کلینیک آریا من

کلینیک تخصصی پوست و کاشت مو

خدمات درمانگاه تخصصی آریا

درمانگاه تخصصی آریا دارای مجوز رسمی به شماره ۱۳۹۵/۱۹۷۳/ش/ب از وزارت بهـداشت،درمان و آموزش پزشکی می باشد.
این درمانگاه با همـکاری مجـموعه پزشکان و متـخصـصان حـاذق پـوسـت و مو دارای بـورد تـخـصصـی پیوند مو و عـضـو انجمن متخصصین پوست ایران ، که سالیان متمادی در حوزه پوسـت، لیزر ، جـوانسـازی ، زیبـایی ، کاشت مو و لاغری فعـالیت می نمـایند ، آماده ارائه بهترین خدمات تخصصی پزشکی به متقاضیان محترم میباشد. 


بوتاکس چگونه عمل می کند؟

بوتاکس چگونه عمل می کند؟ با تزریق بوتاکس نشانه هایی برای سلول های عصبی محل تزریق شده مخابره می شود. این مخابره طولانی نیست و فقط قسمتی که دارای چین و چروک هستند را شامل می شوند. با تزریق بوتاکس عضلات ریلکس و تعدیل می روند و باعث می شود تا مدتی فشاری را تحمل نکنند. اغلب بیشترین محلی که …

کاشت مو چیست (Hair transplant)؟

عملی است که موهای سر شما را از نواحی که دارای مو می باشد به نواحی از سر که دچار طاسی شده پیوند می دهد .

تاریخچه کاشت مو

پزشکان امریکایی از سال ۱۹۵۰ موفق به عمل پیوند مو شده اند ولی در طول سالهای متمادی روش های کاشت مو تغییر پیدا کرده و روش های نوین جایگزین روشهای قدیمی شده است.

بانک مو

برای پیوند مو در جلسه ی ابتدایی که جلسه ی مشاوره ی شما می باشد ، پزشک متخصص بانک موی شما را بررسی می کند.

(بانک مو باریکه ی موی پایین سر شماست) و با توجه به نوع بانک مو نوع روش جراحی شما مشخص می گردد.

روش های کاشت مو

کاشت به روش FUT و کاشت به روش FIT دو نوع تکنیک کاشت مو می باشند که برای پیوند موی طبیعی از این دو روش استفاده می شود .

 

همه چیز درباره لیپوماتیک

برای اینکه بتوانید یک اندام ایده آل داشته باشید می توانید روش های مختلفی را در پیش بگیرید اما با گذشت زمان و رها کردن رژیم ورزش دوباره شاهد اضافه وزن خواهید بود.اما لیپوماتیک به شما این اطمینان را می دهد که در صورت از بین بردن چربی ها بازگشت چاقی غیر ممکن خواهد بود مگر اینکه فرد موارد لازم را رعایت نکند و تغذیه و عادات غذایی غلطی را در پیش بگیرد.

در واقع اگر شما شکم و پهلوی خود را لیپوماتیک کنید شاهد خواهید بود که برای همیشه از داشتن یک شکم صاف و زیبا لذت می برید. داشتن یک اندام مناسب در گرو مراجعه ی شما به یک پزشک متبحر تا بتواند با شناخت دقیق بافت های بدن شما را زیبا و جوان کند ، زیباسازی شکم و پهلو ها و نیز تراشیدن پاها از جمله جراحی هایی است که با این روش امکان پذیر است .در نتیجه علاوه بر داشتن شکمی صاف صاحب یک باسن خوش فرم و سینه ی برجسته نیز خواهید شد.

علت چاقی افراد حجیم شدن سلول های چربی در زیر پوست است، در صورتیکه تعداد سلول های های چربی در بدن کاهش یابد در صورت حجیم شدن هم، چاقی به اندازه ی قبل دیده نخواهد شد. لیپوماتیک درست سلول های چربی را کاهش می دهد و باعث می شود تا از میزان و حجم آن ها کاشته شود، بنابراین به عنوان یک روش دائمی برای لاغری محسوب و شناخته می شود.تصاویر کلینیک آریا منhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2017/11/hair-3-2.jpgارسال پیام به کلینیک آریا من

شماره تماس کلینیک آریا من :

۰۹۱۲۰۲۲۴۲۴۵

۰۲۱۷۲۲۰۱