهای زائد را از بین می‌برد و به این ترتیب ۲۰ تا ۱۰۰% هزینه درمان را کاهش می‌دهد. سایر مزایاى این لیزر‌های جدید عبارتنداز:

١- رفع بیش از ٩۵٪ موهاى زائد در ۵-۳ جلسه (بالاترین اثربخشى در میان لیزرهاى موى زائد)
٢- قابلیت استفاده براى همه انواع پوست و مو، حتى پوستهاى تیره و موهاى نازک
٣- تکنولوژى انحصارى خنک‌کننده پوست که عوارضى مانند سوختگى و درد و…را به حداقل رسانده است
۴- قدرت نفوذ به لایه‌هاى عمیق پوست و رفع موهاى زیر پوستى

لیزر لیپولیز

روش درمانی برای رفع چاقی‌های موضعی و سلولیت (لایه‌های متراکم و سخت چربی ذخیره شده زیر پوست که با ورزش و رژیم غذایی از بین نمی‌رود و بعضاً باعث پوست پرتقالی و بد شکل شدن پوست ناحیه مبتلا می‌شود) در ضمن از این روش برای پیکر تراشی و زیبایی اندام حتی در مواردی که اضافه وزن وجود ندارد نیز استفاده می‌گردد. این عمل بصورت سرپایی و با بی‌حسی موضعی انجام شده و در واقع لیزر چربی‌های سخت و متراکم را به شکل مایع و قابل برداشت برای بدن در می‌آورد.

لیزر جوانسازی

 

درمان مؤثر چین و چروک‌های خفیف تا متوسط، لک‌های سطحی، تیرگی و کدورت پوست، منافذ باز، انواع جای زخم مانند جای جوش، آبله مرغان و… آسیب‌های ناشی از آفتاب مانند لنتایگو (لک‌های کبدی)؛ درمان شلی و افتادگی پوست با استفاده از لیزر غیرتهاجمى CO2 فرکشنال و Erbium-YAG

لیزر لک و تاتو

درمان انواع لک، پاک کردن انواع تاتو و خالکوبی با استفاده از لیزر Q-switched Nd-YAG

تزریق بوتاکس (دیسپورت)

 

شایع‌ترین عمل زیبایی در جهان تزریق بوتاکس است؛ اگر بصورت صحیح و با استفاده از داروی استاندارد انجام شود، بی‌خطر است. جهت درمان خطوط پیشانی، خط اخم، چین‌و‌چروک‌های اطراف چشم و لب‌ها، سایر انواع چین‌و‌چروک و خطوط غیر طبیعی صورت و گردن و بالا بردن ابرو‌ها به کار می‌رود.

تزریق ژل و چربی

 

این عمل به منظور پر کردن چین‌و‌چروک‌ها و فرورفتگی‌ها و همین طور حجم دادن به بعضی از اجزای صورت انجام می‌شود. به عنوان مثال؛ رفع خط خنده، برجسته کردن خط لب و افزایش حجم لب‌ها و برجسته‌سازی گونه و….

درحال حاضر بهترین و مطمئن‌ترین ژل ، ژل‌هاى هیالورونیک اسید مى‌باشد که ماده طبیعی تشکیل دهنده پوست بوده و بنابراین احتمال عوارضی مانند حرکت زیر پوست یا عفونت و … وجود نخواهد داشت.

در این مرکز، از ژل Teosyal، ساخت سوئیس و ژل Restylane ساخت سوئد که یکى از پر مصرف‌ترین ژل‌ها در ایالات متحده آمریکا بوده و همچنین داراى تأییدیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکى و انجمن متخصصین پوست است، استفاده مى‌شود.

تزریق چربی صرفاً در موارد خاص و با استفاده از سلول‌های چربی استخراج شده از بدن فرد انجام می‌شود.

PRP

پلاسمای غنی از پلاکت که از خون خود فرد استخراج می‌شود و کاربردهای آن عبارتست از:

تقویت و تحریک رشد موها در افرادی که به دنبال ریزش مو، دچار کاهش تراکم موها شده‌اند؛ جوانسازی و رفع چین و چروک پوست؛ کمک به درمان جای جوش و زخم بویژه همراه با لیزر فرکشنال Co2؛ درمان کمکی در انواع روش‌های کاشت مو؛ و همینطور همراه با تزریق چربی جهت افزایش ماندگاری و دوام چربی؛ کمک به درمان انواع زخم و سوختگی.

