آشنایی با درمانگاه تخصصی پوست و مو آسمان

کلینیک تخصصی کاشت موی آسمان از مراکز معتبر پیوند موی طبیعی می باشد که انتخاب اول بسیاری از متقاضیان پیوند مو در سراسر ایران و سایر کشورها می باشد.
از جمله دلایل آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱-کلینیک آسمان،دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی می باشد.

همچنین مسئول فنی این مرکز دکتر منوچهر مهرجویی ،متخصص پوست و مو می باشد.

۲-در این مجموعه مشاوره صادقانه و برنامه ریزی بر مبنای واقعیت های پیوند مو در هر فرد ارائه میگردد.
با توجه به تبلیغات گسترده در این حیطه بسیاری از متقاضیان آن دارای انتظارات غیر واقعی می باشند که قابل دسترسی نمی باشد.
مشاوره در این زمینه بایستی با توجه به بانک موهای هر فرد،وسعت طاسی و احتمال پیشروی طاسی در آینده ارائه شود و نتایج قابل دسترسی در هر فرد مشخص گردد.

۳-استفاده از پزشکان و کادر درمانی مجرب و متعهد در این کلینیک سبب می شود که کلیه جزئیات و نکات برای هر فرد در نظر گرفته شود.
پیوند مو نیازمند تخصص و تجربه کافی می باشد که کلینیک تخصصی پوست و موی آسمان دارای تجارب فراوانی در این زمینه است که برای متقاضیان پیوند مو قابل مشاهده بوده و کاملا در دسترس است.

۴- کاشت مو در کلینیک آسمان بر اساس روش های به روز و اصول علمی و با استفاده از تجهیزات ظریف و پیشرفته انجام می گردد تا در نتیجه،امکان رسیدن به حداکثر تراکم قابل دسترسی برای هر فرد و نتایج طبیعی فراهم گردد.

۵-رعایت کامل اصول بهداشتی از جمله استرلیزاسیون،ضدعفونی کردن اتاق عمل و کشت های دوره ای سبب شده تا این مجموعه دارای بالاترین استانداردهای بهداشتی چهت ارائه خدمات به متقاضیان باشد.

۶-پیگیریهای منظم بعد از پیوند مو تا رسیدن به نتیجه نهایی در این مرکز انجام می گردد.
در متقاضیان پیوند مو ابتدا موهای کاشته شده دچار ریزش می شود و بعد از چندین ماه شروع به رویش می نماید ،این موضوع علی رغم طبیعی بودن، برای بسیاری از افراد نگران کننده است .
از این رو کارکنان کلینیک آسمان در طول این مدت پاسخگوی کلیه سوالات و نگرانی های افراد می باشند و متقاضیان را تا رسیدن به نتیچه نهایی همراهی می نمایند و این امر را وظیفه حرفه ای خود می دانند.

*این مجموعه همواره در تلاش است تا با بالاترین استانداردها و حداکثر کیفیت به متقاضیان پیوند مو ارائه خدمت نماید و دراین زمینه پذیرای تمامی انتقادات و پیشنهادات متقاضیان و همکاران می باشد *


آنچه درباره کاشت مو باید بدانیم

با توجه به انجام تبلیغات در پیوند مو و ارائه اطلاعات نادرست بسیاری از متقاضیان پیوند مو با واقعیت های این پروسه پزشکی آشنایی ندارند و همچنین دارای انتظارات نادرست از ان می باشند از این رو ضروری است که متقاضی پیوند مو از حداقل اطلاعات و واقعیت های لازم آگاهی داشته باشد بنابراین خلاصه ای از موارد ضروری در متن ذیل آمده است که توصیه می شود کلیه افرادی که تمایل به انجام آن دارند آن را مطالعه نمایند.

کاشت ابرو

بعد از پیوند موی طبیعی در محدوده سر،محبوبترین منطقه برای پیوند مو در آن،ابرو می باشد که ۲/۳ متقاضیان پیوند ابرو را خانم ها تشکیل می دهند

کاشت مژه

مژه ها برای حفاظت از چشم ها ضرورت دارند و همچنین برای زیبایی چهره اهمیت زیادی دارند.
داشتن مژه های بلند و ضخیم برای بسیاری از افراد به ویژه در خانم ها مطلوب تر است

کاشت ریش و سبیل

کاشت ریش و سبیل بیشتر برای متقاضیانی است که دردهه سوم و چهارم زندگی فاقد موهای کافی دراین ناحیه میباشند.
بیشتر متقاضیان آن در خاورمیانه می باشند که داشتن ریش برای مردان اهمیت بیشتری دارد.تصاویر کلینیک آسمانhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2017/11/asmanclinic-5.jpgارسال پیام به کلینیک آسمان

    شماره تماس کلینیک آسمان :

    ۰۲۱-۲۲۷۲۴۷۹۰
    [email protected]
    https://www.instagram.com/asmanclinic