مزوتراپی

به تزریق‌های مکرر مقادیر بسیار کم دارو در لایه‌های مختلف پوست گفته می‌شود؛ بعضی از کاربردهای مهم این روش عبارتست از:

قطع ریزش مو و درمان انواع ریزش مو؛ جوانسازی و ویتامینه کردن پوست و مو؛ رفع چروک‌های خفیف؛ درمان لک و ضایعات پیگمانته؛ کمک به درمان سلولیت و چاقی‌های موضعی؛ اسکارهای هایپرتروفیک؛ درمان تعریق زیاد زیر بغل و کف دست و پا

میکرودرم ابریژن

 

به برداشتن لایه‌های سطحی و مرده پوست بوسیله دستگاه گفته می‌شود و برای از بین بردن ضایعات سطحی پوست مثل لک؛ اسکار آکنه؛ اسکار زخم، جای آبله مرغان؛ چروک‌های خفیف و . . . کاربرد دارد.

ساب سیژن

 

روش نوین و مؤثر درمان جاى جوش (اسکارآکنه ) بخصوص اسکارهاى فرورفته که با لیزر درمانى بطور کامل ازبین نمى‌روند، جاى زخم‌هاى قدیمى مثل جاى آبله مرغان ، سالک و… درمان چین و چروک‌هاى عمیق در ناحیه خط خنده.

میکرونیدلینگ

 

روش جدید و ارزانی است که به عنوان درمان کمکی و نه روش اصلى درمان، در موارد زیر انجام می‌شود؛

۱- رفع جای جوش (اسکار آکنه) و سایر انواع اسکار( آبله مرغان، سوختگی و…….)

۲ – جوانسازی پوست، رفع منافذ باز و چین‌و‌چروک

۳- درمان ترک‌های پوست (استرچ مارک)

۴- افزایش جذب و اثربخشی داروها

کاشت مو

 

عمل کاشت مو یعنى باز توزیع موها، به این ترتیب که ما موها را از جایى که تراکم و ضخامت بیشترى دارد و به هورمون DHT حساس نیست به جایى که موها تراکم و ضخامت کمترى دارد، انتقال مى‌دهیم. این عمل، سرپایى، بدون نیاز به بیهوشى و با بی‌حسى موضعى انجام مى‌شود، در مراکز مجهز کاشت مو (از جمله این مرکز) امکان انجام عمل با هر دو روش FUT و FIT وجود دارد، در موارد طاسى پیشرفته از روش ترکیبى استفاده مى‌شود. براى ایجاد ظاهر طبیعى، اندازه گرافت‌ها، عمقى از پوست که گرافت‌ها در آن قرار مى‌گیرد، زاویه گرافت‌ها و طراحى خط رویش مو و چگونگى توزیع گرافت‌ها در مناطق مختلف سر همگى نقش اساسى دارند، کاشت مو یک کار تیمى است که دقت و ظرافت و اعمال سلیقه زیبایى شناختى همه اعضاى گروه علاوه بر تخصص و تجربه، شرط لازم براى یک پیوند موى طبیعى و زیباست.

کاشت موی ابرو و مژه و ریش و سبیل با توجه به ظرافت‌هاى تکنیکى عمل، نیازمند تجربه، مهارت و تخصص ویژه ایست که خوشبختانه در این مرکز انجام مى‌شود.تصاویر مطب زیبایی لاراارسال پیام به مطب زیبایی لارا

    شماره تماس مطب زیبایی لارا :

    شماره تلفن: ۰۲۱۴۴۲۹۱۳۱۸

    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    1 دیدگاه
    قدیمی‌ترین
    تازه‌ترین بیشترین رأی
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    m
    m
    3 سال قبل

    بوتاکس برای لیفت ابرو تزریق کردم نتجیش عالی بود واقعا راضی بودم